@אריה-93
שיר המעלות של YBC !!!!
״אם עוונות, אם עוונות תשמור קה, השם מי יעמוד״
yedidya
-
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן...... -
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......מה עם מקהלת שירה חדשה האלופים?
״ירושלים הרים סביב לה וה׳ סביב לעמווווווווו״
(לא של מיאמי, השיר האיטי…) -
להקת שלשלת ג'וניור של יצחק רוזנטלקול סלוניקי מכירים?
-
להקת שלשלת ג'וניור של יצחק רוזנטלעוד אחד מנפלאות המוזיקה החסידית שרק אנחנו האמריקאים מכירים!

יש פה עוד מישהו שמכיר שלשלת ושלשלת גוניור???
מה עם להקת החברה?
או סדרת האלבומים אש של אייבי רוטנברג ושלמה שמחה?
יש עוד מלא…. -
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......@מוטי-a החברה גם בדרך לאלבום חדש
ההבדל בין פירחי מיאמי לי YBC זה שאלי גרסטנר דוגל בקולות שניים משולשים (הרמוניה 3 ו-5) ולכן נוצר אפקט מדהים כשהמקהלה שרה.
לפרחי מיאמי לעומת זאת יש קולות שניים שונים. יוצר כמו תפקידים של קולולם. דהיינו מלודיות שונים מההרמוניה הקלאסית.
דבר אחרון זה שהסולנים של ישיבה בויס שרים עם סטייל, עם ׳מגניבות׳ ואנרגיה אבל אצל מיאמי זה פחות ׳מודרני׳ והסולנים יותר שמרנים -
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......@כ-פ diaspora Yeshiva band
יש להם את השיר ׳עבדו׳…
אף אחד לא כתב uncle moishey… 🤯 -
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......@כ-פ דר דומשטיין חחחחח
-
להקת שלשלת ג'וניור של יצחק רוזנטלאין על הר׳ ברוך צייט
-
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......להקת ישיבת התפוצות מכירים?
-
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......@כ-פ
בטח
זה אייבי רוטנברג או שמואל קונדא? -
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......@אריה-93 SHEVES CHAVERIM!!!! WOW!!!
-
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......@גיטריסט-בינוני
אולי…
🤭 -
באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......מכירים את !yehuda ?