דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
הרבניתה

הרבנית

@הרבנית
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
131
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • מעריצים זמרים או לא
    הרבניתה הרבנית

    @בנימין-לוריא אמר במעריצים זמרים או לא:

    אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
    או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!

    צדקנות לא תעזור כאן. אם הבנאדם מעריץ - אז הוא מעריץ. אי אפשר לשנות את זה. אפשר להדיין על זה, אבל לא מעבר.

    סקרים

  • האם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?
    הרבניתה הרבנית

    לא יודעת מי שר יפה יותר, אבל תכלס, לי נחמד יותר לשמוע שירים של מבוגרים. אפילו אם הקול שלהם לא מליון דולר - השירה מדויקת הרבה יותר ולכן - נעימה יותר לאוזן.

    במת הדיונים

  • עממיות הזמרים .
    הרבניתה הרבנית

    נושא ממש חשוב. כי משום מה הזמרים מרגישים את עצמם מעל כולם, וזה לא נכון!!! הם כמו כולנו, ואפילו פחות, אז מה זה ההתנשאות הזאת?

    @אילנית אמר בעממיות הזמרים .:

    האם ככה צריך ? מכירים זמרים שהצליחו ועדיין נשארו מסתחבקים עם כולם ?

    הם לא כל כך יכולים להיות עם כולם, כי אז משגעים אותם עם סלפי וברכות וזה ממש חופר!

    במת הדיונים

  • דדי גראוכר
    הרבניתה הרבנית

    אמאלה, נוסטלגיה...

    לפי אמנים

  • ואיך אתם התחברתם למוזיקה??
    הרבניתה הרבנית

    תמיד הייתי מחוברת מאוד, אבל נראה לי שכשהתחלתי לקפל כביסה ולגהץ, התחברתי עוד יותר. בגלל שכדי להעביר את הזמן השנוא הזה אני שומעת שירים, ומכיוון שזה כמעט כל יום, מצאתי את עצמי מקשיבה ויורדת ממש לניואנסים הדקים, וזה חיבר אותי מאוד.

    במת הדיונים

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    הרבניתה הרבנית

    @snz אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:

    @ברוריה אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:

    עקיבא מזכיר לי את ישי ריבו גם בלבוש בקול ובסגנון השירה

    בערך
    שניהם לא "חרדים"
    יותר דתיים
    אבל הקהל שלהם זה בעיקר חרדים

    עקיבא הרבה יותר נוטה לדתי-לאומי, למי שראה את הקליפ של שלום בבית - זה ממש ברור שם.

    לפי אמנים

  • בירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?
    הרבניתה הרבנית

    לי יש עם חיישן. נראה לי זה הכי טוב.

    גיטרה

  • מהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?
    הרבניתה הרבנית

    @בנימין-לוריא אמר במהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?:

    משה קליין עשה בעיקרון מעשה שלא יעשה...
    לשנות שם משפחה אחרי שכבר התפרסמת!
    היה מותג שהיה אחד מזוכי תחרות "הקול הבא" בשם משה חדד, ופתאום נעלם אותו זוכה וצץ לו זמר אחר שממש דומה לו גם במראה וגם בקול בשם "משה קליין". משה קליין לא זכה בקול הבא, מי שזכה זה משה חדד...

    יכול להיות, אבל לזמר הרבה יותר קל להתפרסם כששם המשפחה שלו הוא אשכנזי, וזאת עובדה! כמה זמרים ספרדים (ששרים בסגנון לא מזרחי) אתם מכירים?

    במת הדיונים

  • חיים ציפל
    הרבניתה הרבנית

    @מוכשרת-על אמר בחיים ציפל:

    @אייצ-ית אמר בחיים ציפל:

    למה את חושבת שכל מי שדיבר על זה צפה בה?

    לא חושבת שכולם אבל ניתן לראות לפי מה שעלה על הכתב שהרבה.
    אני לא תמימה ואני יודעת שזה נכנס לפעמים לבתים לצערינו.
    אבל שימו לב שגם מהצפיות בהנ"ל לא יוצא משהו טוב.

    @אייצ-ית אמר בחיים ציפל:

    אם הוא התפרסם עקב תוכנית טלוויזיה חילונית למשל- זה נותן לגיטימציה לעוד המון ששומרים על עצמם והם יכולים להתפתח שם בגדול...

    איך בדיוק הוא התפרסם בציבור שלנו עקב זאת????

    הוא התפרסם מזה, וזה עובדה. עובדה מצערת מאוד, אולי, אבל עובדה. לא יעזור כמה תקונני על כך, היום הכל הרבה יותר מונגש לציבור, ולכן זה נכנס אלינו. אין מה לעשות.

    לפי אמנים

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    הרבניתה הרבנית

    יש לי מספר מוניטין שראיתי שאצל משתמשים אחרים הצ'אט נפתח, ואצלי לא. מה עושים?

    באגים / הצעות ייעול

  • מידע/ מרכז לימודי מוזיקה.
    הרבניתה הרבנית

    יש אביבים - רמה סופר גבוהה, אני למדתי אצל מורה שלמדה שם, והיא ידעה פצצה! גם תאוריה, גם הרמוניה.
    חוץ מזה, יש רון שולמית, רמה מאאאוד גבוהה, והמחיר בהתאם...

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • שולי רנד
    הרבניתה הרבנית

    @אייצ-ית אמר בשולי רנד:

    @הרבנית אמר בשולי רנד:

    בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

    מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
    ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
    יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.

    זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.

    לפי אמנים

  • שולי רנד
    הרבניתה הרבנית

    @מחשב-נייד אמר בשולי רנד:

    @ריינבואו
    לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
    אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....

    הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

    לפי אמנים

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    הרבניתה הרבנית

    @בנימין-לוריא לא שזה ממש עזר לי להבין, (ליתר דיוק: לא עזר בכלל) אבל תודה בכל מקרה

    באגים / הצעות ייעול

  • גדול הזמר החסידי
    הרבניתה הרבנית

    @אליהו-0 אמר בגדול הזמר החסידי:

    @אייצ-ית וזה מה שלא הבנתי. למה לא שמו בסקר את ליפא במקום שוואקי, או בערי וובר. מה ההשוואה שלהם עם שוואקי? כי מישהו (טוקר) שיווק אותו כזמר על?

    רוב האנשים אוהבים את שוואקי, יותר מליפא, ואם בסקר ליפא היה מועמד - זה היה פשוט מגוחך.

    סקרים צור

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    הרבניתה הרבנית

    אגב רציתי לדעת, מה הרעיון של ספוילר?

    באגים / הצעות ייעול

  • שמחה פרידמן!
    הרבניתה הרבנית

    @מחשב-נייד הוא ודאי לא גדול הזמר החסידי, אף אחד לא אמר את זה, אבל יש לו קול חביב מאוד, ובכללי הוא זמר נחמד.

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול