@חיה-במקרנצ-יק-0 אהה צריך לכתוב פרופיל, לשמור כתמונה ואז להעלות...
אני לא מתכוונת לתמונת פרופיל... הבנת??
א
אחת ויחידה
@אחת ויחידה
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@חיה-במקרנצ-יק-0 אז להסביר לי בדיוק לאיפה להכנס...?
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@חיה-במקרנצ-יק-0 לא רואה.. יכולה לעשות לי צילום מסך?
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.איך אפשר לעשות פרופיל? גם זה קשור לליקים??
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@אליש כן..
משו עם 25 אבל יש לי משהו כמו 58 פוסטים... -
צלצולים / רינגטונים לפלאפוןהיי יש אפשרות לשיר להרגיש קרוב של נהוראי אריאלי את הפזמון הראשון או השני??
תודה!! -
שירים לריקוד לחתונה@הקול-הבא-3 יש מצב להעלות שוב??
-
בקשות שירים@יהודה-n של הקינדרלאך ועוזיה צדוק של פורים....
-
בקשות שירים@היידה-מיוזיק-0 אפשר את המחרוזת באמפי שלוש?