דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
צ

צביקוש 0

@צביקוש 0
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
37
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • הזמר מתניה | תוכן ודיון.
    צ צביקוש 0

    @מוכשרת-על הנה השירים באמצע החורף ולעבוד מופרדים השירה מהמוזיקה (באיכות ממש טובה)באמצע החורף מתניה [vocals].mp3 לעבוד מתניה [vocals].mp3
    אשמח אם מישהו יעלה גם את מלחמות שלי

    לפי אמנים

  • הזמר מתניה | תוכן ודיון.
    צ צביקוש 0

    @יוסי-המוזיקלי איזה פספוס, אני לא מפסיק לשמוע את השירים שלו,
    יש דרך ללחוץ עליו להוציא עוד ? או שאולי אתה יכול להשיג עוד ?

    לפי אמנים

  • עקיבא או ישי ריבו במי בוחרים
    צ צביקוש 0

    השנה ספציפית עקיבא, הוא פשוט הוציא יותר חומרים איכותיים.

    במת הדיונים

  • תגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים:
    צ צביקוש 0

    אהבתי בטירןף את הפרשנויות !!!!!!!!!!!
    ושירים שאשמח לשמוע את הפרשנות שלך עליהם
    של חנן אלוף העולם.
    ויקיפדיה.(תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליוטינה בכיכר השדים זמנם עבר וכו ???????????????????)
    חולם כמו יוסף (מה המסר בחלומות שלו???) מקום(על מי השיר)
    של עקיבא.
    רק עוד רגע(הגם שהוא לא כל כך מסובך אבל פשוט לנתח אותו)
    לך לך(גם כן לנתח את הסיפור)
    ושל שולי
    עוד טיפה (עם כל המילים המוזרות בשיר ובעיקר מה הרעיון)
    ר שמעון
    אחותי (לא הבנתי בכלל מה הנושא ומה המילים)
    הספינה (הבנתי פעם שהוא כתב את זה על החיים האישיים שלו אבל ודאי תוכל להוציא מזה משהו אם הצלחת להוציא מאל תעזבי ידים)
    מחכה כבר לטורים הבאים

    תגובות

  • שרולי ברונכר
    צ צביקוש 0

    @שמעון-2
    תשמע, זה מטורף איך שהצלחת למצוא את הדברים הקטנים האלו,
    אהבתי, אבל בתור ביקורת על קליפ זה קצת מוגזם כי כמו שאחד כתב
    כשאתה עובר על הקליפ זה לא באמת מפריע בהנאת הצפייה...

    לפי אמנים

  • חיים ישראל או יניב בן משיח
    צ צביקוש 0

    חיים ישראל !!!!!
    החומרים שלו הרבה יותר מענינים והוא לא מזרחי כבד
    וגם הקול שלו מטורףףףףףף

    לפי אמנים

  • תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב
    צ צביקוש 0

    כל השלישיה הראשונה לדעתי במקומות הנכונים
    רק אני לא מבין מה קרה לשיר שלום של רפאל מלול
    (אולי אני טועה והוא היה בחודש אייר)
    אני חושב שהוא אמור לקטוף את המקום הראשון
    שיר פשוט מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    על המוזיקה

  • מי יכול להכניס את 'פרקי אבות' של זאנוויל ומקהלת מלכות וקאלי
    צ צביקוש 0

    @ענק-הענקים-בדורינו [
    הנה קישור להוריד כוכביות
    https://send.magicode.me/send***-file/file/bdf774ac853b0b0ee6aa295a89a053279e94321a/view

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • סליחה... כמה עולה שיר - עיבוד / מיקס / קליפ / ?....🤔
    צ צביקוש 0

    חבר שלי דיבר עם משה קליין והוא אמר לו שהוא משלם על עיבוד של קליין ברי 20,000 שח !!!

    במת הדיונים

  • עקיבא תורג'מן-!!!
    צ צביקוש 0

    @תמר-7 האירוע אינו בהפרדה
    חבלללללל

    לפי אמנים

  • מצעד שיר החודש - תמוז תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:
    צ צביקוש 0

    אני בחרתי בירושלים של איתי דוד
    פשוט התלהבתי על השיר
    יש בו מתיקיות מיוחדת...
    אבל באמת גם כף זכותשל קובי ושל אייל דביר מצוינים..

    על המוזיקה

  • הקלידן הענק מוישי מנדלסון
    צ צביקוש 0

    המחיר הזה שלו (כ 4000) זה מחיר מצוין יחסית לרמה שלו
    ובעיקרון הוא היה מעלה עוד את המחיר אבל הבנתי שהאדמו"ר שלו לא מסכים לו,
    ויש כבר אופציה להוסיף עוד נגנים (קלרינט גיטרה וכדו') בתוספת תשלום (כמובן...)
    שזה תופעה מעניינת שהתחילה בארה"ב (משטענדיק וכדו') והתפשטה כבר גם לארצנו הקדושה !
    (ובקטע הזה מנדלסון עובד בעיקר עם בלטי (קלרינט על),נחמן צוקר (כנ"ל) ,ועוד גיטריסט ששכחתי כרגע את שמו...

    קלידים

  • קובי גרינבוים האלבום החדש כף זכות
    צ צביקוש 0

    אני רואה שהנושא ממש ריק,
    דיברתי אתמול עם יואלי דיקמן על השיר עד מתי מתוך האלבום שהוא הלחין ועיבד
    לדעתי היה הרבה יותר יפה אם יואלי היה שר את זה
    יש לו מתיקות כזאת מצד אחד ועוצמה מצד שני
    וטענתי לו את זה והוא הסכים ואמר שבעיקרון הוא תכנן לשיר את השיר,
    ומתי שהוא בקורונה הוא שלח את השיר לזמרים
    ולפני כמה חודשים פנה אליו קובי שהוא רוצה את השיר
    ויואלי לא זכר שהוא בכלל שלח את זה
    אבל כיון שהוא רצה את זה לשיר אחרון באלבום
    אז יואלי ויתר על זה ומכר לו את זה
    ובתוך שבוע בלבד (!) הקליטו את השיר.
    והיום בלילה מנצח בפינת איך נוצר שיר הוא הולך להשמיע הקלטה
    איך שהוא שר את זה אחרי שהוא הלחין את זה.
    מעניין מה דעתכם על השיר והאם היה מתאים יותר שיואלי היה שר את זה,
    ובכלל מה דעתכם על כל האלבום...

    במת הדיונים קובי גרינבוים אלבום יואל שג

  • יואלי דיקמן
    צ צביקוש 0

    @המוזיקאי
    יואלי אמר לי שבוע שעבר שמיד אחרי ט באב
    הוא רוצה להפציץ עם האלבום שלו "נומבר 1"
    הלוואי...
    רק שלא יהיה כמו חלום לגדול...

    לפי אמנים

  • איזה שיר תשמעו ברגעים הכי קשים?
    צ צביקוש 0

    מלחמות של מתניה
    חייל בשחור של אליצור
    ושירים של דוד בן ארזה...

    במת הדיונים

  • הזמר מתניה | תוכן ודיון.
    צ צביקוש 0

    @ב-ב כפי שנכתב למעלה הוא בחור בישיבה והבנתי שחבר שלו גם כן מהישיבה מעבד לו את השירים

    לפי אמנים

  • הזמר הלל מאיר
    צ צביקוש 0

    הייתי אתמול בחתונה שהוא הופיע עם הלהקה שלו סטאר וממש התלהבתי
    רציתי לדעת אם יש לו עוד שירים חוץ מעבודת השמחה (שיר מטורף בפני עצמו!!!)
    ואם מישהו יוכל להעלות את זה כאן (גם עוד ביצועים מאירועים אם יש...)
    תודה רבה

    לפי אמנים

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    צ צביקוש 0

    @שמעון-2 יש לי רק אפשרות של לשנות סיסמה ולא של לשנות תמונה וגם את התמונה למעלה כשנכנסים לפרופיל אני רק מצליח להזיז למעלה ולמטה ולא להקטין, תודה על העזרה

    באגים / הצעות ייעול

  • קובי גרינבוים האלבום החדש כף זכות
    צ צביקוש 0

    @ארי-0 יהודה גלילי עיבד את השיר הזה של יוסי גרין
    אני די אהבתי רק אני לא מבין מה הקטע של יוסי לשיר ועוד מיד בהתחלה
    הוא לא ממש "הזמר" שלי בלשון המעטה...
    ולמי ששאל למה הוא הוציא את האלבום בכזה זמן יכול להיות שהוא רצה להרגיש מלך לשבוע אחד...

    במת הדיונים קובי גרינבוים אלבום יואל שג

  • תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב
    צ צביקוש 0

    @בונקר השיר של משה קליין הוא קלאסי לגמרי
    שיר חמוד מאד לשמוע אבל לא להיט
    ודאי לא לפני גרש את העצבות ויהודי קדוש

    על המוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול