דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
oritMusicO

oritMusic

@oritMusic
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
52
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • לרגל הגעתו של הגשם (:
    oritMusicO oritMusic

    נמואל הלוך ושוב- בול מזכיר את הגשם! (הקליפ צולם גם בגשם...)

    בקשות שירים

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    oritMusicO oritMusic

    @ארגנטינה לצערינו אין רדיו "חרדי שמרני" גם שם תמצאי שדרנים שמחלקים טאבלטים במקרה הטוב... בקיצור האנשים ששומרים על חינוך ילדיהם לא משמיעים בביתם רדיו ומובן בהחלט!!!!!

    לפי אמנים

  • פינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם✨
    oritMusicO oritMusic

    מרדכי שפירא
    נתנאל ישראל
    עקיבא
    מתניה
    ועוד מלאאא!!!

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • שורה שדיברה אליכם במיוחד
    oritMusicO oritMusic

    ואוווו יש מלא משפטים שאהבתי משירים!!! פה זה רק מה שעלה לי בראש עכשיו...
    "עוד לא התעוררתי ונגמר היום..."- רביב כינר
    "תראה באופק יש כוכב וגם אתה יכול"- איציק דדיה
    "בלי לחפש עוד סיבה לא לנסות..."- נתן גושן
    אולי בהמשך יעלו לי עוד משפטים....😉

    במת הדיונים

  • אסף הרוש
    oritMusicO oritMusic

    @שיר-נולד אין על הזמר הזהה!! מחכה לעוד שירים שלו... קצת מזכיר בסגנון שלו את נתן גושן...

    לפי אמנים

  • איציק אורלב
    oritMusicO oritMusic

    ואווו!! פתחתם נושא ממש מעניין, איציק אורלב זמר ענקקקק!! יש לו מלאא שירים יפים שאפשר לשמוע שוב ושוב, לדוג' השיר שלו של חופה "פוסע דומע"(נראלי השם הרשמי זה "מקודשת...") ויש גם את הביצוע שלו לשיר של שוואקי "בואי בשלום" מרגש!!!! וגם השיר האחרון שלו ילד שלי ממש מדהים!!

    לפי אמנים

  • הזמר מתניה | תוכן ודיון.
    oritMusicO oritMusic

    ואווווווווווווו!!!!!!!! איזה זמר ענקקקק! אהבתי ברמותתתת גם יש לו קול מושלםם😍😍🤩
    הלוואי שיוציא ועד שירים... רק חבל שהוא חסוי כזה...🤔

    לפי אמנים

  • מרדכי שפירא
    oritMusicO oritMusic

    @ילד-חוכם ואוווו!!!!!! אחד השירים המושלמים!!!!! אוהבת את האנרגיה שיש לו... בטחון עצמי בשמיים יש לו קטע לרקוד כנראה מאד אוהב את זה ומשלב את זה יפה במוזיקה😉 מחכה לשיר הבא🙏

    לפי אמנים מרדכי שפירא nbhgv

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    oritMusicO oritMusic

    @ארגנטינה
    חושבת שעדיף לשמוע שירים שלו שהם "ככה ככה" בציבור שלנו מאשר זמרים שבכלל לא בציבור שלנו שלצערינו היום ממש נכנס לשמוע אותם... והרבה בחורי ישיבות שומעים....

    לפי אמנים

  • אם יש שמחה איזה שיר תפעילו בבית
    oritMusicO oritMusic

    בלי קשר לאירוסין יש גם את השיר שמתאים לכל מיני מצבי שמחה, קוראים לשיר הזה "נעשה שמח" של מידד טסה שיר מושלם!

    במת הדיונים

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    oritMusicO oritMusic

    @תמר-מהמרכז אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:

    אני באמת חושבת שלא כדאי להכנס לקטע הזה. באמת, שכל אחד יבחר אילו שירים הוא מעדיף לשמוע, ואנחנו לא אחראיים על מידת החרדיות של זמרים בעולם, הפורום הזה נועד (לדעתי לפחות) לדיונים על מוזיקה בקטע המקצועי, לא בקטע האישי מי חרדי מספיק בשביל מי.

    צודקת מאה אחוזזז!!!!

    לפי אמנים

  • תחרות ענק בין כל חברי הפורום
    oritMusicO oritMusic

    רעיון טוב רק לבנים, אם כל הכבוד לכישרון הענק שלי אני לא יעלה לפה את השירים שאני שרה...😉

    במת הדיונים

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    oritMusicO oritMusic

    @טיטו יש כאלה שמזדהים עם המילים ומתחברים שהוא שר לאישתו וזה... אבל אם יש כאלה שרואים בזה משהו לא טוב ופורץ גדרות וזה נראה להם ממש לא לעניין אז באמת עדיף שלא ישמעו... ולא יעשו עניין מזה!

    לפי אמנים

  • קליפ של פעם.....
    oritMusicO oritMusic

    @תמי פעם היה הולך אחרת למי שיש קול יפה היה זמר ומוציא על הדרך כמה קליפים, היום מי שיודע להוציא את ה"קליפ" הכי מגניב שיש הוא נקרא זמר...😉😉

    במת הדיונים

  • יאיר אלייצור - דיון
    oritMusicO oritMusic

    @ברוריה אמר ביאיר אלייצור - דיון:

    לא שמעתי את השיר וטוב שכך אבל רק מלקרוא את השיר אני מקבל רתיעה מכזה שיר איזה מילים רדודות וריקות מתוכן ממש שיגעון עד לאן אנשים מדרדרים

    איך שהבתי אלייצור מכוון את השירים שלו בעיקר לרחוקים...סוג של חזרה בתשובה ע"י מוזיקה.... זה השיטה שלו ולא נראלי שיש על מה לדון בזה...ומי שלא מתאים לו שפשוט לא ישמע אותו...לא חסר היום שירים יפים וטובים!!

    לפי אמנים יאיר אלייצור ילד חוכם

  • בקשות שירים
    oritMusicO oritMusic

    @סודי-ביותרררררררר אמר בבקשות שירים:

    @פיני אסור להעלות תוכן של זמן חילוני בפרום
    זה פרום חרדי כאן

    אני חושבת שאת השיר הספציפי הזה "להאמין" של עידן רייכל אחת מצוות הפיקוח כאן כתבה שזה שיר יפה... אם ככה אפשר להעלות אותו.... 😉

    בקשות שירים

  • איזה שיר או קליפ לא ההיתם משמיעים / מראים לילדכם..?
    oritMusicO oritMusic

    לא חסר לצערינו... מנסים מאד לחקות את הקליפים לא משלנו ודי הולך להם....

    במת הדיונים

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    oritMusicO oritMusic

    @בועז אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:

    נ.ב. ישי ריבו יאמר לזכותו שהצליח למצב את עצמו במקום שאף אחד לא חושב השירים שלו מכוונים למשהו אחר.

    הוא שר שירים אחרים בהופעות שהוא מתארח בהן... (לדוג': עם אמיר בניון ואמיר דדון "ניצחת איתי הכל")

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול