איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים
https://youtu.be/8gJX7jnYoN8
מה דעתכם ?
משהו חורג לא מה שרואים כל יום שזמרים מחו"ל מנסים להוציא משהו בעברית ולא הולך להם
אבל פה זה מדהים כולם ואוו
בקיצור אחד הטובים שראיתי
חסידי-ספרדי-לטאי
מסקופניסט52
-
איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים -
האורגניסט המטורף איציק אייזנשטטhttps://youtu.be/DdtwlHIwwbM
https://youtu.be/u1vigj5Kwyg
https://youtu.be/XaR9z8gwYys
https://youtu.be/EmZH58HI_90
https://youtu.be/_Zg2msCAr4A
https://youtu.be/vkSUrsCCZ3g
https://youtu.be/nh_oMsLHYtA
https://youtu.be/43YGY7B1BOQ
https://youtu.be/hL3stokaZNM
https://youtu.be/HwgZ1arWcrM
https://youtu.be/wytg2e-yTS4
https://youtu.be/b5TB2nk-8DE
https://youtu.be/UNPx7cKJces
https://youtu.be/nrXK4eHbyTg
https://youtu.be/uT0FPcROW74
https://youtu.be/BPhVEFgRCOwלא יודע למה ל נהיה תצוגה מקדימה
-
קליפ של פעם.....https://youtu.be/7fLpwTZNzF4
זהו קליפ של אהרלה סמט "חנינא" מה אתה אומרים על האיכות והפדיחות וכו'............
נראה לי שזה אחד הטובים -
הקלידן הענק מוישי מנדלסוןhttps://youtu.be/CmmRubEF1Ww
https://youtu.be/PDMW3JtDaJs
https://youtu.be/5w0skab-lA0
https://youtu.be/WCRLHG1ToCg
https://youtu.be/YJ7BP-Rwin4
https://youtu.be/x1TLJGnaevk
https://youtu.be/HBFVXHSofFU
https://youtu.be/LWbBKGDI4dk
https://youtu.be/6t0yyQCbD_E
https://youtu.be/xQc0_f2XyJs
https://youtu.be/teG9m0vgd-k
https://youtu.be/RMYpoADHdKo
https://youtu.be/7_kfAVUhV40
https://youtu.be/EcaR39G0bhk
https://youtu.be/hU6oXNke48M
https://youtu.be/VHNpAuigUNA
https://youtu.be/ejj_J31yg9U
https://youtu.be/rqXF6PY3pcM
https://youtu.be/NJdygmnps3U
https://youtu.be/Rop4jskmwLU
https://youtu.be/i_U9d6gEzq4
https://youtu.be/e1gETLSb77Ehttps://youtu.be/Xop8L2BelOs
https://youtu.be/ng4Xvr9S7Zc -
בבליפא & הדיסק החדש של ליפאאני כבר הרבה זמן לא הייתי כאן אבל יש לי מילה על הדיסק
אם כבר גמרא [ שעל זה מדובר הדיסק]
כתוב על סוג מאכל שכמה שיותר ששופכים על זה מים חמים זה נהיה יותר טעים ע"כ.ולדיסק:
כל פעם ששומעים זה ניהיה יותר מענין ויפה.
ואגב נראה לי שזה עקף את ההפקה של אורות של ישראל ורדיגער שאז בזמנו אמרו שהשקיע בסביבות המתאים אלףליפא = חידושים
ושאין מה לחדש אז מחדשים בהפקות [לא בהכרח...]דיסק מטורףףףף.......
-
הזמר התותח אודי דוידיhttps://youtu.be/D2bWczY63rs
https://youtu.be/hI52VmSeI_Q
https://youtu.be/IyKFtHHa-4U
https://youtu.be/-P26FCIqRCE
https://youtu.be/gqUOjxXgWE4
https://youtu.be/UzBegNXVX5g
https://youtu.be/AfKMY17mUns
https://youtu.be/fOTvbfdL0zM
https://youtu.be/NCcLysrThV8
https://youtu.be/rCagyTxEopc
https://youtu.be/zcAQXgmUZIM
https://youtu.be/7nTwzuIQfwI
https://youtu.be/OJwAYUWVO4g
https://youtu.be/KWgsKUnIXkU
https://youtu.be/VImbgW6ZCxk
https://youtu.be/gonhwO3lA9g
https://youtu.be/PrENSIvGlak
https://youtu.be/fDWemWdQjb8 -
מופע - ארי היל, מוטי ויזל, תזמורת פייער ומקהלת נשמההקליפ הכי מושקע בתוכן מוזיקאלית אפשר לומר על זה:
https://youtu.be/VUTbToRG2is
קליפ פיצוץ
הפקה מוזיקאלית מטורפת
סגנון שירה חבל על הזמן
עיבוד השירים לכל הסגנונות שיתאימו לזיץ חסידי ואוו...
