דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
yedidyaY

yedidya

@yedidya
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
17
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @אריה-93
    היה שם ניגון ממש טוב
    שכחתי איך קוראים לזה
    ניגון משהו…

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @גיטריסט-בינוני
    אולי… 😂🤭

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @מקצועיות אמר בבאים מבית אמריקאי? היכנסו לכאן......:

    https://send.magicode.me/sen*****d-file/file/21d324855ef227445fd9e414a466297878275579/view

    Thanks!

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @אייס התאומים בסרטון אלופים

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @אריה-93 SHEVES CHAVERIM!!!! WOW!!!

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @מקצועיות
    יש מצב להעלות לפה את האלבומים ״אש״ ?
    ומה אתה חושב על aish3?

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    מה עם מקהלת שירה חדשה האלופים?
    ״ירושלים הרים סביב לה וה׳ סביב לעמווווווווו״
    (לא של מיאמי, השיר האיטי…)

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @אריה-93
    שיר המעלות של YBC !!!!
    ״אם עוונות, אם עוונות תשמור קה, השם מי יעמוד״

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @כ-פ
    בטח
    זה אייבי רוטנברג או שמואל קונדא?

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    מכירים את !yehuda ?

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @כ-פ דר דומשטיין חחחחח

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @כ-פ diaspora Yeshiva band
    יש להם את השיר ׳עבדו׳…
    אף אחד לא כתב uncle moishey… 🤯

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    להקת ישיבת התפוצות מכירים?

    לפי אמנים

  • באים מבית אמריקאי? כנסו לכאן......
    yedidyaY yedidya

    @מוטי-a החברה גם בדרך לאלבום חדש
    ההבדל בין פירחי מיאמי לי YBC זה שאלי גרסטנר דוגל בקולות שניים משולשים (הרמוניה 3 ו-5) ולכן נוצר אפקט מדהים כשהמקהלה שרה.
    לפרחי מיאמי לעומת זאת יש קולות שניים שונים. יוצר כמו תפקידים של קולולם. דהיינו מלודיות שונים מההרמוניה הקלאסית.
    דבר אחרון זה שהסולנים של ישיבה בויס שרים עם סטייל, עם ׳מגניבות׳ ואנרגיה אבל אצל מיאמי זה פחות ׳מודרני׳ והסולנים יותר שמרנים

    לפי אמנים

  • להקת שלשלת ג'וניור של יצחק רוזנטל
    yedidyaY yedidya

    אין על הר׳ ברוך צייט

    לפי אמנים שלשלת גוניור יצחק רוזנטל מקהלת ילדים מקהלה

  • להקת שלשלת ג'וניור של יצחק רוזנטל
    yedidyaY yedidya

    קול סלוניקי מכירים?

    לפי אמנים שלשלת גוניור יצחק רוזנטל מקהלת ילדים מקהלה

  • להקת שלשלת ג'וניור של יצחק רוזנטל
    yedidyaY yedidya

    עוד אחד מנפלאות המוזיקה החסידית שרק אנחנו האמריקאים מכירים! 🇺🇸
    יש פה עוד מישהו שמכיר שלשלת ושלשלת גוניור???
    מה עם להקת החברה?
    או סדרת האלבומים אש של אייבי רוטנברג ושלמה שמחה?
    יש עוד מלא….

    לפי אמנים שלשלת גוניור יצחק רוזנטל מקהלת ילדים מקהלה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול