דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ס

סלאש

@סלאש
כתב מקצב
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
179
נושאים
8
שיתופים
0
קבוצות
2
עוקבים
12
עוקב אחרי
3

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • אביתר בנאי
    ס סלאש

    @shoval
    https://send.magicode.me/send-file/file/ce7de3754f79ee16fde65fd373a69bc85bcbae98/view

    את יכולה לתייג אותי ישירות בכל מה שקשור לאביתר

    לפי אמנים שמעון 2

  • אביתר בנאי
    ס סלאש

    @shoval או לחפש מישהו שלא אכפת לו להעביר...

    לפי אמנים שמעון 2

  • אביתר בנאי
    ס סלאש

    @shoval אני מפחד מזכויות יוצרים...

    לפי אמנים שמעון 2

  • אביתר בנאי
    ס סלאש

    @shoval יש באלבום הזה כמה שירים בעיתיים אז אני מתאר לעצמי שלא הרבה בפורום מכירים את השיר
    בכל אופן תודה שהעלית את הביצוע

    לפי אמנים שמעון 2

  • אביתר בנאי
    ס סלאש

    @shoval השיר ממש לא חדש זה שיר משנת 1997 מהאלבום הראשון
    והביצוע הזה הוא מהופעה שנקראת "בחזרה לאלבום הראשון" שהייתה לאחרונה

    לפי אמנים שמעון 2

  • עזרה תזמורת לחתונה
    ס סלאש

    @הקלידן-הצפוני הלל מאיר ולהקת סטאר זה במחיר שביקשת
    https://www.youtube.com/watch?v=EsqpvyNjehg

    https://www.youtube.com/watch?v=sL3eBRd5l9s

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטת גיטרה חשמלית
    ס סלאש

    @אולפניסט-ברמה אני לא יודע אם זה עדיין רלוונטי בשבילך אבל אני יכול להגיד לך איך אני עושה.
    כשאני מקליט עם אפקטים אני משתמש בקופסא שנקראת DI, שזה סוג של מתאם מסוים. ואז בעצם אני מחבר את הגיטרה לאפקטים עם כבל PL, ואז את האפקטים לDI בכבל PL, ואז מוציא כבל XLR מהDI לכרטיס קול.

    כשאני מקליט אקוסטית אני רוצה להקליט אותה דרך המגבר כי יש לי מגבר חמוד לאקוסטית (או במקרה שלך שאתה רוצה להקליט חשמלית עם המגבר) אז מה שאני עושה זה להוציא כבל XLR מהמגבר לכרטיס קול
    אם לא קיים אצלך יציאת XLR מהמגבר אז תצטרך להשתמש במיקרופון ובזה אני לא מבין

    סאונד והפקה מוזיקלית

  • יעקב שוואקי
    ס סלאש

    יש למישהו חוברת אלבום של ליבי במזרח? תודה מראש

    לפי אמנים

  • אקורדים קלים
    ס סלאש

    @reizy200 https://send.magicode.me/send-file/file/bc9cada9fe2aea5a***a9638b706bb992d0afea42ea/view
    חנן בן ארי

    https://send.magicode.me/send-file/file/9c6b255bd***af300cfb91f19d84d618f43ccbde321/view
    נתן גושן

    אקורדים לגיטרה

  • עמית יצחק
    ס סלאש

    @גיטרה-חשמלית-0 שנה שעברה במופע היה את מתן זגורי אבל אולי זה בגלל שהיה לריבו הופעה באותו יום מה שאומר שהוא יותר מחוייב לריבו מלשולי (מעניין באמת למה)
    וגם במופעים של תשליך עמית לא נמצא אז זה לא נכון להגדיר אותו הגיטריסט של שולי

    לפי אמנים

  • עמית יצחק
    ס סלאש

    עמית יצחק זה אחד הנגנים הדתיים הטובים שיש בשוק (אם לא ה...).
    עמית התחיל לנגן עם שולי רנד באלבום נקודה טובה, ומאיר בנאי באלבום שמע קולי.
    לאחמ''כ המשיך לנגן עם שולי בהופעות עד מתי ששולי החליף מנהל מוזיקלי באותה תקופה שישי ריבו פרץ ובגלל שתי הסיבות האלה עמית מנגן בעיקר עם ריבו כיום
    עמית שיתף פעולה עם מגוון אמנים כגון שולי רנד, ישי ריבו, אביתר בנאי, מוטי וייס, דוד בן ארזה, ועוד
    עמית הוא הגיטריסט הראשי בפרויקט צמאה גם בהקלטות וגם בהופעות

    לפי אמנים

  • אוזניות מוניטור בזול מבקש המלצה
    ס סלאש

    @גיטרה-חשמלית-0 אוזניות מוניטור לאולפן או לנגינה באירועים?
    זה משנה כי כשאני קניתי אוזניות (לנגינה לייב) התייעצתי עם אריק והוא אמר לי שהאוזניות של שור לא כאלה טובות לגיטרה אלא יותר לנשפנים ומתופפים
    הוא המליץ על fender fax6 זה עלה לי בסביבות 550 ש"ח
    בהצלחה

    סאונד והפקה מוזיקלית

  • שלום אני מעבד מוזיקה צעיר אני רוצה לשמוע חוות דעת על הרמיקסים שעשיתי
    ס סלאש

    @מעבד-צעיר מטורף לגמרי!!!
    אני לא חובב את הז'אנר אבל זה נשמע מעולה!!!
    אחלה סאונדים ואחלה מיקס

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת מעבד צעיר

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ס סלאש

    @חכם_בלילה מנוחה ושמחה של שבת

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ס סלאש

    זה המתופף הכי טוב שהיה עד עכשיו בפער
    ואני אסביר: הוא פשוט בקצב ולא זז שניה מהריתמיקה בלי שטויות ובלי להתבלבל מדהים!!!

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    ס סלאש

    וואוווו איזה כיף לראות חברה מנגנים ככה יפה
    דואט של לס פול וסטרט (למביני עניין...)

    תכניות מוזיקה

  • להקת מפתח סול
    ס סלאש

    @ד19 השני מימין שיושב זה סולן להקת קולות (להקת חתונות מצליחה בציבור הדתי)

    לפי אמנים

  • קיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל
    ס סלאש

    @Srudio-Bit איפה ראית שקיובייס מסיימים את המבצע היום?
    בחלילית כתוב במפורש עד מחר

    DAW

  • קיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל
    ס סלאש

    חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
    פרטים בקישור
    https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%d

    @משתמש-מקצועי

    DAW
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול