@ארי-גולד שיר ממש יפה
התחברתי לתוכן
אבל לגבי החריזה כן קשה לי קצת.
כבד ומסורבל טיפה.
למרות שהעבודה עליו ניראה לי יותר מסובכת....
חלום לגדול
-
שיר | חשבון נפש -
רדיו קול ברמה@ויווש ספציפית דיברו על זה היום במאסטר פליי והם אמרו שבעצם יש כאן סוג של פריצה עם נקודות.
כאילו הוא נכנס יותר חזק ממה שהוא היה
ויש לו עוד לאן לפרוץ -
רדיו קול ברמהכאן ניתן להצביע למצעד של קול ברמה
https://vote.kol-barama.co.il/mitzad/
וכן, ישראל כהן אמר אצל יואלי שהוא אמנם הפסיק את התוכנית אבל הולכות להיות הפתעות והוא לא עוזב לשום מקום... -
צלצולים / רינגטונים לפלאפוןאפשר בבקשה צלצול לשיר עברתי בחושך של שמוליק סוכות?
-
בקשות שירים@חינדיקיקי לא. הוא לא הוציא את זה עדיין.
היה את השיר כמעט אותו דבר כג'ינגל של קול ברמה כמו שהוא אמר.
אבל הוא עדיין לא הוציא את זה, ולא נשמע שהוא הולך להוציא את זה בקרוב.... -
מאסטר פליי עם יואלי דיקמן@חינדיקיקי באחת המחרוזות מאלבום המחרוזות שלו- עליה
זה לא ניראה לי המחרוזת שיואלי עיבד, אבל הוא עשה שם קולות, ובאחד המעברים הוא הוסיף את האעכטיגיויזען....ככה זה מילה מומצאת באידיש, אפשר להוסיף כמה אותיות שרוצים ניראה לי....
-
צלצולים / רינגטונים לפלאפון@יונתן-פ הוא מתחיל טיפה קופץ, כאילו לא חלק, אם אתה מצליח לסדר את זה, זה יעזור לי מאד.
תודה ענקיתיש לי בעיקרון קישור למשהו שחותך, אבל הוא לא הסכים לקלוט את השיר... סליחה שאני מטריחה...
-
צלצולים / רינגטונים לפלאפון@איציק-דדיה לא יודעת. לא התעמקתי. מאד אהבתי את השיר, ובא לי אותו כצלצול, זה כל כך משמעותי?

-
צלצולים / רינגטונים לפלאפון@רוחלה-כהן הפזמון ניראה לי...
תודה! -
צלצולים / רינגטונים לפלאפוןיש למישהו את אל תיפול חתוך לצלצול?
-
בקשות שירים@אפי-7 תמחוק את הנושא. בקשות שירים רק כאן
והנה:
14-ירא-שמיים.mp3 -
רולי דיקמן@שמעון-h כמו ש @אולפניסט-ברמה אמר, במקום לשים רק תמונה של הסינגל ביוטיוב עושים קליפ מילים, ואז יש קליפים שהם ברמה גבוהה ונעימים לעין(עיין ערך הלב שואל) ויש קליפים שנהיים תינוקיים וחסרי טעם.
תמליץ לזמרים שעדיף בלי קליפ... -
רולי דיקמן@אולפניסט-ברמה נמואל: הפקה, ניהול וייצוג אישי "ישראל לובין הפקות"
איור: ג'קי ירחי
רולי: עיצוב גרפי: מוריה בר שלום
קליפ מילים: חוה רוזן -
יואלי דיקמן@שמעון-h בבת קול שהיה בחנוכה הוא היה המעבד, אבל זה לא אומר שהוא היה על הבמה, אלא שהוא כתב את העיבוד. וכך לכאורה יהיה גם אם יהיה עוד בת קול.
וכך זה גם במופעים של קול חי מיוזיק לנשים- עם מוישי רוט, במופע שהיה לא מזמן עם יהודה גלילי וכו' -
נספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.@זאת-אני-0 שיר מהמם!!!
ממש התחברתי!
הערונת: החזרה של ה"אותה" קצת מפריעה לי.רעיון לתיקון:
יש לי את האמת שלי
שאף אחד לא מכיר
כי יש את הכתם שלי
והוא אותה מסתיר -
אתגר כתיבה 44 (:כל אחד שרק מביט
מסווג מידית
לא חושב לרגע
רק רואה הנגעכן יש לי כתם
והוא ניראה
ואין קסם
להסתיר הבעיהרק בקשה קטנה לי אליכם-
תראו אותי
את מי שאני
ילדה רגילה
עם כתם לידה -
שיר | כשכל זה יגמר@מיתר שיר מהמם!!
אולי- נשחרר לשמיים
למרות שזה לא לגמרי מסתדר עם הקונספט של הצבע והמכחול... -
אני צריך את התכנית לילה מנצח עם ביני לנדא שנה שעברה ויגש@דוד-הצהוב
https://send.magicode.me/send-file/file/63970a51c6595d416de6a1969ac1735***e469dd0d5/view -
הזמר מאיר גרין@ויווש הקלטה באיכות טובה זה מצוין