-
לא הבנתי הוא עכשיו מוציא רק רמיקסים
נ.ב שווה האזנה הרמיקס כי אני לא מתתת על רמיקסים
@מוח-שליט-על-הלב מה?!!!
לא מובן -
@מוח-שליט-על-הלב מה?!!!
לא מובן@תמר-7 שאלתי אם הוא יוצאיא רק רמיקסים והאם הרמיקס החדש שווה האזנה מיפסטיס!
-
@תמר-7 שאלתי אם הוא יוצאיא רק רמיקסים והאם הרמיקס החדש שווה האזנה מיפסטיס!
@מוח-שליט-על-הלב אם אתה רוצה שהפוסט יהיה מובן, שים סימני פיסוק שנבין..
-
@תמר-7 שאלתי אם הוא יוצאיא רק רמיקסים והאם הרמיקס החדש שווה האזנה מיפסטיס!
@מוח-שליט-על-הלב שווה שווה +הקליפ.
-
@מוח-שליט-על-הלב שווה שווה +הקליפ.
@hhkkkk לא דיברתי על לחיים דיברתי על לערנען
-
@hhkkkk לא דיברתי על לחיים דיברתי על לערנען
@מוח-שליט-על-הלב ג''כ יפה!!
-
היי, מועדים לשמחה!
מישהו יכול להעלות מחרוזות שמחות של יעקב שוואקי?
וכל מיני שירים שירימו תאווירה..
תודה רבה
@מוח-שליט-על-הלב תודה

-
היי, מועדים לשמחה!
מישהו יכול להעלות מחרוזות שמחות של יעקב שוואקי?
וכל מיני שירים שירימו תאווירה..
תודה רבה
@מוח-שליט-על-הלב תודה

פוסט זה נמחק! -
היי, מועדים לשמחה!
מישהו יכול להעלות מחרוזות שמחות של יעקב שוואקי?
וכל מיני שירים שירימו תאווירה..
תודה רבה
@מוח-שליט-על-הלב תודה

@פונץ-בננה מועדים לשמחה
הבאתי פה מעט שיותר נוגעים לפסח .לא יעבוד בגירסא החדשה.
Lo-Yaavod-2.0.mp3
ממצרים גאלתנו.
יעקב שוואקי - ממצרים גאלתנו.mp3בהמשך אני בעז''ה יעלה עוד .
-
הבנתי שהוא הוציא 'אין דבר רע' ווקאלי מישהו יכול להעלות?
-
הבנתי שהוא הוציא 'אין דבר רע' ווקאלי מישהו יכול להעלות?
@צוריאל-רוטנמר צירפתי קישור ליוטיוב מקווה שזה טוב לך:
https://youtu.be/PzCwsRW8EyA
https://www.youtube.com/watch?v=cSsAnW_QfwY -
הביצוע של אין דבר רע הוא הוא לא מקצועי בכלל
-
@צוריאל-רוטנמר צירפתי קישור ליוטיוב מקווה שזה טוב לך:
https://youtu.be/PzCwsRW8EyA
https://www.youtube.com/watch?v=cSsAnW_QfwY@איזה-קטע לא רואה את זה, אפשר דרך אחרת?
-
@איזה-קטע לא רואה את זה, אפשר דרך אחרת?
@מוכן-תמיד-לעזור אין דבר רע ווקאלי:
אין דבר רע - ווקאלי.mp3
זה מה שרצית? -
@מוכן-תמיד-לעזור אין דבר רע ווקאלי:
אין דבר רע - ווקאלי.mp3
זה מה שרצית?@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
-
@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
@מוכן-תמיד-לעזור מה פתאום? לא סביר.... זה נראה שהורידו מפה את המנגינה דרך תוכנה כלשהי.
-
@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
@מוכן-תמיד-לעזור נראלי זאת גרסה לא בדיוק רשמית. אבל זאת הגרסה שקיימת,
ולא אני ערכתי
, קיבלתי במייל. -
@מוכן-תמיד-לעזור מה פתאום? לא סביר.... זה נראה שהורידו מפה את המנגינה דרך תוכנה כלשהי.
-
@מוכן-תמיד-לעזור נראלי זאת גרסה לא בדיוק רשמית. אבל זאת הגרסה שקיימת,
ולא אני ערכתי
, קיבלתי במייל.@Eti אהה סבבה חשבתי שעשו בתוכנה
@תמר-מהמרכז אמר ביעקב שוואקי:
@מוכן-תמיד-לעזור מה פתאום? לא סביר.... זה נראה שהורידו מפה את המנגינה דרך תוכנה כלשהי.
הגיוני, גם ליש בך הכל עשו ככה......
-
@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
@מוכן-תמיד-לעזור פירסמתי שניים, השני הוא הגירסה הרשמית שהוציאו אבל יש לי נטפרי וזה חסום אז... סורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות