דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
מסקופניסט52מ

מסקופניסט52

@מסקופניסט52
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
137
נושאים
22
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
5
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • עיבוד יפה שתפס לכם את האוזן
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    אגב גם זה
    מקהלת שירה מבצעת את ׳אם השם לא יבנה בית
    https://youtu.be/ckVYO9oI8vc

    במת הדיונים

  • עיבוד יפה שתפס לכם את האוזן
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @הלב-שלי משה לייפער

    במת הדיונים

  • עיבוד יפה שתפס לכם את האוזן
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    אין לי כוח לעבור על כל התגובות
    אבל שועלים השיר החדש של ליפא [השני]
    העיבודים שם.....,
    זה לא מהעולם הזה.........

    במת הדיונים

  • בבליפא & הדיסק החדש של ליפא
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    אני כבר הרבה זמן לא הייתי כאן אבל יש לי מילה על הדיסק
    אם כבר גמרא [ שעל זה מדובר הדיסק]
    כתוב על סוג מאכל שכמה שיותר ששופכים על זה מים חמים זה נהיה יותר טעים ע"כ.

    ולדיסק:
    כל פעם ששומעים זה ניהיה יותר מענין ויפה.
    ואגב נראה לי שזה עקף את ההפקה של אורות של ישראל ורדיגער שאז בזמנו אמרו שהשקיע בסביבות המתאים אלף

    ליפא = חידושים
    ושאין מה לחדש אז מחדשים בהפקות [לא בהכרח...]

    דיסק מטורףףףף.......

    במת הדיונים

  • בקשות שירים
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @123-6
    שמילי אונגר אתה הראת
    אתה הראת.mp3

    בקשות שירים

  • בקשות שירים
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    למי יש את ניגון הבעל שם טוב אונסטרמנלי
    https://youtu.be/mqxvtn9QE2g
    כמו זה [אפי' זה]
    התכוונתי להורדה מפה כי יש לי נטפרי

    בקשות שירים

  • שרשור שירים חדשים של כל יום 2 - חורף תשפ"ב
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    https://youtu.be/6iShWyOHE0Y

    יואלי וייס - נשימה
    לחן: יואלי וייס.
    מוזיקה ופסנתר: ליפא בראך.

    בקשות שירים שירים חדשים

  • אם אפשר את הקליפ של 'ישיבשער' 1, לשיר 'ממקומך'?
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @מ-ד
    https://drive.google.com/****file/d/1F5Y9c3GRVMPYh7tLHRfIyV0AMvKIqQbO/view?usp=sharing
    https://send.magicode.me/send-file/*****file/573fa355300d756261c3d866051e68e850b824f9/view

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מופע - ארי היל, מוטי ויזל, תזמורת פייער ומקהלת נשמה
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    הקליפ הכי מושקע בתוכן מוזיקאלית אפשר לומר על זה:
    https://youtu.be/VUTbToRG2is
    קליפ פיצוץ
    הפקה מוזיקאלית מטורפת
    סגנון שירה חבל על הזמן
    עיבוד השירים לכל הסגנונות שיתאימו לזיץ חסידי ואוו...
    והכי מרגש שכל הנגנים על הבמה הם חרדים [ולא שמלבישים להם כיפה וד"ל]

    בקיצור נמרץ: מה הוא דעתכם על הקליפ,

    במת הדיונים

  • שורה שדיברה אליכם במיוחד
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    אני לא יודע מה אתכם
    חיים גולד - מעט זה הרבה

    "לאט לאט לאט נגיע מהר"👊 🤙

    https://youtu.be/v62I370HWQY

    במת הדיונים

  • איזה אורגן איכותי יותר?
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    קורג הוא יותר מתאים לתכנות האורן למשל האמריקאים שיודעים אנגלית רובם רק על קורג
    אבל ימהה זה יותר משחק מורג אין אפ' של לבנות שם ודגימות וכו' לכן יש בישראל הרבה יותר
    [זה מה שמוכר מעולם המוזיקה אמר לי פעם].

    קלידים

  • איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    איציק דדיה, שמחה ליינר, שולם למר ושמואלי אונגר - שבט אחים
    https://youtu.be/8gJX7jnYoN8
    מה דעתכם ?
    משהו חורג לא מה שרואים כל יום שזמרים מחו"ל מנסים להוציא משהו בעברית ולא הולך להם
    אבל פה זה מדהים כולם ואוו
    בקיצור אחד הטובים שראיתי
    חסידי-ספרדי-לטאי

    במת הדיונים

  • שרשור שירים חדשים של כל יום 2 - חורף תשפ"ב
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    זרילי ורצברגר, מקהלת לב ונפתלי שניצלר הפקות - טמפו 128
    מוזיקה מאת: הפקות נפתלי שניצלר

    עיבוד וניצוח: נפתלי שניצלר

    מקהלה מאת: לב

    מקהלה עיבוד והנחיית: אבא ברקוביץ

    https://youtu.be/GJ1tzS4XTsc

    בקשות שירים שירים חדשים

  • הכנסת ספר תורה של ישיבת אורייתא
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @מבין-ומאזין
    מה בנצי שטיין
    שמילי אונגר ומרדכי בן דוד
    בקיצער כל ההפקה של שלום וגשל

    לפי אמנים

  • באולפן של יענקי - נוסטלגיה 2
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    מה אתם אומרים
    אהבתם👍 ?
    באולפן של יענקי - נוסטלגיה 2 -https://youtu.be/lLDBfNiOPL8

    במת הדיונים

  • קליפ של פעם.....
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    שתי סרטונים של יעקב שוואקי בקיסריה
    https://youtu.be/k2ElaGZNSHI
    https://youtu.be/w3EtlVaiZyo
    בקליפ השני רואים את מנחם טוקר

    במת הדיונים

  • קליפ של פעם.....
    מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @יסכה צודקת אבל המטרה של הנושא זה קליפים של פעם בזווית של פעם לא שירי רגש

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול