דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
צדיק תמיםצ

צדיק תמים

@צדיק תמים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
24
נושאים
2
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
    ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
    שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
    https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
    בהצלחה!
    קרדיט ל @צדיק-תמים

    שמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
    הכתובת שצריך לחסום היא

    https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
    

    כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
    יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%94?_=1626988284154
    במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..)

    במת הדיונים

  • לרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @אינספריישן אכן מעט צורם המריחה של הטיסה בהתחלה, אבל כיוון שזה רק בהתחלה ולא כל הקליפ אותו רעיון, זה לא כזה נורא לפחות לדעתי...
    לא ברור לי מה הזעזוע העמוק מהשיר... נראה שהיה לך צפיות מאוד גדולות מפיני, ומשאלו לא ממש קרו, האכזבה היתה גדולה... אך ביחס לשיר בפני עצמו, ובוודאי ביחס למקובל כיום בהרבה קליפים חרדיים, זה ממש לא כזה נורא...

    @אינספריישן אמר בלרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור:

    נערי השוליים והאשפתות שהוא קיבץ לעצמו

    הלוואי בכל הקליפים הנערי שוליים היו ברמה הזאת, ולא פרחחים גלויי ראש וד"ל...

    אגב זה די משעשה הקטע הזה שבאמצע שפיני בחו"ל, הוא נכנס לסניף אושר עד, ממלא שקיות של אושר עד, ואז יוצא איתן מבעד לדלת הבית שבו הוא התאכסן באוקראינה... 😁
    במת הדיונים

  • לרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @ציפור-שיר אמר בלרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור:

    @סקופר מעניין שלמרות כל התגובות החיוביות ( ) כאן זה מה שהשיר הזה עשה תוך יומיים

    מטבע הדברים
    שיר שמעורר מחלוקת
    מעורר עניין
    אנשים רואים שיש דיון על זה
    ונכנסים לבדוק על מה הרעש והבלאגן
    והנה נוספה עוד צפיה לסרטון...
    אם כבר מספר הלייקים יותר רלוונטי...

    במת הדיונים

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
    צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת ותוך כדי לגלגל את הגלגלת של העכבר (כמו שמדפדפים ללמטה בעמוד ארוך...) עד שזה יהיה בגודל המתאים.
    לחילופין - יש ללחוץ בכפתור הזה ליד שורת הכתובת:
    (התמונה משום מה לא נבדקה, ואי אפשר להעלות מחדש כי "העיליתי יותד מידי קבצים בפעם אחת'...)
    זה סימן כזה של זכוכית מגדל שבתוכה סימן של מינוס.
    ואז ללחוץ על 'איפוס':
    de9218b6-5e8f-4bff-bc76-b2e1e321b095-image.png

    באגים / הצעות ייעול

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
    צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת

    איך זה כתוב במקלדת?

    ctrl
    נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ

    באגים / הצעות ייעול

  • דיון גויים מנסים לשיר שירים של יהודיים
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    העניין פה לענ"ד הוא לא שגוי מנסה לשיר שיר של יהודים, אלא שהוא מנסה לשיר שיר בסגנון מוזיקה שהוא לא מכיר, והעיקר - בשפה שהוא לא מבין (עברית)!!

    תנסו אתם לשיר שיר בשפה הספרדית למשל, ונראה איך זה ייצא... 😀

    במת הדיונים

  • שירים חדשים של כל יום
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @nbhgv אמר בשירים חדשים של כל יום:

    כנראה בגלל שהפורום חדש ונטפרי רוצים לבדוק את אופיו...

    אפשר לפנות אליהם ולהתחייב על התכנים והם יאשרו את הקישורים

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • לרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @חסיד-אוטנטי אמר בלרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור:

    וזה שיש קליפים גרועים יותר לא הופך את זה לכשר...

    @אינספריישן אמר בלרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור:

    לאן הגענו???

    @אינספריישן אמר בלרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור:

    זה דוחה.
    ולא רק שזה דוחה, זה מלוכלך ומשפיל.
    קליפ החולני והאידיוטי הזה.

    לפי רמת הזעזוע העמוק של @אינספריישן זה נראה שמדובר בקליפ שהוא פי כמה יותר גרוע מהשוליים של המקובל... מה שלא מיניה ולא מקצתיה...

    במת הדיונים

  • לרקוד כך אצל הבעש"ט הקדוש? הקליפ המסעיר של פיני איינהורן / טור
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    פתאום קלטתי...
    מה זה "זכותו יגן עלינו"??
    תגן עלינו!!
    😉

    במת הדיונים

  • מונה הצפיות ביוטיוב - אמיתי ב100%?
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @דונלד-ביידן יש חברות שטוענות שהן עושות את זה, לא יודע עד כמה זה נכון כי יוטיוב משלמים בין השאר לפי מספר צפיות
    ולא נראה לי שהם כאלה פראיירים...

    במת הדיונים

  • מוזיקה ואגו //המעבד שרוליק מנדלסון בטור נוקב
    צדיק תמיםצ צדיק תמים

    @סקופר קראתי כל מילה.
    לקח כמה דקות, אבל בהחלט היה שווה...

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול