תגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?"
-
אחלה טור תודה רבה
אני מעדיף עדיין כלים חיים מאשר אלקטרוני (בגלל הז'אנר שאני שומע
)
הנקודה השלישית היא פשוט פצצה אחי משתמש בה קבוע בשביל להבין מה אני הולך לעשות לו בשירים (אני עושה לו גיטרות) -
באמת נהנתי מהטור והחכמתי הרבה
יש כלל אחד שחייב לזכור כמו שבבריאה אי אפשר ליצר אפילו זבוב אפילו שהטכנולוגיה התקדמה באופן מטורף ויש כבר רכבים מטוסים ועוד
כך בחיים לא נגיע לכלים אמיתיים עי מחשב נגיע קרוב או אפילו ממש כמעט כמעט אבל בדיוק כמו חי אי אפשר !!! -
אחלה טור תודה רבה
אני מעדיף עדיין כלים חיים מאשר אלקטרוני (בגלל הז'אנר שאני שומע
)
הנקודה השלישית היא פשוט פצצה אחי משתמש בה קבוע בשביל להבין מה אני הולך לעשות לו בשירים (אני עושה לו גיטרות)@shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
(בגלל הז'אנר שאני שומע )
אולי תגלה לנו איזה???
-
ואהו נהנתי לקרוא כל מילה ,
אני מצדיק את הנגינה באלקטרוניקה שזה יותר קל ועבודה פשוטה
אולם מצד שני אני יותר הייתי מעדיף משהו חי ,
אבל כתבת שם אפשרות שאפשר להשמיע באלקטרוני כדי ליידע
את התזמורת מה בידיוק רוצים לשמוע זה רעיון פצצה .
ממש נהנתי לקרוא , מחכה לעוד ...וסיגנון הכתיבה מעולה .
-
@shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
(בגלל הז'אנר שאני שומע )
אולי תגלה לנו איזה???
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
(בגלל הז'אנר שאני שומע )
אולי תגלה לנו איזה???
הבי מטאל הארד רוק (אפילו קצת ספיד מטאל) אין שם אלקטרוני בשום צורה אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו אבל גם לא עף עליהם יותר על להקות חדשות
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
(בגלל הז'אנר שאני שומע )
אולי תגלה לנו איזה???
הבי מטאל הארד רוק (אפילו קצת ספיד מטאל) אין שם אלקטרוני בשום צורה אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו אבל גם לא עף עליהם יותר על להקות חדשות
@shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו
כן אבל שמה הסינטי משמש בעיקר לקולות אחרים ולא של כלי נגינה כמו שריקות של חיות וכדו'... והדיון היה לבי נגינה של כלים אמיתיים על ידי אלקטרוניקה ומקלדות...
ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים... -
@shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו
כן אבל שמה הסינטי משמש בעיקר לקולות אחרים ולא של כלי נגינה כמו שריקות של חיות וכדו'... והדיון היה לבי נגינה של כלים אמיתיים על ידי אלקטרוניקה ומקלדות...
ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...@גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...
מעניין באיזה תת ז'אנר? יש לך מושג? כי במה שאני שומע כולם על אקוסטי חוץ מלהקה אחת שיש שם שילוב כי למתופף אין יד אז אין ברירה אלא לשלב
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...
מעניין באיזה תת ז'אנר? יש לך מושג? כי במה שאני שומע כולם על אקוסטי חוץ מלהקה אחת שיש שם שילוב כי למתופף אין יד אז אין ברירה אלא לשלב
@shlomo-habani לא זוכר עכשיו איזה ז'אנר בדיוק זה היה... אבל זה היה להקה שעושה כל מיני קאברים לשירי פופ רק שהופכים אותם למטאל... לא זוכר כרגע (וזה נמחק לי ביחד עם 128 ג'יגה של שירים...) אבל זכור לי שהיה המון אלקטרוניקה...
-
תגובות כאן
@עמית-בן-עטר מתי עולה עוד אחד ?
-
@עמית-בן-עטר מתי עולה עוד אחד ?
-
@שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?
טור חודשי בעזרת השם.
אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים.. -
@שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?
טור חודשי בעזרת השם.
אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..@ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..
תורם מלא לא הרבה
תודה רבה לכם על זה -
@שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?
טור חודשי בעזרת השם.
אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..@ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..
אני חושבת שממש כן!!!
גם אם אני לא הכי מתעסקת בנושא שעליו נכתב הטור - תמיד אפשר להרחיב אופקים...@ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
אשמח מאד מאד (מאמינה שיש עוד הרבה שישמחו
)!!
תודה רבה על כל ההשקעה, והדאגה שהפורום יהיה הכי מקצועי ומעניין! -
@שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@עמית-בן-עטר חג שמח עמית הטור שלך היה מטורף
1 היה שם הרבה מילים שלא הבנתי מה זהתעשה גוגל או ויקיפדיה, לעניו''ד זה מיועד למי שמבין בקיובייס וכו'... ולמי שמכיר קצת יותר מההיסטוריה המוזיקלית...
זה במקצועניים !!...
לגבי הטור בהחלט מיוחד ומקיף.. שוקל להפסיק את שלי.
לבן אדם הזה יש מה למכור בהחלט !!! -
@שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
@אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?
טור חודשי בעזרת השם.
אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..@ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..
בוודאי שזה תורם, כל ידע מוזיקלי מוסיף ותורם הרבה
ק"וח של מוזיקאי באמת!!!!!
ובוודאי שנשמח גם שתביאו מהצד של הזמרים
והמלחינים!!
-
@עמית-בן-עטר חג שמח עמית הטור שלך היה מטורף
1 היה שם הרבה מילים שלא הבנתי מה זה
א- וירטואוז צמרת?
ב- רחמנינוב?
ג- מסמר אותי לכיסא?
ד- רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל". זה ספריה או ספר? אדירול אורקסטרל?
ה- ווליום בלבד 1-127 שהיו קיימים בתוכנה.?
ו- סימפולים?
ז- ארטיקולציות שונות ומשונות?
ח- edm ?
ט- ניואנסים קטנים?
י- אקוסטיים?
יא-דומיננטיים?
יב- ארטיקולציות
יג- לנגן לגטו, סטאקטו, פורטמנטו, גליסנדו, פיציקטו, מרקטו, והיד נטויה.?
יד- טיימינג ?2 האתר עדיין לא נבדק בנטפרי
3 כל שלושת האתרים שלך שראיתי בחיפוש גוגל לא מאובטח אז אני לא יודע אם להיכנס אז אשמח לקישורים שלך לאתרים שלך!@שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":
רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"
מה זה באמת?
למישהו יש מושג?
עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות