דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
עולה מן הצלליםע

עולה מן הצללים

@עולה מן הצללים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
67
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
5
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • מקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת 🎉🎈
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    מזל טוב!! unnamed (10).gif
    שתדעו שזה הזוי שהפורום הזה כ"כ צעיר נכנסתי לפה לפני קצת זמן והייתי בטוח שזה פורום זקן ושבע ימים לפי הרמה שלו!!!

    הכרזות ושיפורים

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @דונלד-ביידן 1. לכניסה הזאת קוראים PL ואכן יש מתאם שיכול לחבר ביניהם באושר ועושר.
    2. בתוכנה הנ"ל אתה יכול להפעיל פלייבק ולהקליט את עצמך שר למיקרופון שמחובר למחשב ו'אופס' יש לך הקלטה פנימית.
    אלא דעדיין צריך עיון, שאם המיקרופון משתמש בחור של האוזניות אז איך תשמע את הפלייבק תוך כדי שאתה שר? (כי הרי הא ודאי שלא תוכל לשיר בנפרד ולהצליח שזה "ישב" בול על הביט)
    וחלילה וחס לוימר שתשמיע את הפלייבק דרך הרמקול של המחשב כי הרי אז ישמעו את הפלייבק גם דרך המיקרופון , וזה יהיה רע מאוד ולכך צריך לוימר שתשתמש באוזניות בלוטוס בשביל לשמוע את הפלייבק וככה רק השירה שלך תישמע דרך המיקרופון ולא הפלייבק.
    וכל זה כמובן רק בהנחש שיש לך כניסה אחת של אוקס למחשב, אם יש לך שתיים אז אחת תשמש למיקרופון ואחת לאוזניות ושולוים על ישרואל. 😁

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @עקיבא-12345678 יכול להיות שיהיה לי סטים טובים של קורג pa600 זה יתאים לך?
    בכל מקרה זה לא יהיה בחול המועד...

    ימאהה - Yamaha

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @דונלד-ביידן עם זה
    ג'ו טראמפ

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה בטוח. זה מהדרייב שלי
    בכל אופן אני באמצע להעלות את זה לג'מבו
    מש שנקרא עזרה ראשונה...

    ימאהה - Yamaha

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה זה שתי שאלות או שאלה אחת?
    יש שם אפשרות לכמה ערוצים
    אין לי מושג למה האורגן שלך לא מתחבר אליו
    איך אתה מנסה לחבר?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    העלתי את זה כתיקיה יותר מסודרת, תכלס זה עלה כקבצים בודדים אז יש שם 1964 קבצים 🙄 שהשם יעזור לך ל צוא שם את הטובים יש שם לדעתי חומר בסדר גמור רק צריך למצוא אותו
    גוט מויעד
    זה נפתח בנטפרי

    ימאהה - Yamaha

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה @דונלד-ביידן אם הכניסה של המיקרופון היא PL אז יש מתאם פשוט שאפשר לחבר איתו את המיקרופון למחשב בחור של האוזניות או בחור נפרד אם יש (אם יש רק חור אחד זה בעיה כי אז אין לו איך להשמיע את הפלייבק תוך כדי ההקלטה (אם הוא ישמיע את זה ברמקול של המחשב ישמעו את זה בהקלטה וזה יהיה בעיה) מיסטר פרזידנט כמה כניסות של AUX יש לך במחשב?
    עריכה: במחשבה שניה אתה יכול להשתמש באזניות בלוטוס

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה כיוון שאין לי עדיין אפשרות לתת לייק אז הנה: 👍

    ימאהה - Yamaha

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה בעיקרון הם אמורים להיות מלאים A B C D + אינטרו וסיומות אבל יכול להיות שיש שם חלק חסרים

    ימאהה - Yamaha

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה אני מקווה שהם יפתחו לך בכלל, במקור זה מקצבים של הטיירוס (חלקם של הגנוס)

    ימאהה - Yamaha

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיים1

    @עולה-מן-הצללים אמר במיקצבים לאורגן:

    העלתי את זה כתיקיה יותר מסודרת, תכלס זה עלה כקבצים בודדים אז יש שם 1964 קבצים 🙄 שהשם יעזור לך ל צוא שם את הטובים יש שם לדעתי חומר בסדר גמור רק צריך למצוא אותו
    גוט מויעד
    זה נפתח בנטפרי

    ימאהה - Yamaha

  • מיקצבים לאורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה יפה זה מה שיש לי
    אורגן פצצה אני מאוד נהנה ממנו

    ימאהה - Yamaha
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול