דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
כ

שני

@כולם אוהבים אותי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
30
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • עין טובה 👏 | פידבקים, הארות והערות לשיריי המשתמשים
    כ כולם אוהבים אותי

    @קפוצ-ונית תודה, לא הייתה לי כוונה להכאיב, סתם פריקה... הכל טוב❣️

    ספרות וכתיבה

  • נותי ליברמן
    כ כולם אוהבים אותי

    @ישראל-a נראה לי שקוראים לו לונה פארק והוא גם מצולם שם

    לפי אמנים

  • נותי ליברמן
    כ כולם אוהבים אותי

    @ישראל-a אמור לצאת שיר בשם לונה פארק, כנראה זה מתעכב

    לפי אמנים

  • אפשר שירים על מלחמות פנימיות
    כ כולם אוהבים אותי

    9daf8753-8924-49f0-a393-19788ab78fb1-ישי רביבו - תמיד במלחמות.mp3
    יש את השיר הזה אולי תאהב

    בקשות שירים

  • עין טובה 👏 | פידבקים, הארות והערות לשיריי המשתמשים
    כ כולם אוהבים אותי

    @יוס-yos וואי אתה אלוףףףף
    מאיפה האוצר מילים הזההה

    ספרות וכתיבה

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    כ כולם אוהבים אותי

    ואני סתם
    כותבת
    את כל מה
    שאני שומעת
    לא כי באמת
    אני מבינה
    את אותה
    כוונה
    לא כדי
    לפרוק לי
    עוד סחורה
    לא כי
    אותם דפים
    יתגשמו
    להיות חלום
    אלא רק
    כי אולי
    יבוא יום
    ואלמד
    מאותן המילים הללו
    דברים שלא הבנתי היום

    שירים לכתיבה

  • עין טובה 👏 | פידבקים, הארות והערות לשיריי המשתמשים
    כ כולם אוהבים אותי

    https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1-yos אתה כותב ממש ממש יפה, נוגע ואמיתי.
    אין לי מושג איך עושים קישור לשיר האחרון אבל מילים מהממות באמת

    ספרות וכתיבה

  • למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם
    כ כולם אוהבים אותי

    @איציק-דדיה ואני שואלת את מי שלמה רג'ה בכלל שמע בהתחלה

    במת הדיונים

  • למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם
    כ כולם אוהבים אותי

    @איציק-דדיה בהתחלה שומעים ראפרים דתיים ואז שומעים ראפרים חילונים ששרים כביכול דתי ואז שומעים ראפרים חילונים לגמרי
    בדרך כלל ככה זה מתחיל

    במת הדיונים

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    כ כולם אוהבים אותי

    @חתיכה-הורסת מה את רוצה?

    באגים / הצעות ייעול

  • נגן JMP3 - מהפיכה בעולם הנגנים - אין לי קשר לחברה ואני לא עושה כאן שיווק כלשהו..
    כ כולם אוהבים אותי

    @אלומה כן מאוד מעניין אות מי יפול בפח הזה

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • נגן JMP3 - מהפיכה בעולם הנגנים - אין לי קשר לחברה ואני לא עושה כאן שיווק כלשהו..
    כ כולם אוהבים אותי

    @אולפניסט-ברמה בדיוק...
    לא הגזימו בכלל... והכל כמובן בגלל שזה ''כשר'' ולא נוכל להשיג כזה דבר עוד.. במרחאות

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • נגן JMP3 - מהפיכה בעולם הנגנים - אין לי קשר לחברה ואני לא עושה כאן שיווק כלשהו..
    כ כולם אוהבים אותי

    גם זה עולה 500 ש''ח שזה הזוי!!
    הלוו זה סך הכל MP שתוך שנה שנתיים נהרס.. וגם 20 ש''ח בחודש...
    עדיף לקנות סמרטפון פשוט ב250 ש''ח ולחסום

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    כ כולם אוהבים אותי

    @עמוד-חשמל העלו למעלה
    וזה ב 23:05

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    כ כולם אוהבים אותי

    ישמצב לקבל תמספר של העדכונים לגבי המאסטרו?

    תכניות מוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול