דיון | באיזה עניין מוזיקלי ברצונכם לקבל מיידע?
-
@123-0 אמר בדיון | באיזה עניין מוזיקלי ברצונכם לקבל מיידע?:
@123-0 אמר בדיון | באיזה עניין מוזיקלי ברצונכם לקבל מיידע?:
מהלכי אקורדים.
איך יוצרים.איך מתאימים לשיר אקורדים מעניינים מעבר לסטנדרט של הסולם........
יש כמה סוגי התאמות, יש אפשרות לקחת אקורד מסוים, לצורך העניין Dm בסולם לה מינור ולעשות אותו מז'ורי (D), וכן להפך.
יש עוד אפשרות, לקחת אקורד בסולם מסוים ולהעלות את הצליל החמישי (דוגמא, סול באקורד C) בחצי טון (הולך מאוד בDm או בC בסולם לה מינור).
ויש גם אופציות יותר פשוטות כמו למשל להוסיף 6, 7 או 9 באקורד, זה מאוד מוסיף -
מי הזמר שהוא חולם לעשות איתו דואט
-
מי הזמר שהוא חולם לעשות איתו דואט
-
מה ההבדל בין סוגי גיטרות חשמליות?
-
סולמות בלוז, והשימוש בהם.
-
מה אתם אומרים נכתוב לכם עכשיו את החלק האחרון של סולמות לפני מעבר לנושאים טיפה יותר מעניינים (אם תרצו אני אוכל להכנס לנושא של סולמות מזווית טיפה שונה בפוסטים אחרים, תלוי ברצון שלכם...)
-
מה אתם אומרים נכתוב לכם עכשיו את החלק האחרון של סולמות לפני מעבר לנושאים טיפה יותר מעניינים (אם תרצו אני אוכל להכנס לנושא של סולמות מזווית טיפה שונה בפוסטים אחרים, תלוי ברצון שלכם...)
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
הייתי שמח אם תכתבו נושא שמעניין אתכם לשמוע עליו משו מפורט (כל נושא שתרצו. אפילו אם יהיה ביקוש לסיקור על כלי נגינה מסויים ודרכי לימוד אני אשתדל).
-
עכשיו כשצריך לשמוע מוזיקה ווקאלית אשמח לדעת איך עושים אותה
-
הייתי שמח אם תכתבו נושא שמעניין אתכם לשמוע עליו משו מפורט (כל נושא שתרצו. אפילו אם יהיה ביקוש לסיקור על כלי נגינה מסויים ודרכי לימוד אני אשתדל).
@טיטו אמר בדיון | באיזה עניין מוזיקלי ברצונכם לקבל מיידע?:
אפילו אם יהיה ביקוש לסיקור על כלי נגינה מסויים ודרכי לימוד אני אשתדל
דווקא זה יכול להיות מאד מעניין. תודה!
-
אני ממש מצטער אבל כנראה שהיום לא יעלה פוסט אלא מחר כי אני לא בבית (חוצמזה שיום השואה) אז סליחה מראש...
-
דבר ראשון ממש תודה רבה על כל הטורים האלו, הייתי מאוד שמח לשמוע על כל סגנוני המקצבים מרוק היפ הופ פאנק עד פריילעך רגאיי וכו', כמו"כ הייתי שמח שתכתוב על הכלי מוזיקה מה מתאים לכל זאנר, תודה רבה על הכל מקווה שהייתי מובן
-
ט טיטו התייחס לנושא זה ב
-
@טיטו תודה רבה. מחכים, מעניין, ואפי' גורם לי לשמוע קצת ווקאלי לראות את ההבדלים במה שכתבת....

האמת לא שמתי לב שיש לך פה מקום לכתיבה ורציתי לארח אותך אצלי... (במעבר למקצב)
אבל יפה אני רואה שהאכסנייה הזו ראויה.. בדיוק כמו כל הבית מלון הזה "מקצב".
אני לא יודע אם יש כזה דבר כאן אבל יהיה מעניין אם יהיה באתר מקום עם מדריכים מסודרים (ממי שיודע:) לנגינה..
ראיתי דברים אבל לא מא'-ת'.. אז קבלו את זה כהצעה..
וכן מצטרף ל @חיימקה -
@טיטו תודה רבה. מחכים, מעניין, ואפי' גורם לי לשמוע קצת ווקאלי לראות את ההבדלים במה שכתבת....

האמת לא שמתי לב שיש לך פה מקום לכתיבה ורציתי לארח אותך אצלי... (במעבר למקצב)
אבל יפה אני רואה שהאכסנייה הזו ראויה.. בדיוק כמו כל הבית מלון הזה "מקצב".
אני לא יודע אם יש כזה דבר כאן אבל יהיה מעניין אם יהיה באתר מקום עם מדריכים מסודרים (ממי שיודע:) לנגינה..
ראיתי דברים אבל לא מא'-ת'.. אז קבלו את זה כהצעה..
וכן מצטרף ל @חיימקה@shin אם יגידו לי על כלים ספציפיים אני אשתדל ליצור כעין מדריך על כל כלי מרמה 0 עד למצב שבו אפשר להמשיך לבד.
סתם בשביל הידע אני בוחר נושאים לפי כמות הדרישות והלייקים שיש על הדרישות של כל נושא כלומר אם מישו יציע נושא ויעשו הרבה לייקים להצעה שלו אז אני אבין שיש על זה ביקוש גדול יותר
-
@shin אם יגידו לי על כלים ספציפיים אני אשתדל ליצור כעין מדריך על כל כלי מרמה 0 עד למצב שבו אפשר להמשיך לבד.
סתם בשביל הידע אני בוחר נושאים לפי כמות הדרישות והלייקים שיש על הדרישות של כל נושא כלומר אם מישו יציע נושא ויעשו הרבה לייקים להצעה שלו אז אני אבין שיש על זה ביקוש גדול יותר
-
@טיטו תודה רבה. מחכים, מעניין, ואפי' גורם לי לשמוע קצת ווקאלי לראות את ההבדלים במה שכתבת....

האמת לא שמתי לב שיש לך פה מקום לכתיבה ורציתי לארח אותך אצלי... (במעבר למקצב)
אבל יפה אני רואה שהאכסנייה הזו ראויה.. בדיוק כמו כל הבית מלון הזה "מקצב".
אני לא יודע אם יש כזה דבר כאן אבל יהיה מעניין אם יהיה באתר מקום עם מדריכים מסודרים (ממי שיודע:) לנגינה..
ראיתי דברים אבל לא מא'-ת'.. אז קבלו את זה כהצעה..
וכן מצטרף ל @חיימקה@shin אמר בדיון | באיזה עניין מוזיקלי ברצונכם לקבל מיידע?:
אני לא יודע אם יש כזה דבר כאן אבל יהיה מעניין אם יהיה באתר מקום עם מדריכים מסודרים (ממי שיודע:) לנגינה..
ראיתי דברים אבל לא מא'-ת'.. אז קבלו את זה כהצעה..וואו, אחלה רעיון. אני אשמח מאד!
ואני גם אשמח לגיטרה, אבל גיטרה חשמלית יותר.
תודה! -
@shin אם יגידו לי על כלים ספציפיים אני אשתדל ליצור כעין מדריך על כל כלי מרמה 0 עד למצב שבו אפשר להמשיך לבד.
סתם בשביל הידע אני בוחר נושאים לפי כמות הדרישות והלייקים שיש על הדרישות של כל נושא כלומר אם מישו יציע נושא ויעשו הרבה לייקים להצעה שלו אז אני אבין שיש על זה ביקוש גדול יותר
-
@shin אמר בדיון | באיזה עניין מוזיקלי ברצונכם לקבל מיידע?:
אני לא יודע אם יש כזה דבר כאן אבל יהיה מעניין אם יהיה באתר מקום עם מדריכים מסודרים (ממי שיודע:) לנגינה..
ראיתי דברים אבל לא מא'-ת'.. אז קבלו את זה כהצעה..וואו, אחלה רעיון. אני אשמח מאד!
ואני גם אשמח לגיטרה, אבל גיטרה חשמלית יותר.
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)
||