נמואל הלוך ושוב- בול מזכיר את הגשם! (הקליפ צולם גם בגשם...)
oritMusic
-
לרגל הגעתו של הגשם (: -
עקיבא תורג'מן-!!!@ארגנטינה לצערינו אין רדיו "חרדי שמרני" גם שם תמצאי שדרנים שמחלקים טאבלטים במקרה הטוב... בקיצור האנשים ששומרים על חינוך ילדיהם לא משמיעים בביתם רדיו ומובן בהחלט!!!!!
-
פינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם✨מרדכי שפירא
נתנאל ישראל
עקיבא
מתניה
ועוד מלאאא!!! -
שורה שדיברה אליכם במיוחדואוווו יש מלא משפטים שאהבתי משירים!!! פה זה רק מה שעלה לי בראש עכשיו...
"עוד לא התעוררתי ונגמר היום..."- רביב כינר
"תראה באופק יש כוכב וגם אתה יכול"- איציק דדיה
"בלי לחפש עוד סיבה לא לנסות..."- נתן גושן
אולי בהמשך יעלו לי עוד משפטים....
-
אסף הרוש@שיר-נולד אין על הזמר הזהה!! מחכה לעוד שירים שלו... קצת מזכיר בסגנון שלו את נתן גושן...
-
איציק אורלבואווו!! פתחתם נושא ממש מעניין, איציק אורלב זמר ענקקקק!! יש לו מלאא שירים יפים שאפשר לשמוע שוב ושוב, לדוג' השיר שלו של חופה "פוסע דומע"(נראלי השם הרשמי זה "מקודשת...") ויש גם את הביצוע שלו לשיר של שוואקי "בואי בשלום" מרגש!!!! וגם השיר האחרון שלו ילד שלי ממש מדהים!!
-
הזמר מתניה | תוכן ודיון.ואווווווווווווו!!!!!!!! איזה זמר ענקקקק! אהבתי ברמותתתת גם יש לו קול מושלםם

🤩
הלוואי שיוציא ועד שירים... רק חבל שהוא חסוי כזה...
-
מרדכי שפירא@ילד-חוכם ואוווו!!!!!! אחד השירים המושלמים!!!!! אוהבת את האנרגיה שיש לו... בטחון עצמי בשמיים יש לו קטע לרקוד כנראה מאד אוהב את זה ומשלב את זה יפה במוזיקה
מחכה לשיר הבא
-
עקיבא תורג'מן-!!!@ארגנטינה
חושבת שעדיף לשמוע שירים שלו שהם "ככה ככה" בציבור שלנו מאשר זמרים שבכלל לא בציבור שלנו שלצערינו היום ממש נכנס לשמוע אותם... והרבה בחורי ישיבות שומעים.... -
אם יש שמחה איזה שיר תפעילו בביתבלי קשר לאירוסין יש גם את השיר שמתאים לכל מיני מצבי שמחה, קוראים לשיר הזה "נעשה שמח" של מידד טסה שיר מושלם!
-
עקיבא תורג'מן-!!!@תמר-מהמרכז אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
אני באמת חושבת שלא כדאי להכנס לקטע הזה. באמת, שכל אחד יבחר אילו שירים הוא מעדיף לשמוע, ואנחנו לא אחראיים על מידת החרדיות של זמרים בעולם, הפורום הזה נועד (לדעתי לפחות) לדיונים על מוזיקה בקטע המקצועי, לא בקטע האישי מי חרדי מספיק בשביל מי.
צודקת מאה אחוזזז!!!!
-
תחרות ענק בין כל חברי הפורוםרעיון טוב רק לבנים, אם כל הכבוד לכישרון הענק שלי אני לא יעלה לפה את השירים שאני שרה...

-
עקיבא תורג'מן-!!!@טיטו יש כאלה שמזדהים עם המילים ומתחברים שהוא שר לאישתו וזה... אבל אם יש כאלה שרואים בזה משהו לא טוב ופורץ גדרות וזה נראה להם ממש לא לעניין אז באמת עדיף שלא ישמעו... ולא יעשו עניין מזה!
-
קליפ של פעם.....@תמי פעם היה הולך אחרת למי שיש קול יפה היה זמר ומוציא על הדרך כמה קליפים, היום מי שיודע להוציא את ה"קליפ" הכי מגניב שיש הוא נקרא זמר...


-
יאיר אלייצור - דיון@ברוריה אמר ביאיר אלייצור - דיון:
לא שמעתי את השיר וטוב שכך אבל רק מלקרוא את השיר אני מקבל רתיעה מכזה שיר איזה מילים רדודות וריקות מתוכן ממש שיגעון עד לאן אנשים מדרדרים
איך שהבתי אלייצור מכוון את השירים שלו בעיקר לרחוקים...סוג של חזרה בתשובה ע"י מוזיקה.... זה השיטה שלו ולא נראלי שיש על מה לדון בזה...ומי שלא מתאים לו שפשוט לא ישמע אותו...לא חסר היום שירים יפים וטובים!!
-
בקשות שירים@סודי-ביותרררררררר אמר בבקשות שירים:
@פיני אסור להעלות תוכן של זמן חילוני בפרום
זה פרום חרדי כאןאני חושבת שאת השיר הספציפי הזה "להאמין" של עידן רייכל אחת מצוות הפיקוח כאן כתבה שזה שיר יפה... אם ככה אפשר להעלות אותו....

-
איזה שיר או קליפ לא ההיתם משמיעים / מראים לילדכם..?לא חסר לצערינו... מנסים מאד לחקות את הקליפים לא משלנו ודי הולך להם....
-
עקיבא תורג'מן-!!!@בועז אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
נ.ב. ישי ריבו יאמר לזכותו שהצליח למצב את עצמו במקום שאף אחד לא חושב השירים שלו מכוונים למשהו אחר.
הוא שר שירים אחרים בהופעות שהוא מתארח בהן... (לדוג': עם אמיר בניון ואמיר דדון "ניצחת איתי הכל")