מי שדיבר פה למה מכנים את יואלי דיקמן מאסטרו...
אז זה לא סתם כינוי, צריך לעבור בשביל זה לימודים וכמה תארים, והוא עשה את זה..
אז אני חושבת שזה מגיע לו בכבוד....
Miryam
-
המצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם? -
סיבת הסיבות לשנה מוסיקלית גרועה / טוראז אני ממש לא מסכימה עם הדעות האלו..
לא הייתי אומרת שנה גרועה, אולי זה מתחת למצופה אבל עדיין............. קצת פרופורציות.
היו חומרים מאד טובים שיצאו, אולי לא בכמות ענקית, אבל זה מה שמראה את האיכות של החומרים, לפי דעתי...
זמר טוב, מוציא שיר איכותי פעם בחצי שנה\ שנה פלוס מינוס, למעט אלבומים.
זה שהיום נהייה טרנד שמוציאים כל שבועיים\חודש שיר זה מבחינתי לא המדד!
ויש דוגמאות.
תודה לכל האמנים שנתנו לנו חומרים טובים בשנת תשפ"א!
המשיכו.. -
קובי ברומר!!!!@yael אגב, דווקא היום בשידור של מאסטר פליי, יואלי השמיע שיר שיר של קובי.........
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.קרה לי כבר כמה פעמים שאני מנסה לפתוח את האתר וזה רושם ERROR
רק אחרי כמה שעות זה נפתח רגיל.
מוכר? ולמה זה קורה? -
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן@הודיה-1 כנראה זה לא מיועד למאזינים..........
-
תשמעו את מוצש חי, יענה לכם על כל התשובות של המוזיקה החסידית...מעלה פה את השידור שהיה..
תהנו!!!
https://www.93fm.co.il/radio/broadcast/707148/ -
אתרים של זמריםמצרפת עוד כמה אתרים....
האתר של ניסים בלאק
האתר של יונתן רזאל
האתר של גד אלבז
האתר של ישי ריבו
האתר של חיים ישראל
האתר של שוקי סלומון
האתר של מרדכי שפירא
האתר של בן סנוף
האתר של קובי ברומר
בהנאה !!! -
✅ מסדר הסינגלים 12 - הפיכת התוכנה לפשוטה ויעילה יותרלא הבנתי איך עובדים עם זה?
-
יואלי דיקמן@סודי-ביותרררררררר אמר ביואלי דיקמן:
והשבוע במקום לילה מנצח יש סוג של תחרות שירה בין צוות הרדיו
זה יהיה גם לצפיה??
-
"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?@proud-jew אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
אני באתי לפה כדי להשמיע מסר, וכשייגמר לי מה להגיד אני אלך. אני לא מאמין בכל השטויות האלו, של גדולי המוזיקה, וחידונים על מוזיקה, אנחנו צריכים לעשות את הטוב והישר בעיני אלוקים ואדם וזה העיקר" (אה, וגם להתקשר לאמא)
אהבתי את הדיוק!!...........
רק תוספת קטנה לקרוא תהילים כל זמן שאפשר. -
שירים על מרן הרב עובדיה זצוק"ללמי שיש כל שירים קליפים על מרן זצוק"ל.
אני אשמח מאד שתעלו!
תודה -
יצירות ב - Piano -
יאני -יצירותפה תעלו יצירות ונעימות של יאני.
-
הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"אתשלחו טעימות מההופעה של מרדכי שפירא עם עקיבא.
-
יואלי דיקמן@טליה הג'מבו מייל חסוםם
אפשר להעלות שוב? -
שירים רגש של חתן וכלהצריכה כמה שיותר!
תודה רבה!!! -
צריכה המלצה על נגן MP3 עם סאונד טוב..!@ציפור-שיר זה לא קשור לטלפון כשר,
משום שאותו קונים לא בגלל האופציות שיש בו אלא בגלל שכך הורו לנו הגדולים...