והכי מרגש שכל הנגנים על הבמה הם חרדים [ולא שמלבישים להם כיפה וד"ל]בקיצור נמרץ: מה הוא דעתכם על הקליפ,
-
מיכאל שניצלער ז"למיכאל נולד לאביו זושא בי"ח אב תש"ה, בברקלי שבקליפורניה, בגיל צעיר התייתם מאביו ונסע ללמוד בישיבת טאהש שבקנדה, אצל רבי משולם פייש לאווי.
לאחר נישואיו עבר לעיירה קריית יואל שבארצות הברית, לאחר מכן היגר למונסי ולסיגט, וכיום גר בבורו פארק.
בשנות לימודיו בישיבה שר שניצלר כסולן בהצגות בהן שיחק. לאחר נישואיו החל לשמש כזמר חתונות וכגראמער בשמחות ובאירועים בקריית יואל, כמו כן שימש כשחקן באירועים חסידיים בארצות הברית.
לאחר פרסומו החל שניצלר להקליט את לחניו. את אלבומו הראשון הקליט בשנת 2000 ומאז הוציא לאור 15 אלבומים, רובם ביידיש.
שניצלר משלב כישורי משחק עם שירת לחניו, ואף הוציא אלבום של חרוזים ביידיש בשם 'דער טאטע הערט' כשכל שיר מלווה בסרטון הממחיש את השיר על ידי שחקנים מקצועיים, וביניהם שניצלר עצמו, מנשה לוסטיג ואחריםhttps://youtu.be/Nx3HchQQYqg
https://youtu.be/sJKBwefrshM
https://youtu.be/BbFfLsaEMjo
https://youtu.be/yoK9UGQzvX0
https://youtu.be/VtaK2V7Qglk
https://youtu.be/LQQqr1JWvE4
https://youtu.be/AyJKiZ0edYk
https://youtu.be/Z9tjW34vfeg
https://youtu.be/M62lQk8xdj0
https://youtu.be/Gz4BcZHEj8U
https://youtu.be/1-g5ys_wrs0
https://youtu.be/sCePH5h0hcM
https://youtu.be/VfLQ33jLJWs
https://youtu.be/Sy7k_bTIymM
https://youtu.be/ST1GJRR4eG0 -
מצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכוראהלן וסהלן
ברוכים הבאים לעולם היח"צ של המארגנים
כלל זהב:
אין דבר אמיתי בתקשורתה-כ-ל מ-ל-פ-נ-י.
-
הרשי סגל!!!!https://youtu.be/dEzMBLo98HY
https://youtu.be/Hqz47v61eL4
https://youtu.be/FPT9katdPuE
https://youtu.be/t54PerGoI4I
https://youtu.be/sHTq1Mr27BY
https://youtu.be/qratneFkueM
https://youtu.be/ooWuq064T28
https://youtu.be/6TFkdL28S8E
https://youtu.be/iQJAgi6NXUE
https://youtu.be/aQJZszZlu-s
https://youtu.be/__6GWQnJZZs
https://youtu.be/IFvn8df6TCg
https://youtu.be/f62WRQeOupM
https://youtu.be/4aL3kvbZwW0
https://youtu.be/UVK-aqoGJVM
https://youtu.be/T8GeTVU4MXo -
המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים -
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?בקטע הישראלי ישי ריבו אדון עולם - https://youtu.be/gDmrW2IiBcA
ובקטע חסידי אדון עולם של להקהת לידל - https://youtu.be/GiHDONB5mwM -
שרשור שירים חדשים של כל יום 2 - חורף תשפ"בhttps://youtu.be/6iShWyOHE0Y
יואלי וייס - נשימה
לחן: יואלי וייס.
מוזיקה ופסנתר: ליפא בראך. -
קליפ של פעם.....שלום לכולם כהמשך לאתמול מצאתי עוד קליפ ישן
של עמרם אדר
https://youtu.be/pGmeAwz4eGg
ולא נדבר על הצפיות והתאריך
9,150,905 צפיות 2011 -
עיבוד יפה שתפס לכם את האוזן@הלב-שלי משה לייפער
-
איזה אורגן איכותי יותר?קורג הוא יותר מתאים לתכנות האורן למשל האמריקאים שיודעים אנגלית רובם רק על קורג
אבל ימהה זה יותר משחק מורג אין אפ' של לבנות שם ודגימות וכו' לכן יש בישראל הרבה יותר
[זה מה שמוכר מעולם המוזיקה אמר לי פעם]. -
מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”@martinez
צודקת בכל מילה
אני הייתי מעדיף עיבוד מחדש [לדוגמה כמו של יואלי דיקמן ]
וזה סוג של שרשור של מוזיקה חדשה שפעם בחודש מתעדכנת לכן פתחתי את זה כאן -
מן השמיים זאנווילהיי שלום לכולם
כמשהו שמכיר את רוב שירי העשור [החסידי]
השיר "מן השמים"זה ""ה ב י צ ו ע""