@N-A-1 כל אחד יעשה כדעת רבותיו בענין (האם הוי כזוטו של ים או לא וכו' ואין כאן המקום לדון על כך (נראלי))
ליל"ט
נ.ב. אם @צוות-פיקוח חושב שזה נוגד את חוקי הפורום שימחקו את הקישור אע"פ שלכאו' אין בעיה של זכויות יוצרים כיון שזה פורסם באתר אחר
ושוב ליל"ט
יהודה1
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכן -
נפתלי קמפה | שירים ותוכןיש בפורום של בחדרי קישור לדרייב להורדת האלבום
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכן@דוד-33 אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:
בערוץ של נפתלי קמפה ביוטיוב יש את הדיסק החדש שלו, מותר לי להוריד את הדיסק?
יש לנפתלי קמפה שיר שנקרא 'ליבי ער' שנמצא בדיסק 'ליבי' החדש שדומה לשיר שלו 'כל הנחלים'יש שמה רק את התקציר. אולי יש לך קישור
-
אבי אילסון@איציק-דדיה למה לא בטח שעובד
-
אבי אילסון@M214 בכיכר השבת כבר עלה
ביוטיוב לא נראה לי -
עמית ליטוונד -
אודי דמארי -
זמרים שמגיירים שירים , תגובתם@עדי-3 הצדיקים גיירו כיון שסברו שכל ניגון מקורו מעבודת הלווים והם התפזרו בחוברן בין אומות העולם
-
זמרים שמגיירים שירים , תגובתםאני לא יודע אם שייך לומר את זה גם על השירים של היום אבל תקראו............
רוב הגדולים, או כפי שקראו להם "צדיקים", הביעו את דעתם בנוגע לערך הנגינה, ומהם שהשתדלו לחבר ניגונים או לאסוף ניגונים זרים ולתקנם על פי טעמם, כלומר, יש שהיו מלקטים ניגונים נכרים ומכניסים אותם אל תחת כנפי השכינה. ויש לענין זה חשיבות גדולה לפי דעת כמה צדיקים. כך מסופר על ר' ליב שרה'ס (ת"ץ-תקנ"א):
".. הלך לו ר' ליב לטייל בחורשה שמחוץ לעיר. ראה שם נער בן ח' שנים לבוש קרעים ועירום למחצה רועה עדר אווזים. הרגיש בו נשמה גבוהה, קדושה, מהיכל השירה והזמרה... גדל רועה קטן זה ונעשה הרבי המפורסם והמנגן הגדול ר' אייזיק מקאליף (הונגריה), שהיה מציל אחר כך הניגונים היקרים מידי הקליפה ומחזירם לשורש הקדושה שהם שייכים לשם. צדיק זה... היה נוהג, שהיה נוסע יום יום ליער, היה מקשיב לניגונים המתוקים שהיו מזמרים הרועים ומפזמים בחליליהם. היה תופס אותם הניגונים ומכניסם אחר כך חזרה אל הקדושה. כי כל הניגונים שבעולם מן הקדושה הם באים, ממקום גבוה שנקרא בשם היכל הנגינה. הטומאה אינה יודעת ניגונים. היא אינה יודעת שום שמחה, היא מקור העצבות. על ידי חטאו של אדם הראשון נפלו ברשות הקליפה, היא הסטרא אחרא, כל הניצוצות הקדושים יחד עם אלו גם "ניצוצות הנגינה".
נלקח מכאן -
שירים ווקאלים@ד19 אמר בשירים ווקאלים:
מתניה | באמצע החורף | ווקאלי
https://send.magicode.me/send-file/file/86482bc8a0****12c575322e4445a360a779bc8ce94f/view
להוריד כוכביות
תהנו!!!יש מצב להעלות שוב
תודה ושבוע טוב -
" כוחו של ניגון"רציתי לשתף מסקנא מסוימת-אשמח לחוות דעתכם...
בציבור שלנו השירים מדברים על "אין דבר שלם מלב שבור" משא"כ ב"שירים מהעולם המערבי" כל שיר שני שיוצא להם מדבר על שבר את הלב וכו' ע"ז הסגנון
מסקנא: בציבור שלנו לומדים איך לקום מכל נפילה או דבר לא נעים / טוב שקורא לנו ובציבור שלהם איך לשקוע יותר ויותר במרה השחורה וזאת הסיבה גם שיש כאלה שיתחברו לשירים האלה כי כשאדם נמצא במשבר הוא יותר מתחבר למצב הנוכחי שלו באותו רגע ויעדיף לשקוע בו מאשר לקום.נ.ב. תודה ל @אייצ-ית שעזרה לי איך לנסח את זה ללשון שמתאימה לפורום
-
בקשת שירים על אלול@יעלה חסום לי חנוך בן משה לסלוח ולמחול
ואת נמואל כבר @סודי-ביותרררררררר העל(ת)ה למעלה -
בקשת שירים על אלול@יעלה חסום לי...
-
בקשת שירים על אלול@מסקופניסט52 חסום לי...
-
בקשת שירים על אלולאם תוכלו לעלות לי שירים על נושא אלול כגון שערי שמים וכו'
תודה רבה ושבוע טוב
(אני מעדיף בסגנון חסידי יותר) -
הזמר מאיר גרין@הודיה-2 נוו זה הורדה ישירה שאת לוחצת עליו אוטומטית יורד לך הקובץ...
-
הזמר מאיר גרין@הודיה-2 אמר בהזמר מאיר גרין:
@פונץ-בננה
תודה נשמה
אבל זה חסום לי
יש לך להורדה ישירה אולי??תנסי עכשיו https://send.magicode.me/send-file/file/ad5b3ac453da118370db805622c1aff4f80979f1/download