דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
R

rnplds091

@rnplds091
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
9
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 הא אז זה פשוט יש שם כמו פס ירוק בשני הצדדים לוקחים את הראשון בצד שמאל שמים על הקטע שאת רוצה שממנו יתחיל השיר ואז את השני בצד שמאל שמים איפה שאת רוצה שיעצר השיר ואחכ אפשר ללחוץ על להציל וזה מוריד את זה למחשב

    זה ממש קליל!
    תודה תודה 🤝 🤙 👍

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 אז כשאת נכנסת כתוב לך למעלה לתרגום לוחצים על עברית ומשתנה שפת האפליקציה כך זה כמעט בכל אתר

    לזה כתבתי לך דרך יותר קלה.
    בצד שמאל למטה יש דגל אנגליה, כשלוחצים עליו נפתח חלון חדש עם כמה דגלי מדינות, ושם אפשר לבחור דגל ישראל, ואז זה נהיה בעברית מעולה, לא כמו תרגום מגוגל...

    אני שאלתי על הוראות על עצם חתיכת שירים

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?

    מחשב

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @rnplds091 אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

    ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה

    לא רואה שם הוראות
    תוכלו לכתוב כאן?

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

    ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה

    יש גם בעברית?

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות

    איך אני מורידה את זה למחשב?

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת

    האחרונה עדיפה מהראשונה?

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
    R rnplds091

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @אליש תודה רבה תוכנה מדהימה ממליץ בחום

    איזו תוכנה

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול