אני חושבת את השיר :" נחם השם " של יונתן שינפלד . אוהווו מטורף
גם אני מדברת על שיר . לא על דיסק... 
אבישג
-
דיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב -
שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה@ריינבואו

הנה התמונה....אני חשבתי על משהו אחר... אני יחפש אותו . אבל זה הרעיון -
מאמינים למני הולנדר? כנסו....@מוזיקלית כן . אני גם חושבת שהכל משחק מכור מראש

-
גמר הקול הבא - דיון@ריינבואו אהבתי תמקלף לגזר
אבל אני גם הכי אהבתי אותו . הוא צעיר . יש לו עתיד.
באמת קול מדהים. משום מה אני קצת חשבתי שהוא יעלה לגמר. אבל... -
אתגר | שירי אייקו@אייצ-ית אוהו יפה. הולך לך טוב. !!
-
אמנים מדברים@מעט-אור אמנים שמדברים על עצמם . מספרים . וכ'ו...לא תוכניות של זמרים !!

-
גמר הקול הבא - דיון@אפי-0 אל תכתוב פה. תפתח נושא....ותחשוב פעמיים על מה...

-
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים@nbhgv
0555517894
מידד טסה !! -
אתגר | שירי אייקו@מעט-אור חחחח... השורה האחרונה צריכה להיות בעלת שלוש מילים . צדקתי ??
-
כוכב המגיק קאס יש למישהו להעלות לדרייב???@מעט-אור לא רואה אפשרות ...תיתן שמות של אתרים מסוימים אולי ייתן...
-
מה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?@מעט-אור אני חושבת שלדבר הוא יודע. יש לו טעויות דקדוק קלות
תוכל לשמוע זאת בשירים שלו -
מאמינים למני הולנדר? כנסו....@berman לא חושבת שיש לפקפק... כי אם תראו אותו ברחוב הוא באמת אומן חושים
ויש לו מהירות ידיים . נסו אותו... יש לו כישרון אין מה לומר !! הוא למד -
אתגר | שירי אייקו@ריינבואו אאה.. הברות . לרגע חשבתי מילים
-
גמר הקול הבא - דיון@esteror אנשים היו מתאכזבים. כי הוא כבר זמר עם כמה שירים
אז. אם הוא היה זוכה. אנשיים היו מתאכזבים. כי יש שם אנשים בעלי כשרונות חדשים !!
ואולי טובים. בדוואי שיש משו טוב בכך שהיה עולה לגמר. רק תמיד מענין להכניס חדשים לעולם המוזיקה. ! אחרת אם הוא זוכה.. למה נועדה התחרות ??
-
קול הלשון@נועה אני פעם הורדתי משם הרצאות.. אני ינסה כרגע על שירים ויעדכן..
-
אתגר | שירי אייקו@אייצ-ית הבנתיי !!! עכשיו שנתת דוגמא על יודלה... טנקיו. מנסה גם.
-
גמר הקול הבא - דיון@הודיה הגיע לשעה השנייה. כלומר מהשעה 00:00
-
חתימה לשם משתמש@נועה גמלי אין אפשרות כזאת . אצלי בערוך פרופיל יש כותרת. הדבר האחרון..
לא רואה שנותן לי חתימה....מוזרר