דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הפורום המקצועי
  3. עמית בן עטר
  4. תגובות
  5. תגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?"

תגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
38 פוסטים 24 כותבים 3.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוישי 2מ מנותק
    מוישי 2מ מנותק
    מוישי 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    באמת נהנתי מהטור והחכמתי הרבה
    יש כלל אחד שחייב לזכור כמו שבבריאה אי אפשר ליצר אפילו זבוב אפילו שהטכנולוגיה התקדמה באופן מטורף ויש כבר רכבים מטוסים ועוד
    כך בחיים לא נגיע לכלים אמיתיים עי מחשב נגיע קרוב או אפילו ממש כמעט כמעט אבל בדיוק כמו חי אי אפשר !!!

    https://youtu.be/-LeGep_D43c
    שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
    כנסו והרשמו לערוץ

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • Shlomo HabaniS Shlomo Habani

      אחלה טור תודה רבה
      אני מעדיף עדיין כלים חיים מאשר אלקטרוני (בגלל הז'אנר שאני שומע 😜 )
      הנקודה השלישית היא פשוט פצצה אחי משתמש בה קבוע בשביל להבין מה אני הולך לעשות לו בשירים (אני עושה לו גיטרות)

      גיטרה חשמלית 0ג מנותק
      גיטרה חשמלית 0ג מנותק
      גיטרה חשמלית 0
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      @shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

      (בגלל הז'אנר שאני שומע )

      אולי תגלה לנו איזה???

      "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

      Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הגיטריסטה מנותק
        הגיטריסטה מנותק
        הגיטריסט
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        ואהו נהנתי לקרוא כל מילה ,

        אני מצדיק את הנגינה באלקטרוניקה שזה יותר קל ועבודה פשוטה
        אולם מצד שני אני יותר הייתי מעדיף משהו חי ,
        אבל כתבת שם אפשרות שאפשר להשמיע באלקטרוני כדי ליידע
        את התזמורת מה בידיוק רוצים לשמוע זה רעיון פצצה .
        ממש נהנתי לקרוא , מחכה לעוד ...

        וסיגנון הכתיבה מעולה .

        ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
        העפרונות רק כדי לתת להם להבין
        שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • גיטרה חשמלית 0ג גיטרה חשמלית 0

          @shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

          (בגלל הז'אנר שאני שומע )

          אולי תגלה לנו איזה???

          Shlomo HabaniS מנותק
          Shlomo HabaniS מנותק
          Shlomo Habani
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

          @shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

          (בגלל הז'אנר שאני שומע )

          אולי תגלה לנו איזה???

          הבי מטאל הארד רוק (אפילו קצת ספיד מטאל) אין שם אלקטרוני בשום צורה אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו אבל גם לא עף עליהם יותר על להקות חדשות

          גיטרה חשמלית 0ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Shlomo HabaniS Shlomo Habani

            @גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

            @shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

            (בגלל הז'אנר שאני שומע )

            אולי תגלה לנו איזה???

            הבי מטאל הארד רוק (אפילו קצת ספיד מטאל) אין שם אלקטרוני בשום צורה אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו אבל גם לא עף עליהם יותר על להקות חדשות

            גיטרה חשמלית 0ג מנותק
            גיטרה חשמלית 0ג מנותק
            גיטרה חשמלית 0
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

            אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו

            כן אבל שמה הסינטי משמש בעיקר לקולות אחרים ולא של כלי נגינה כמו שריקות של חיות וכדו'... והדיון היה לבי נגינה של כלים אמיתיים על ידי אלקטרוניקה ומקלדות...
            ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...

            "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

            Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • גיטרה חשמלית 0ג גיטרה חשמלית 0

              @shlomo-habani אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

              אולי בהארד רוק הישנות יש סינטי וזהו

              כן אבל שמה הסינטי משמש בעיקר לקולות אחרים ולא של כלי נגינה כמו שריקות של חיות וכדו'... והדיון היה לבי נגינה של כלים אמיתיים על ידי אלקטרוניקה ומקלדות...
              ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...

              Shlomo HabaniS מנותק
              Shlomo HabaniS מנותק
              Shlomo Habani
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

              ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...

              מעניין באיזה תת ז'אנר? יש לך מושג? כי במה שאני שומע כולם על אקוסטי חוץ מלהקה אחת שיש שם שילוב כי למתופף אין יד אז אין ברירה אלא לשלב

              גיטרה חשמלית 0ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Shlomo HabaniS Shlomo Habani

                @גיטרה-חשמלית-0 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                ודרך אגב דווקא שמעתי במטאל המון תופים אלקטרוניים...

                מעניין באיזה תת ז'אנר? יש לך מושג? כי במה שאני שומע כולם על אקוסטי חוץ מלהקה אחת שיש שם שילוב כי למתופף אין יד אז אין ברירה אלא לשלב

                גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                גיטרה חשמלית 0
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @shlomo-habani לא זוכר עכשיו איזה ז'אנר בדיוק זה היה... אבל זה היה להקה שעושה כל מיני קאברים לשירי פופ רק שהופכים אותם למטאל... לא זוכר כרגע (וזה נמחק לי ביחד עם 128 ג'יגה של שירים...) אבל זכור לי שהיה המון אלקטרוניקה...

                "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • C מנותק
                  C מנותק
                  C050
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  צורת כתיבה מקצועית ועל רמה
                  תודה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                    תגובות כאן

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @עמית-בן-עטר מתי עולה עוד אחד ?

                    אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      @עמית-בן-עטר מתי עולה עוד אחד ?

                      אפרתא מנותק
                      אפרתא מנותק
                      אפרת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @שמעון-2

                      לא ניראלי שיעלה הוא לא מחובר כבר כמעט שבוע... רק אם הפיקוח ידברו איתו...

                      בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                      אייל גלבוע

                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אפרתא אפרת

                        @שמעון-2

                        לא ניראלי שיעלה הוא לא מחובר כבר כמעט שבוע... רק אם הפיקוח ידברו איתו...

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                          @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                          טור חודשי בעזרת השם.
                          אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
                          השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          מוכשרת עלמ Shlomo HabaniS EtiE מוכן תמיד לעזורמ 4 תגובות תגובה אחרונה
                          5
                          • N ntz

                            @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                            @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                            טור חודשי בעזרת השם.
                            אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
                            השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #24
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • N ntz

                              @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                              @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                              טור חודשי בעזרת השם.
                              אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
                              השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                              Shlomo HabaniS מנותק
                              Shlomo HabaniS מנותק
                              Shlomo Habani
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shlomo Habani
                              #25

                              @ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                              השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                              תורם מלא לא הרבה
                              תודה רבה לכם על זה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • N ntz

                                @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                                טור חודשי בעזרת השם.
                                אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
                                השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                                EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                @ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                                אני חושבת שממש כן!!!
                                גם אם אני לא הכי מתעסקת בנושא שעליו נכתב הטור - תמיד אפשר להרחיב אופקים...

                                @ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.

                                אשמח מאד מאד (מאמינה שיש עוד הרבה שישמחו 😉)!!
                                תודה רבה על כל ההשקעה, והדאגה שהפורום יהיה הכי מקצועי ומעניין!

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • S shin

                                  @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                  @עמית-בן-עטר חג שמח עמית הטור שלך היה מטורף
                                  1 היה שם הרבה מילים שלא הבנתי מה זה

                                  תעשה גוגל או ויקיפדיה, לעניו''ד זה מיועד למי שמבין בקיובייס וכו'... ולמי שמכיר קצת יותר מההיסטוריה המוזיקלית...
                                  זה במקצועניים !!...
                                  לגבי הטור בהחלט מיוחד ומקיף.. שוקל להפסיק את שלי.
                                  לבן אדם הזה יש מה למכור בהחלט !!!

                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  @shin אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                  שוקל להפסיק את שלי.

                                  רציני???? שלא תעז!!!!

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • N ntz

                                    @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                    @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

                                    טור חודשי בעזרת השם.
                                    אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
                                    השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #28

                                    @ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                    השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

                                    בוודאי שזה תורם, כל ידע מוזיקלי מוסיף ותורם הרבה
                                    ק"וח של מוזיקאי באמת!!!!!
                                    ובוודאי שנשמח גם שתביאו מהצד של הזמרים
                                    והמלחינים!! 😊

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @עמית-בן-עטר חג שמח עמית הטור שלך היה מטורף
                                      1 היה שם הרבה מילים שלא הבנתי מה זה
                                      א- וירטואוז צמרת?
                                      ב- רחמנינוב?
                                      ג- מסמר אותי לכיסא?
                                      ד- רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל". זה ספריה או ספר? אדירול אורקסטרל?
                                      ה- ווליום בלבד 1-127 שהיו קיימים בתוכנה.?
                                      ו- סימפולים?
                                      ז- ארטיקולציות שונות ומשונות?
                                      ח- edm ?
                                      ט- ניואנסים קטנים?
                                      י- אקוסטיים?
                                      יא-דומיננטיים?
                                      יב- ארטיקולציות
                                      יג- לנגן לגטו, סטאקטו, פורטמנטו, גליסנדו, פיציקטו, מרקטו, והיד נטויה.?
                                      יד- טיימינג ?

                                      2 האתר עדיין לא נבדק בנטפרי
                                      3 כל שלושת האתרים שלך שראיתי בחיפוש גוגל לא מאובטח אז אני לא יודע אם להיכנס אז אשמח לקישורים שלך לאתרים שלך!

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                                      רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"

                                      מה זה באמת?
                                      למישהו יש מושג?
                                      עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דיזיין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        סליחה על ההצתה,
                                        אפשר קישור לטור?
                                        סורי פשוט לא מצאתי אותו כאן....

                                        אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                        ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דיזיין

                                          סליחה על ההצתה,
                                          אפשר קישור לטור?
                                          סורי פשוט לא מצאתי אותו כאן....

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #31

                                          @דיזיין
                                          https://miktzav.com/topic/5021/%D7%9C%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול