דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
R

rinatbiton123

@rinatbiton123
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
13
נושאים
6
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
9

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בעיה בתוכנה
    R rinatbiton123

    היי
    אני מנסה בקיו בייס להעלות פלייבק וזה נותן לי ככה
    dbc18f8f-dacd-4e9f-b469-037bbc36b985-image.png
    השיר מתחיל כמה שניות ואז פשוט ניהיה שקט
    ממש מוזר ,וזה כל פלייבק שאני שמה
    יש למישהו הסבר?

    סאונד והפקה מוזיקלית

  • מישהו ממש מבין בקיובייס?
    R rinatbiton123

    ואיי הסתדרתי ב"ה ,הבנתי את הבעיה
    תודה רבההה

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • מישהו ממש מבין בקיובייס?
    R rinatbiton123

    הכל מחובר אני בדקתי ,אני גם שומעת את עצמי ברמקול

    image.png

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • מישהו ממש מבין בקיובייס?
    R rinatbiton123

    הכל מחובר ואני לוחצת על ההקלטה בכוכבים וזה פשוט לא מקליטטטט
    יש סימן אדום של הקלטה

    e84c1bf9-e20f-403b-bbf6-c25e358278ac-image.png

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • מישהו ממש מבין בקיובייס?
    R rinatbiton123

    חייבת עזרה
    או מספר של טכנאי

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • רמקול בקיו ביס
    R rinatbiton123

    @מגן-וחץ ואיי תודה רבה
    ,ניסיתי,לא עזר משהו מוזר ממש פה
    זה לא הגיוני שהרמקול דולק אבל התוכנה לא קולטת אותו בכלל😕 😕

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • רמקול בקיו ביס
    R rinatbiton123

    @מגן-וחץ תודה
    מתכוון להגדרות הקלטה במחשב?כי אני לא מוצאת את האפשרות הזאת
    וכן אני בתוכנה מדברת הרמקול עובד,אני שומעת אבל זה פשוט לא מקליט,כאלו הסימן האדום של ההקלטה דולק

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • רמקול בקיו ביס
    R rinatbiton123

    היי
    אני מנסה להקליט על ידי לחיצה על כוכבית,הכל במקום הרמקול דולק ואני פשוט לא מצליחה,
    מישהו יכול לעזור לי?????
    הכל מ חובר גם בF4
    ba3f4044-d301-4f6f-92a4-890194574254-image.png

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • קיובייס 2023 פרו
    R rinatbiton123

    22c1137c-646f-48c1-8145-c7dd81a23ca9-image.png
    @משתמש-מתחיל-בקיובייס 6f2ea4d7-697b-4c7e-991c-f36aaa6825ba-image.png
    מה עושים מפה?
    זה התקין לי אבל לא נפתח

    DAW

  • התקנת קיובייס
    R rinatbiton123

    היי,יש לי קיובייס 10.5 פרוצה וכניראה שהיא לא טובה כי היא לא נפתחת לי
    מישהו מכיר טכנאי שיכול להוריד לי
    אחד ביקש ממני 350 לפרוצה,
    זה המחיר?
    אשמח לעזרההה

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • בעייה בפתיחת קיובייס
    R rinatbiton123

    אני מנסה להכנס לתוכנת קיובייס שעבדתי עליה וזה פשוט לא נותן לי.
    מנסה להוריד מחדש וגם זה לא נפתח לי
    זה מראה לי ככה
    אשמח לעזרה בדחיפותתת
    1ab74fcd-e8e2-4c55-bfb8-4188a97236ee-image.png

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול