דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
לוי1221ל

לוי1221

@לוי1221
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
192
נושאים
16
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
6
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • השיר חצי מוכן!
    לוי1221ל לוי1221

    כתבתי בית ופזמון מה אומרים על זה תתקנו אותי אם יש משהו לשיפור אני יקבל הכל באהבה
    בית 1 :
    הגעגוע שלי גומר את השבוע
    לא יצאתי סנטימטר מהריבוע
    נשארתי במיטה אני תקוע
    ואני מרגיש את הגלים- זה עושה לי טוב
    זה קשה להתרכז- תנו לי לחשוב
    לא ניצחתי בבחירות -כי אין לי רוב
    אנל'א גאה במי שאני במה שאני
    לא חייב להראות את הסריטה שלי
    היא במיטה שלי כי מה לעשות לא זזתי שניה מהחומה שלי
    מספיק לחשוב שכל אחד מושלם לכול אחד יש סריטה הוא בנדאם
    יכול להיות שהוא עבד על זה וממזמן זה נעלם
    אנשים לפעמים חיים בסרט עזבו תפרקים תראו לקט אל תתחילו איתי אחרת תראו תחיים בניידת
    ומסביבי החיים אדומים כל היום הם משקרים הם חושבים שהם שוטרים עוצרים אנשים תמימים
    פזמון: והעולם לוחץ עלינו הוא טוען זה בשבילנו ולא למדנו שטעינו ברחנו לא ניסינו
    עד כאן מה אומרים?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • אתגר כתיבה 25 :)
    לוי1221ל לוי1221

    השיר הזה בסגנון וריאטי ראפ.
    בית א'
    לא משנה
    העבר שלי נמחק ומשתנה
    לחיות את החיים לא במקרה
    לדעת לפעמים שזה קורה
    פעם למדתי לקורא עכשיו אני כותב
    קפצתי בגדול ושכחתי את הלב
    להשתנות, זה לא פשוט אף פעם
    ולשנות לא נשאר כמעט הטעם
    אף אחד לא מבין אותי גם לא השכל והראש
    וכמו ילד בן שנה אני סופר כאן עד שלוש
    לא נאמן להתחלה, ובטח למקור
    אני לא למדתי בגן איך מאירים כמו מגדלור
    אני אפס אנל'א מכחיש את זה בכלל
    והכרתם אותי מספיק המחיר שלי לא מוזל
    אני אפס מעשים אני כמו חיה רעה
    ושחכתי את עצמי כמו ילד במראה
    פזמון: להשתנות. בחיים, אנשים מתרגלים, לא עוזרים חסכים, לפצות, מסכים
    *לכל אחד בחיים יש מעבר העיקר להישאר ולא לשכוח ת'עבר!

    מה אומרים על זה?.

    אתגר לכתיבה

  • השיר חצי מוכן!
    לוי1221ל לוי1221

    הוספתי בית לשיר
    אחלה השראה נתתם לי!

    הגעגוע שלי גומר את השבוע
    לא יצאתי סנטימטר מהריבוע
    נשארתי במיטה אני תקוע
    ואני מרגיש את הגלים- זה עושה לי טוב
    זה קשה להתרכז- תנו לי לחשוב
    לא ניצחתי בבחירות -כי אין לי רוב
    אנל'א גאה במי שאני במה שאני
    לא חייב להראות את הסריטה שלי
    היא במיטה שלי כי מה לעשות לא זזתי שניה מהחומה שלי
    מספיק לחשוב שכל אחד מושלם לכול אחד יש סריטה הוא בנדאם
    יכול להיות שהוא עבד על זה וממזמן זה נעלם
    אנשים לפעמים חיים בסרט
    עזבו תפרקים תראו לקט
    אל תתחילו איתי אחרת
    תראו תחיים בניידת
    ומסביבי החיים אדומים
    כל היום הם משקרים
    הם חושבים שהם שוטרים עוצרים אנשים תמימים
    פזמון: והעולם לוחץ עלינו הוא טוען זה בשבילנו ולא למדנו שטעינו ברחנו לא ניסינו
    בית 3:
    אני מרגיש את השקט שלפני הסערה
    שובר אותו מייד- במסיכה אטומה
    שולף את החרב
    נלחם בידיים
    חוזר שוב בערב
    כשבורקות העיניים
    צחקו עליי יותר ממיליון פעם ואני נשארתי בחומה עד יעבור זעם
    כתבתי מילים ריקות אלף ניסיונות
    לבשתי משקפיים ללא עדשות
    ארזתי פעמים זה מה יש אז לפחות
    ואני זוכר את הכל
    היו רגעי משבר שגרמו לי לרצפה לזחול
    הרגע שאתה חנוק ולא נשאר לך קול
    מתרוצץ סביב העובדה שבלי הקמח אין מה לאכול
    וכולם דיבורים כמו חול
    מילה של בנדאם את עתידך היא לא תסלול
    כבר מאתמול מסביבי הכל עומד ליפול
    זה עוד מכשול
    שבוחן אותי אנל'א אפול!

    מה אומרים על ההוספה?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • חיים ישראל או יניב בן משיח
    לוי1221ל לוי1221

    @תמר-7 ואללה אני הולך עם יניב

    לפי אמנים

  • איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?
    לוי1221ל לוי1221

    אממ לדעתי "פשוטים" זה הלהיט היפה של עקיבא אם לא היפה ביותר באותה שנה מי מסכים?

    במת הדיונים

  • חיים ישראל או יניב בן משיח
    לוי1221ל לוי1221

    @תמר-7 לא שאני מת על יניב😊

    לפי אמנים

  • עזרה בכתיבת שיר!
    לוי1221ל לוי1221

    @שיר-נולד מלך! תודה אחי.👍

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • עזרה בכתיבת שיר!
    לוי1221ל לוי1221

    @אליהו-חזן זה ברור.👍 👍 👍

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • עזרה בכתיבת שיר!
    לוי1221ל לוי1221

    @מישהי-מאמי כתבתי אתמול על הנושא שלחתי לחבר שלי עדיין לא ענה תחזיקו אצבעות

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • בן ארי או ריבו?
    לוי1221ל לוי1221

    @איזה-קטע לגמרי צודקת.

    במת הדיונים

  • עזרה בכתיבת שיר!
    לוי1221ל לוי1221

    @מישהי-מאמי צודקת.

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • בן ארי או ריבו?
    לוי1221ל לוי1221

    לכול אחד היה תקופה אדירה!
    מי לדעתכם הצליח יותר במהלך הקריירה?
    תשתפו ותגיבו!

    במת הדיונים

  • עזרה בכתיבת שיר!
    לוי1221ל לוי1221

    @מישהי-מאמי אלופהה
    באמת שזה עוזר לי
    על זה מגיע עוקב😊 👌

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • שירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה :)
    לוי1221ל לוי1221

    קורה מלא יש לי 2
    ''לנסות''
    ''תיכף יפתח''
    תחשבו על זה.

    במת הדיונים

  • הופעות בסוכות שנת תשפ"ג
    לוי1221ל לוי1221

    @hadas
    @hadas אמר בהופעות בסוכות שנת תשפ"ג:

    מופעים בסוכות בעיר רחובות גם לנשים {כאילו בהפרדה...} יהיה??
    משהו יודע?

    כן
    יש הפרדה

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • השיר חצי מוכן!
    לוי1221ל לוי1221

    @LOVE-YOURSELF אוקיי.
    השיר מדבר על עליות וירידות שיש לכול אחד בחיים ולפעמים הירידה מגיעה ממש אחרי העלייה והפואנטה של השיר זה הסיפור שיש לכול אחד מבינ\ה?
    נ''ב תודה על המחמאה.👍

    שבוע טוב וחג שמח לכולם.

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול