לא חתומים
שימי איזנטל - 0556732637
אושי מליק -
פייביש
-
עזרה בחו''ד -
עזרה בחו''דבקשר לקאפלה צוות שני אם אני לא טועה 3.500 ההגברה מתייקרת ב500
בקשר לקלידנים יש לך את שימי איזנטל ואושי מליק שהם יותר טובים בפער מהשמות שציינת -
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים@דוד-33 יש קישור?
אולי כבר הועלה לשם.. -
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים@דוד-33 מחפש מייל אישי שלו
תודה -
מקהלת קאפלהמחפש את המייל של נותי רוטמן
תודה. -
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמניםמחפש כתובת מייל של נותי רוטמן מקאפלה תודה.
-
מספרי טלפון של שמיעת מוזיקהוואלה אם זה שלך
אני מתחייב להיות מאזין קבוע..
מעבר לתוכן, מגיע לך (ולי), בגלל הלב הענק שלך.
אני על זה.. -
מספרי טלפון של שמיעת מוזיקה@דוד-33 תודה
אבל נראה לך אני מסוגל לשמוע מוזיקה בסאונד של שיחת טלפון.. -
בקשות שירים@דוד-33 כתב בבקשות שירים:
@פייביש
זה?
https://www.youtube.com/watch?v=fj8tEJeS6YY
(הרבה זמן לא כתבת פה, נכון?)וואלה כן.
עכשיו אני צריך את שמחה בירנהרק מעין עולם הבא
תודה אחי -
בקשות שירים@דוד-33 אשמח לקבל את הקאבר לשיר של אלייצור תמיד אוהב אותי
(לא זוכר איך קוראים לזמר) -
נותי ליברמן@שוהם גם בלונה פארק הוא מדבר על פספוסי אוטובוסים...
מבחינת התדירות לדעתי הוא מוציא יותר מידי ביחס לאהדה שהוא קיבל אחרי השיר הראשון (מה שאומר שהוא לא כ''כ צריך לדחוף את עצמו..)
לדעתי זה השיר הכי טוב שהיה לו אחריו מילים אחריו ים של ובסוף יושב לו לונה פארק -
נותי ליברמןמי אני שאדבר אבל לדעתי יש שתי דברים שהוא צריך לשפר
1 רמת הטקסטים מאד נמוכה (טקסט של שיר בשונה משיחה עם חבר אמור להיות יותר מרומז ויותר מחורז..)
2 תדירות חשיפת השירים שלו עלולה להשאיר אותו תוך תקופה קצרה משעמם -
תוכנה להסרת רעשי רקע מהקלטהשלום!
אשמח אם מישהו יוכל לשתף כאן תוכנה להסרת רעשים מקבצי הקלטה
(אשמח גם אם מישהו יוכל באיזשהו צורה לעשות לי משהו קונקרטי (גם בתשלום)
תודה
@Studioit @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX @מקצועיות וכל מי שיכול להתגייס... -
מקהלת קאפלה@משה-ברוורמן אמר במקהלת קאפלה:
@יעקב-u נו, באמת מה הקשר...
לא הכל קשור ל'וינברגרים' ולפנחס ביכלר,
כשיש עבודה טובה ומקצועית, אז לכל דבר יש תחליף וכל קול ומנעד אפשר לבנות וכל פסיפס אפשר ליצור,
לא צריך ללכת תמיד רק אחר השמות המוכרים......מה זה פסיפס?
-
מחפש שיר שיצא לפני כמה שנים של אידיש נחת@ארי-מ אמר במחפש שיר שיצא לפני כמה שנים של אידיש נחת:
תגובה: מקהלת אידיש נחת
רבותיי מישהו יכול לעזור לי
אני זוכר שלפני כמה שנים הוציאו מקהלת אידיש נחת שיר על המילים: מיר ווינטשן אייך א יאר מיט אידיש נחת א שנה טובה ומתוקה וכו'.......
אני כבר מחפש את זה כבר כמה ימים ועדיין לא מוצא את זה אני צריך את זה ממש דחוף אשמח אם מישהו יכול לעלות את זה זה מאד יעזור ליביי חברים ותודה רבה
במופע של ברכה אין נחת יש קטע שהם שרים תוך כדי שהם יוצאים מהבמה, הם שרים את השיר הזה
מקווה שהתכוונת לזה -
בקשות שירים@דוד-33 יש מצב אני יבדוק לך בעז''ה
משהו קטן...
זה לא של משה גולדמן זה של חיים יעקובסון
אני מחפש את של ר משה -
בקשות שירים@דוד-33 רק חדשים בעיקרון..
לכן אני צריך אותך...
-
בקשות שירים@דוד-33 ההירתמות שלך...
-
בקשות שירים