הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
F5 זה ריענון רגיל, זה כמו ללחוץ על העיגול למעלה.
ו @בן-מנחם תנסה ללחוץ על F12, ואז לחיצה ימנית על הסמל של הריענון למעלה,
ואז תלחץ - ריקון המטמון וטעינה מחדש קשיחה. זה רענון ממש חזק. אולי יעבוד לך. -
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
F5 זה ריענון רגיל, זה כמו ללחוץ על העיגול למעלה.
עם קונטרול זה לא עושה לי כלום.
-
ואווו שאפו על העיצוב!
קרדיט על העיצוב למי???
אני גרפיקאי ואהבתי את העיצוב נורא!
שיהיה בהצלחה! -
ואווו שאפו על העיצוב!
קרדיט על העיצוב למי???
אני גרפיקאי ואהבתי את העיצוב נורא!
שיהיה בהצלחה!@כריש-הפרסום אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
קרדיט על העיצוב למי???
עיצוב טיגריס על הלוגו,
ואני על העיצוב הכללי של האתר. -
@ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ריענון עמוק = F5 או לנקות קוקיז.
ריענון עמוק זה ctrl +F5
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ריענון עמוק = F5 או לנקות קוקיז.
ריענון עמוק זה ctrl +F5
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
F5 זה רענון
Ctrl+F5 זה רענון עמוק -
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ריענון עמוק = F5 או לנקות קוקיז.
ריענון עמוק זה ctrl +F5
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
F5 זה רענון
Ctrl+F5 זה רענון עמוק@margalit אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
F5 זה רענון
Ctrl+F5 זה רענון עמוקזה מה שקורה שלא קוראים את השיח הקודם

דאגו להסביר לי את זה כבר, ואני כבר החזרתי שזה משהו במחשב שלי ספציפית. לא ידעתי מה הבעייה. שאלתי אחד שמבין במחשבים והוא עזר לי לסדר את זה דרך ההגדרות.תודה בכולופן
-
@כריש-הפרסום אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
קרדיט על העיצוב למי???
עיצוב טיגריס על הלוגו,
ואני על העיצוב הכללי של האתר. -
בקרוב...
טור חדש ומקיף בכל מה שנוגע להפקה מוזיקאלית.בהגשת המלחין והמעבד עמית בן עטר!

יש למה לחכות.
פורום מקצב -
בקרוב...
טור חדש ומקיף בכל מה שנוגע להפקה מוזיקאלית.בהגשת המלחין והמעבד עמית בן עטר!

יש למה לחכות.
פורום מקצב -
@שמעון-2 אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
בקרוב...
טור חדש ומקיף בכל מה שנוגע להפקה מוזיקאלית.בהגשת המלחין והמעבד עמית בן עטר!

יש למה לחכות.
פורום מקצבבהחלט!
מעבד ומלחין מוכשר מאוד.@ntz מי זה?! מה הוא הלחין ועיבד?!
-
@ntz מי זה?! מה הוא הלחין ועיבד?!
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@ntz מי זה?! מה הוא הלחין ועיבד?!
פחות מוזיקה במגזר החרדי, יש קצת
https://www.kikar.co.il/tag.php?t=%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%AA+%D7%91%D7%9F+%D7%A2%D7%98%D7%A8
הוא מתזמר הרבה לסרטים והצגות. -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@ntz מי זה?! מה הוא הלחין ועיבד?!
פחות מוזיקה במגזר החרדי, יש קצת
https://www.kikar.co.il/tag.php?t=%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%AA+%D7%91%D7%9F+%D7%A2%D7%98%D7%A8
הוא מתזמר הרבה לסרטים והצגות.@ntz האם יש מצב שתעשו שיהיה לכל מיני אומנים זמרים ויוצרים טור דעה בפורום?!?...
זה יכול להיות ממש מעניין -
@ntz האם יש מצב שתעשו שיהיה לכל מיני אומנים זמרים ויוצרים טור דעה בפורום?!?...
זה יכול להיות ממש מעניין -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@מוכשרת-על אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אגב נראלי עדיף להסתיר את זה כשאין ברשימה מה להציע.
ניסיתי. לא הכל אפשרי

@מוכשרת-על אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
זה גם בכל הפורומים?
בכל הפורומים יש אפשרות להוסיף את זה.
זה לא קשור לשדרוג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות