היי חברים, איכשהו גיליתי שהאתר חזר להיות פתוח בנטפרי
לא יודע אם האשכול הזה עדיין פעיל אבל אני מעלה לחן והפעם עם עיבוד מושקע,
קרדיט לקורג PA700...
כל קוויך.MP3
@מגן
ממש יפה -- מאוד נעים ומרגיע וגם עיבוד חמוד --כל הכבוד
הזכיר לי קצת את השיר של ירון בר -- נשמה של יוצר
מה זה ? ילד פלא
שומעים כאילו ילד ומבוגר עושה קול שני
@מוזיקה תודה רבה!!
אני נועלת את הנושא כי אני לא חושבת שיש עוד מה לדון בו!!
אם באמת חשוב לכם הפורום- פשוט תדווחו על כל פוסט שלא ראוי במקום להתחיל להעיר הערות.
כל דיווח כל צוות הפיקוח רואה.
כל דיון שלא מתאים בפורום וישתפו בו פעולה זה יגרור תגובות חריגות מצד ההנהלה.. וזה חבל לכולנו.
בקיצור..
שמרו על הפורום לטובת כולנו!! שאפו למי שלוקח זאת ברצינות!!