יש עוד שיר שהוא משמיע כל הזמן של SIX13 נדמה לי שהוא נקרא אפיקומן-לא מוצאת את זה בשום דיסק שלהם שיש לי, אשמח שתעלו אותו כקובץ להורדה ב MP3, תודה!
Miryam
-
מאסטר פליי עם יואלי דיקמן -
באילו סוגי אירועים בנות צעירות שרוצות גם להתפתח ושיכירו אותן יכולות לנגן?@אפרת-גלבוע את צודקת, לפי דעתי אין לזה במה בכלל בציבור שלנו, ואפשר כמובן לתת לזה מקום, אמנם זה יהיה מורכב אבל אני בטוחה שאפשר..
כי באמת מי שיש לה את זה ביד, הכישרון הזה בוער באצבעות ובפה
וא"א להתעלם ממנו.. -
13 SIX אלופים במוזיקה! -
13 SIX אלופים במוזיקה!האם יש להורדה בMP3 את השיר שלהם AFIKOMAN (אפיקומן).?
-
באילו סוגי אירועים בנות צעירות שרוצות גם להתפתח ושיכירו אותן יכולות לנגן?בהמשך לדיון..
ומה לעיניין השירה?
האם יש דרך ראויה להיכנס לעולם הזה?
מעניין לשמוע תגובתכן -
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמניםהאם יש למישהו את המספר של רובי בנט? פנחס ביכלר?
-
יוני זילברגג חדש!!! ערוץ יוטיוב לסטים מטורפים!! פתוח בנטפרי!!אפשר כקובץ להורדה בMP3?
-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמןלא הבנתי זה לא שידור חי?
אומר כל שניה שידור חי.. -
ישי ריבויש איזה הופעה נפרדת בקרוב.?
-
דרושות טכנאיות אולפןבאיזה שעות האולפן שלך פועל?
-
בקשות שיריםאפשר בבקשה להעלות שירים אלו כקובץ להורדה בMP3?
יואלי גרינפלד -הקדמת מילים, אנא עבדא
לוי פולקוביץ' - נגילה
תודה רבה -
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמןיש תכנית היום?
למה זה נשמע שאין......? -
שירים על הבבא סאלייש אולי אירוע כלשהוא לצפיה של השנה שעושים לכבוד הבבא סאלי?
-
מוטי קייאפשר את השיר המבדיל בהורדה?
MP3 -
הפיטן ציון יחזקאלמוזיקה כזו היא מוזיקת עולם..
אני אוהבתתת את כל המוזיקה הזו כי גדלתי על זה.. אז אין לי בחירה בזה ב"ה....
אין סוף לדברים שיש בה, ולא משעמם אף פעם.
בעבר היו הרבה יותר פייטנים מאשר היום,
אבל שמחה מאד לראות שגם היום אוהבים את זה,
שווה -
סקר האוזניות הגדול !אני ממליצה על הסאונד של JBL
לא זזה מהבחירה הזו בכל פעם שקונה אוזניות,
משתמשת גם באוזניות קשת, נוחות ממש ושמע טובב, עולות 140 בערך
וגם באוזניות חוט מהדגם החדש יחסית TUNE110 עולות 60 ש"ח איכות פצצה!!
בחירה שווה -
מוטי וייסאפשר את השיר מחשבות טובות להורדה בMP3?
תודה -
סט שירים שקטים@המחבל-המחופש אמר בסט שירים שקטים:
מלחמות שמעון אליעד
מה זה השיר הזה?
תוכלי להעלות?@המחבל-המחופש תודה רבה על העזרה!
אני אשב על זה ובעז"ה יעלה בקרוב לשימושם.