דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
עולה מן הצלליםע

עולה מן הצללים

@עולה מן הצללים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
67
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
5
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • איך מכניסים שיר לאורגן?
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה נראה לי קראתי לזה מקצבים לימהה אבל לא בטוח
    לא מורא...
    בכולופן, יש לך דברים שאתה יכול להעביר?

    ימאהה - Yamaha

  • איך מכניסים שיר לאורגן?
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חכם_בלילה
    מזל"ט!
    כמה שמענו על זה, וסו"ס זה קרה...
    יש לך עדיין את המקצבים ששלחתי לך כאן בזמנו? מעניין אותי מה אתה אומר עליהם

    ימאהה - Yamaha

  • הקלטת אורגן
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @קשה-לחשוב https://miktzav.com/post/185473

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • המלצות אורגניים דחוףף
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @אייל-גלבוע-4 ככל שתעלה במחיר האורגן יהיה יותר טוב, נניח גנוס יעלה לך באיזור 20,00, אני מניח שזה לא מה שאתה מחפש...
    קיצור תגיד כמה יש לך ונתחיל לדבר 😉

    כלי נגינה

  • אורגן קורג PA600 משומש ביד 2 שווה או לא?
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה אני לא מבין אני נותן לך חנות שמוכרת ב690 שקל יותר באיזה קטע שווה לו לקנות אורגן משומש? בגלל המקצבים כאילו?

    קורג - Korg

  • אורגן קורג PA600 משומש ביד 2 שווה או לא?
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @אספפרי
    מרכז הסאונד
    ודיאז מוכרים אותו במחיר הנ"ל ואורגן שהיה שלוש שנים בשימוש גם אם אתה מכיר אותו מאוד טוב לדעתי לא שווה את המחיר גם אם יש לו מקצבים מטורפים (במיוחד שלאורגן הזה יש כמויות של מקצבים חינמיים)

    קורג - Korg

  • אורגן למתחילים SX600 VS PA600
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @aha זה נורא יקר!!!! מתי קנית?
    אני קניתי לפני שנה וחצי בכל"ז ירושלים ב3800
    @Anonymous123123 כל המקצבים של הטיירוס והגנוס וכו' יעבדו על הSX900
    ויש לי חומרים חינמיים לדעתי מצויינים בשבילו

    קלידים

  • ילד הפלא בנצי קלצקין
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @גל-נהון שאבעס-מקהלת-קאפלה-במחרוזת-שבת-live-עם-בנצי-ושרוליק-קלצקין-amp-יענקי-לנדאו-orchestra..mp3

    לפי אמנים

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @דונלד-ביידן 1. לכניסה הזאת קוראים PL ואכן יש מתאם שיכול לחבר ביניהם באושר ועושר.
    2. בתוכנה הנ"ל אתה יכול להפעיל פלייבק ולהקליט את עצמך שר למיקרופון שמחובר למחשב ו'אופס' יש לך הקלטה פנימית.
    אלא דעדיין צריך עיון, שאם המיקרופון משתמש בחור של האוזניות אז איך תשמע את הפלייבק תוך כדי שאתה שר? (כי הרי הא ודאי שלא תוכל לשיר בנפרד ולהצליח שזה "ישב" בול על הביט)
    וחלילה וחס לוימר שתשמיע את הפלייבק דרך הרמקול של המחשב כי הרי אז ישמעו את הפלייבק גם דרך המיקרופון , וזה יהיה רע מאוד ולכך צריך לוימר שתשתמש באוזניות בלוטוס בשביל לשמוע את הפלייבק וככה רק השירה שלך תישמע דרך המיקרופון ולא הפלייבק.
    וכל זה כמובן רק בהנחש שיש לך כניסה אחת של אוקס למחשב, אם יש לך שתיים אז אחת תשמש למיקרופון ואחת לאוזניות ושולוים על ישרואל. 😁

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה התכוונתי לתוכנה אבל אם הצלחת עם תופים אז אין לי מלומר

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה אולי זה קולט רק AUX תנסה לעשות כמו שאני אמרתי תחבר עם PL ומתאם (שיקטין אותו לגודל של AUX)

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה זה שתי שאלות או שאלה אחת?
    יש שם אפשרות לכמה ערוצים
    אין לי מושג למה האורגן שלך לא מתחבר אליו
    איך אתה מנסה לחבר?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @חיימקה @דונלד-ביידן אם הכניסה של המיקרופון היא PL אז יש מתאם פשוט שאפשר לחבר איתו את המיקרופון למחשב בחור של האוזניות או בחור נפרד אם יש (אם יש רק חור אחד זה בעיה כי אז אין לו איך להשמיע את הפלייבק תוך כדי ההקלטה (אם הוא ישמיע את זה ברמקול של המחשב ישמעו את זה בהקלטה וזה יהיה בעיה) מיסטר פרזידנט כמה כניסות של AUX יש לך במחשב?
    עריכה: במחשבה שניה אתה יכול להשתמש באזניות בלוטוס

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • איך מעלים שירים לדרייב הבצורה נכונה וטובה בלי שצריך לשתף את הקובץ לכל אחד????😐
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @לינוי-0 נכנסים לדרייב בוחרים את הקובץ, לחיצה ימנית ובוחרים הצג קישור
    ככה: צילום מסך 2023-04-11 124446.png
    אחרי שתלחצי יופיע זה:
    צילום מסך 2023-04-11 124555.png
    כאן צריך לבחור "כל מי שקיבל את את הקישור הזה" וזהו, אפשר להעתיק את הקישור ולשלוח לכולם

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת 🎉🎈
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    מזל טוב!! unnamed (10).gif
    שתדעו שזה הזוי שהפורום הזה כ"כ צעיר נכנסתי לפה לפני קצת זמן והייתי בטוח שזה פורום זקן ושבע ימים לפי הרמה שלו!!!

    הכרזות ושיפורים

  • בקשות אקורדים
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @אבי-גולן כ"כ ברור לך שכולם מבינים מה זה "שודדי הקאריביים"?

    אקורדים לגיטרה

  • הקלטה פנימית של שירה ממיקרפון
    עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

    @דונלד-ביידן עם זה
    ג'ו טראמפ

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול