אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@love-me יש בעריכת פרופיל אפשרות כזו.
וזה נפתח עם הזמן.
קצת סבלנות.@תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לא הבנתי מה כתבת
זה על הכמות בשביל לתת לייקים
-
יש לי חבר שמנסה להרשם לפורום.
והוא טוען שלא שולחים לו אימות למייל,
יש דברים בגו?
ומה הפתרון. -
@תמר-7 עכשיו שמתי לב שבעריכה גם ל נותנים לי לשנות
ירד לי האפשרות לכתוב אודותי אבל נשאר מה שהיה עד עכשיו
-
@מנאששש אני לא יודעת כנראה שבשביל חתימה צריך פחות מוניטין
עשיתי חתימה שהיה לי בערך 70 לייקים@תמר-7 ואת החתימה את יכולה לערוך?
@eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וחתימה, עד כמה שאני זוכרת זה מ 100 מוניטין.
אבל ל @תמר-7 היה פחות כשנפתח לה?
וגם לי זה נפתח ביחד עם אודותי. [200 ומשהו מוניטין אני חושב (אולי יותר)] -
@תמר-7 ואת החתימה את יכולה לערוך?
@eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וחתימה, עד כמה שאני זוכרת זה מ 100 מוניטין.
אבל ל @תמר-7 היה פחות כשנפתח לה?
וגם לי זה נפתח ביחד עם אודותי. [200 ומשהו מוניטין אני חושב (אולי יותר)]@eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תמר-7 סתם אני מעלה השערה.... אולי מדובר מ 250 מוניטין?
כי אם ל @נשר יש 200 בערך - ואין לו אפשרות גישה לאודותיי, מתאים לי שהרף הבא הוא 250.
אבל זה רק ניחוש.... אין לי ידיעה בעניין.
וחתימה, עד כמה שאני זוכרת זה מ 100 מוניטין.מסתבר
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תמר-7 ואת החתימה את יכולה לערוך?
@eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וחתימה, עד כמה שאני זוכרת זה מ 100 מוניטין.
אבל ל @תמר-7 היה פחות כשנפתח לה?
אני אמרתי בערך מ70 אוליי זה היה 100
ו...כן אני יכולה לערוך את החתימה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
