@נעמי16 תודה רבה.
ובקשר להתדיינות פה אם הוא שר שירים יפים או לא, כול אחד עם טעם וריח אחרים ולכן לא כל מה שנשמע לנו יפה אז גם לאחרים זה אמור להישמע כך! הוא שר שירים עם עומק ועם חרוזים מהממים ושלא נדבר על הקול הטהור שלו...
אז נכון זה טיפה גראמן, בסדר, מי שאוהב לשמוע אותו אוהב גם את הגראמן שלו!
רוב השירים באידיש הם טיפה גראמן...
H
HIDI_DAMILO
@HIDI_DAMILO
-
מוטי אילוביץ -
בקשות שירים@מנאששש תודה רבה על כל השירים אבל אפשר את "לכל קהלא" להורדה? איזה קישור או משהו?
-
מוטי אילוביץ@ר-כהן פליז אם אפשר את זה בשמיעה להורדה ישירה?
או אפילו בצפייה אבל להורדה? -
בקשות שיריםאפשר בבקשה את השיר " לכל קהלא " של מלכות וכל הבוגרים להורדה ישירה?
