@מישהי-מאמי תמונה 15 שם יש למטה במסך כ"מ ערוצים של המקצב והפדים הקלטות שם אמור להיות גם אפשרות שאת ממש רואה תופים בס ... ברגע שיהיה ככה תוכלי להוריד כנ"ל
וואו חבל שנושא הזה לא פעיל! הכרתי את הפסנתרן הזה לא מזמן חבל שבקושי שומעים עליו הוא אלוף ברמות מפחידות!!
אולי תעלו כאן ביצועים שלו?
ודרך אגב 300 שח לשיעור זה לא כל כך הרבה בהתחשב בכך שמורה מתחיל לוקח בסביבות ה120 והוא ממש מאסטרו!
בסוף לקחתי את יאנקי ברוין. הוא בונה אולפנים
הוא לוקח מחסן ועושה את זה לאולפן מושלם
כל הציוד. מחשב. תוכנות. כל האקוסטיקה. אפילו עיצוב קירות
בכל אופן תודה רבה רבה
@יואלי-יורוביץ אמר בועל כולם:
@סלאש יש חלקים שעשיתי עם קורג ויש חלקים שעשיתי עם ג'נוס ויש חלקים שעשיתי עם קיובייס
אבל לא אם מוטיף
זה שבפועל עשית את זה עם ג'נוס או קורג לא אומר שלא מדובר בדגימות סאונד ותופים של המוטיף המיתולוגי...
כל הדגימות שהקלידנים החסידיים משתמשים היום בטיירוס/ג'נוס/קורגים למיניהם, כולם מקורם במוטיף (ז"ל).. למעט יענקי רובין שמשתמש עם דגימות הרבה יותר לייב.... ועוד כמה בודדים כמותו.
@יואלי-יורוביץ זה רעיון מהמם בעיקרון, הבעיה שהוא כבר קיים...
https://miktzav.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/72