דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
מסקופניסט52מ

מסקופניסט52

@מסקופניסט52
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
137
נושאים
22
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
5
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים
    https://youtu.be/8gJX7jnYoN8
    מה דעתכם ?
    משהו חורג לא מה שרואים כל יום שזמרים מחו"ל מנסים להוציא משהו בעברית ולא הולך להם
    אבל פה זה מדהים כולם ואוו
    בקיצור אחד הטובים שראיתי
    חסידי-ספרדי-לטאי

    במת הדיונים

  • האורגניסט המטורף איציק אייזנשטט
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/DdtwlHIwwbM
    https://youtu.be/u1vigj5Kwyg
    https://youtu.be/XaR9z8gwYys
    https://youtu.be/EmZH58HI_90
    https://youtu.be/_Zg2msCAr4A
    https://youtu.be/vkSUrsCCZ3g
    https://youtu.be/nh_oMsLHYtA
    https://youtu.be/43YGY7B1BOQ
    https://youtu.be/hL3stokaZNM
    https://youtu.be/HwgZ1arWcrM
    https://youtu.be/wytg2e-yTS4
    https://youtu.be/b5TB2nk-8DE
    https://youtu.be/UNPx7cKJces
    https://youtu.be/nrXK4eHbyTg
    https://youtu.be/uT0FPcROW74
    https://youtu.be/BPhVEFgRCOw

    לא יודע למה ל נהיה תצוגה מקדימה

    לפי אמנים

  • קליפ של פעם.....
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/7fLpwTZNzF4
    זהו קליפ של אהרלה סמט "חנינא" מה אתה אומרים על האיכות והפדיחות וכו'............
    נראה לי שזה אחד הטובים

    במת הדיונים

  • הקלידן הענק מוישי מנדלסון
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/CmmRubEF1Ww
    https://youtu.be/PDMW3JtDaJs
    https://youtu.be/5w0skab-lA0
    https://youtu.be/WCRLHG1ToCg
    https://youtu.be/YJ7BP-Rwin4
    https://youtu.be/x1TLJGnaevk
    https://youtu.be/HBFVXHSofFU
    https://youtu.be/LWbBKGDI4dk
    https://youtu.be/6t0yyQCbD_E
    https://youtu.be/xQc0_f2XyJs
    https://youtu.be/teG9m0vgd-k
    https://youtu.be/RMYpoADHdKo
    https://youtu.be/7_kfAVUhV40
    https://youtu.be/EcaR39G0bhk
    https://youtu.be/hU6oXNke48M
    https://youtu.be/VHNpAuigUNA
    https://youtu.be/ejj_J31yg9U
    https://youtu.be/rqXF6PY3pcM
    https://youtu.be/NJdygmnps3U
    https://youtu.be/Rop4jskmwLU
    https://youtu.be/i_U9d6gEzq4
    https://youtu.be/e1gETLSb77Ehttps://youtu.be/Xop8L2BelOs
    https://youtu.be/ng4Xvr9S7Zc

    קלידים

  • בבליפא & הדיסק החדש של ליפא
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    אני כבר הרבה זמן לא הייתי כאן אבל יש לי מילה על הדיסק
    אם כבר גמרא [ שעל זה מדובר הדיסק]
    כתוב על סוג מאכל שכמה שיותר ששופכים על זה מים חמים זה נהיה יותר טעים ע"כ.

    ולדיסק:
    כל פעם ששומעים זה ניהיה יותר מענין ויפה.
    ואגב נראה לי שזה עקף את ההפקה של אורות של ישראל ורדיגער שאז בזמנו אמרו שהשקיע בסביבות המתאים אלף

    ליפא = חידושים
    ושאין מה לחדש אז מחדשים בהפקות [לא בהכרח...]

    דיסק מטורףףףף.......

    במת הדיונים

  • הזמר התותח אודי דוידי
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/D2bWczY63rs
    https://youtu.be/hI52VmSeI_Q
    https://youtu.be/IyKFtHHa-4U
    https://youtu.be/-P26FCIqRCE
    https://youtu.be/gqUOjxXgWE4
    https://youtu.be/UzBegNXVX5g
    https://youtu.be/AfKMY17mUns
    https://youtu.be/fOTvbfdL0zM
    https://youtu.be/NCcLysrThV8
    https://youtu.be/rCagyTxEopc
    https://youtu.be/zcAQXgmUZIM
    https://youtu.be/7nTwzuIQfwI
    https://youtu.be/OJwAYUWVO4g
    https://youtu.be/KWgsKUnIXkU
    https://youtu.be/VImbgW6ZCxk
    https://youtu.be/gonhwO3lA9g
    https://youtu.be/PrENSIvGlak
    https://youtu.be/fDWemWdQjb8

    לפי אמנים

  • מופע - ארי היל, מוטי ויזל, תזמורת פייער ומקהלת נשמה
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    הקליפ הכי מושקע בתוכן מוזיקאלית אפשר לומר על זה:
    https://youtu.be/VUTbToRG2is
    קליפ פיצוץ
    הפקה מוזיקאלית מטורפת
    סגנון שירה חבל על הזמן
    עיבוד השירים לכל הסגנונות שיתאימו לזיץ חסידי ואוו...
    והכי מרגש שכל הנגנים על הבמה הם חרדים [ולא שמלבישים להם כיפה וד"ל]

    בקיצור נמרץ: מה הוא דעתכם על הקליפ,

    במת הדיונים

  • מיכאל שניצלער ז"ל
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    מיכאל נולד לאביו זושא בי"ח אב תש"ה, בברקלי שבקליפורניה, בגיל צעיר התייתם מאביו ונסע ללמוד בישיבת טאהש שבקנדה, אצל רבי משולם פייש לאווי.
    לאחר נישואיו עבר לעיירה קריית יואל שבארצות הברית, לאחר מכן היגר למונסי ולסיגט, וכיום גר בבורו פארק.
    בשנות לימודיו בישיבה שר שניצלר כסולן בהצגות בהן שיחק. לאחר נישואיו החל לשמש כזמר חתונות וכגראמער בשמחות ובאירועים בקריית יואל, כמו כן שימש כשחקן באירועים חסידיים בארצות הברית.
    לאחר פרסומו החל שניצלר להקליט את לחניו. את אלבומו הראשון הקליט בשנת 2000 ומאז הוציא לאור 15 אלבומים, רובם ביידיש.
    שניצלר משלב כישורי משחק עם שירת לחניו, ואף הוציא אלבום של חרוזים ביידיש בשם 'דער טאטע הערט' כשכל שיר מלווה בסרטון הממחיש את השיר על ידי שחקנים מקצועיים, וביניהם שניצלר עצמו, מנשה לוסטיג ואחרים

    https://youtu.be/Nx3HchQQYqg
    https://youtu.be/sJKBwefrshM
    https://youtu.be/BbFfLsaEMjo
    https://youtu.be/yoK9UGQzvX0
    https://youtu.be/VtaK2V7Qglk
    https://youtu.be/LQQqr1JWvE4
    https://youtu.be/AyJKiZ0edYk
    https://youtu.be/Z9tjW34vfeg
    https://youtu.be/M62lQk8xdj0
    https://youtu.be/Gz4BcZHEj8U
    https://youtu.be/1-g5ys_wrs0
    https://youtu.be/sCePH5h0hcM
    https://youtu.be/VfLQ33jLJWs
    https://youtu.be/Sy7k_bTIymM
    https://youtu.be/ST1GJRR4eG0

    לפי אמנים

  • מצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    אהלן וסהלן
    ברוכים הבאים לעולם היח"צ של המארגנים
    כלל זהב:
    אין דבר אמיתי בתקשורת

    ה-כ-ל מ-ל-פ-נ-י.

    במת הדיונים

  • הרשי סגל!!!!
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/dEzMBLo98HY
    https://youtu.be/Hqz47v61eL4
    https://youtu.be/FPT9katdPuE
    https://youtu.be/t54PerGoI4I
    https://youtu.be/sHTq1Mr27BY
    https://youtu.be/qratneFkueM
    https://youtu.be/ooWuq064T28
    https://youtu.be/6TFkdL28S8E
    https://youtu.be/iQJAgi6NXUE
    https://youtu.be/aQJZszZlu-s
    https://youtu.be/__6GWQnJZZs
    https://youtu.be/IFvn8df6TCg
    https://youtu.be/f62WRQeOupM
    https://youtu.be/4aL3kvbZwW0
    https://youtu.be/UVK-aqoGJVM
    https://youtu.be/T8GeTVU4MXo

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    עשיתי מיקס של שיר החדש של יענקי אויש ויענקי דסקל - מיין הארץ
    ושירו של אלי ארצליך לב טהור בדיסק החדש
    שמתי חלק ארוך בכדי להבין ועוד מקוצר
    שלם.mp3
    מקוצר.mp3

    במת הדיונים צור

  • אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    בקטע הישראלי ישי ריבו אדון עולם - https://youtu.be/gDmrW2IiBcA
    ובקטע חסידי אדון עולם של להקהת לידל - https://youtu.be/GiHDONB5mwM

    במת הדיונים

  • שרשור שירים חדשים של כל יום 2 - חורף תשפ"ב
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/6iShWyOHE0Y

    יואלי וייס - נשימה
    לחן: יואלי וייס.
    מוזיקה ופסנתר: ליפא בראך.

    בקשות שירים שירים חדשים

  • קליפ של פעם.....
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    שלום לכולם כהמשך לאתמול מצאתי עוד קליפ ישן
    של עמרם אדר
    https://youtu.be/pGmeAwz4eGg
    ולא נדבר על הצפיות והתאריך
    9,150,905 צפיות 2011

    במת הדיונים

  • עיבוד יפה שתפס לכם את האוזן
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @הלב-שלי משה לייפער

    במת הדיונים

  • איזה אורגן איכותי יותר?
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    קורג הוא יותר מתאים לתכנות האורן למשל האמריקאים שיודעים אנגלית רובם רק על קורג
    אבל ימהה זה יותר משחק מורג אין אפ' של לבנות שם ודגימות וכו' לכן יש בישראל הרבה יותר
    [זה מה שמוכר מעולם המוזיקה אמר לי פעם].

    קלידים

  • מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @martinez
    צודקת בכל מילה
    אני הייתי מעדיף עיבוד מחדש [לדוגמה כמו של יואלי דיקמן ]
    וזה סוג של שרשור של מוזיקה חדשה שפעם בחודש מתעדכנת לכן פתחתי את זה כאן

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • מן השמיים זאנוויל
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    היי שלום לכולם
    כמשהו שמכיר את רוב שירי העשור [החסידי]
    השיר "מן השמים"

    זה ""ה ב י צ ו ע""

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול