דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
הרבניתה

הרבנית

@הרבנית
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
131
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שולי רנד
    הרבניתה הרבנית

    טוב, אז... שולי רנד. כל מה שקשור אליו, שירים, סרטונים, הכל. והכי חשוב: מה אתם חושבים עליו ועל השירים שלו. (אישית אני לא כל כך אוהבת אותו, אבל סתם מעניין אותי לדעת מה דעתכם)

    לפי אמנים

  • חיים ציפל
    הרבניתה הרבנית

    @ילד-חוכם אז ככה: חושבת שיש לו שירה עמוקה ונוגעת, אפילו שהוא ילד.
    בכל מצב, לי ממש מפריע שהוא מנסה להכנס לתעשייה החרדית, בזמן שכל ההתפרסמות שלו הייתה דרך בית ספר למוזיקה, יחי האבסורד!

    לפי אמנים

  • מעריצים זמרים או לא
    הרבניתה הרבנית

    @בנימין-לוריא אמר במעריצים זמרים או לא:

    אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
    או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!

    צדקנות לא תעזור כאן. אם הבנאדם מעריץ - אז הוא מעריץ. אי אפשר לשנות את זה. אפשר להדיין על זה, אבל לא מעבר.

    סקרים

  • שמחה פרידמן!
    הרבניתה הרבנית

    כאן המקום להעלות שירים וסרטונים שלו וכמובן - חוות דעת עליו (הכי חשוב 😉 )

    לפי אמנים

  • זמרים מחקים זמרים
    הרבניתה הרבנית

    @תהילוש חזק ביותר החיקוי של מידד טסה!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    זה ממש אברהם פריד. אדירררררר.

    במת הדיונים

  • חיים ציפל
    הרבניתה הרבנית

    @ציפור-שיר יואו יואו יואו, איזו התקפה! בסך הכל הבעתי כאן את דעתי האישית, שאני חושבת שהיא נכונה, כי אחרי הכל - זה קצת מוזר להיות סלב חילוני ולרצות להיות זמר חרדי

    לפי אמנים

  • קאברים וגיור שירים.
    הרבניתה הרבנית

    @שמחה-הגיטריסט אמר בקאברים וגיור שירים.:

    שרולי ונתנאל היו אלה שכאילו נתנו למי שמחפש את זה אז שיהיה את זה בגרסא חרדית והיה משהו שממן להם את זה ובקורונה הוא הפסיק ולכן הם נפרדו
    והם בעצם התכוונו לטוב. (ככה לפחות הם אומרים...)

    הם יכולים לומר מה שהם רוצים, זה לא משנה את האמת. הם לקחו בכוונה את השירים הכי מפורסמים וקליטים, כדי שההצלחה תאיר להם פנים. אם יש למשהו אפשרות לשמוע שירים חילוניים, הוא לא ישמע את הגירסה שלהם. תעשו טובה.

    במת הדיונים

  • חיים ציפל
    הרבניתה הרבנית

    @ציפור-שיר אפשר לחשוב, כמה ילדים ממשפחות דתיות! כולה עילאי וניתאי וזהו!.
    וחץ מזה, שלא אמרתי שזה לא בסדר לשמוע אותו, אלא אמרתי שזה מעצבן אותי. (אגב, עילאי וניתאי מעצבנים אותי באותה מידה. כאילו אתם חרדים, אז למה אתם הולכים לתוכנית טלוויזיה מעורבת?)

    לפי אמנים

  • קאברים וגיור שירים.
    הרבניתה הרבנית

    @ברדק אמר בקאברים וגיור שירים.:

    עכשיו נזכרתי בשיר, השיר של קובי ברומר ''טאנץ' עם סלסולים'' זה גם הועתק משיר חילוני לגמרי!, וגם קובי השאיר חלק מהמילים המקוריות, כששמעתי את השיר המקורי וקלטתי שבעצם חלק מילים הוא השאיר לטובת השיר שלו, הייתי ממש בהלם...😲 😲 😲 😥

    אני ישר כששמעתי את השיר (לא בגירסה האמיתית) הבנתי שזה לא הכי בסדר בעולם. המנגינה, המילים, הכל! וכששמעתי את השיר האמיתי - ממש התחלתי לשנוא את קובי ברומר. זה שיר בעייתי בטרררררוף, ואת רוב המילים המקוריות - הוא השאיר.
    בישמח חתני, זה פחות גרוע, כי הוא החליף את כל המילים, ועשה את זה בסדר גמור.

    במת הדיונים

  • חיים ציפל
    הרבניתה הרבנית

    @ר-כהן בו נגיד שזה לא המקום לפרט, אבל כפי שזה נראה, ולפי מה ששמעתי, היא הייתה פחות גרועה.

    לפי אמנים

  • עממיות הזמרים .
    הרבניתה הרבנית

    נושא ממש חשוב. כי משום מה הזמרים מרגישים את עצמם מעל כולם, וזה לא נכון!!! הם כמו כולנו, ואפילו פחות, אז מה זה ההתנשאות הזאת?

    @אילנית אמר בעממיות הזמרים .:

    האם ככה צריך ? מכירים זמרים שהצליחו ועדיין נשארו מסתחבקים עם כולם ?

    הם לא כל כך יכולים להיות עם כולם, כי אז משגעים אותם עם סלפי וברכות וזה ממש חופר!

    במת הדיונים

  • מרדכי בן דוד
    הרבניתה הרבנית

    @יוסי-הגאון אמר במרדכי בן דוד

    אני לא יודע למה קוראים לו המלך של הזמרים החסידיים (התואר הזה גנוב מפריד)
    יש לו קול של הרנדיים (שולי ועדי)

    יותר קול ישן, ורגיל..!

    ראיתי שהאשכול כאן קצת ישן, אבל עדיין, חייבת להגיב דבר ראשון, ההשוואה לעדי ושולי היא פשוט מבישה ולא קשורה בכלל!!.
    דבר שני, שלא נדבר על כל השירים שלו, שהפכו לנכסי צאן ברזל, והרבה לא יודעים שהם שלו בכלל, כמו נגיד מה אשיב לה', שכככולם שרים בהלל.
    לדעתי הוא לגמרי המלך, ועם קצת רצון טוב ומאמץ- הוא היה יכול להמשיך להיות בענינים, אבל אין לו את הרצון הזה, ואני חושבת שאחרי 50 שנה - מותר לו לפרוש בכבוד, בלי שיגיד שהוא מיושן ועתיק.

    לפי אמנים

  • גדול הזמר החסידי
    הרבניתה הרבנית

    @משה-0527 זה נכון במידה מסוימת, אבל עדיין מבד הוא המלך!!!!!

    סקרים צור

  • שולי רנד
    הרבניתה הרבנית

    @הדסה תודה על הביאור, בכל מקרה אני התכוונתי לאמן (oman) רק שחשבתי שכותבים עם חולם, ולא עם קמץ קטן.

    לפי אמנים

  • גדול הזמר החסידי
    הרבניתה הרבנית

    @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

    גם אברהם פריד וגם M.B.D גדולי זמר ואין בזה שום חילוק אבל מרדכי בן דוד הוא בעיקר שקט ומי שאוהב מוזיקה שקטה בעיקר יבחר M.B.D אבל מי שאוהב שירים מקפיצים וקצביים יבחר באברהם פריד ולעומת זאת מי שרוצה מוזיקה מעודכנת ויותר לדור הזה יבחר יעקב שוואקי.

    כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)
    בגלל שיש לו הרבה מאוד שירים, הרבה יותר מפריד, זה נראה שהוא שר רק שירים שקטים, כי הכמות שלהם גדולה מאוד. אבל באמת - הוא שר גם מקפיץ, והרבה.

    סקרים צור

  • מי לא אוהב ביצועים של כינורות
    הרבניתה הרבנית

    @יוסי-הגאון אמר במי לא אוהב ביצועים של כינורות:

    כינור זה לטוב ולרע
    דבר ראשון- זה הרגש שבו, עד דמעות.
    דבר שני- זה יכול להיות גם קיצבי {לדוג' Alf Lila we Lila} (בתוספת דרבוקות)

    אבל כשיש זיוף קל, הוא מורגש.
    ולכן צריך אחד שהוא באמת אלוף בלכנר 🙂

    לגמרי.
    והקטע המעצבן, שלא מספיק ללמוד שנה שנתיים שלוש כדי להיות מקצוען, אלא צריך ללמוד המון שנים, ויותר מזה, כדי להיות כנר מקצוען

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול