דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3819

    מישהו יודע למה מתי שמגדילים לדוגמא טקסט או צובעים אותו זה עושה מלא סימונים בצדדים
    והאם אפשר להוריד אותם ושזה יישאר מוגדל או צבוע? אשמח לתשובה מהירה תודה.

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    איזה קטעא אילניתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

      מישהו יודע למה מתי שמגדילים לדוגמא טקסט או צובעים אותו זה עושה מלא סימונים בצדדים
      והאם אפשר להוריד אותם ושזה יישאר מוגדל או צבוע? אשמח לתשובה מהירה תודה.

      איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3820

      @מוכן-תמיד-לעזור תוכל להסביר יותר?

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

        מישהו יודע למה מתי שמגדילים לדוגמא טקסט או צובעים אותו זה עושה מלא סימונים בצדדים
        והאם אפשר להוריד אותם ושזה יישאר מוגדל או צבוע? אשמח לתשובה מהירה תודה.

        אילניתא מנותק
        אילניתא מנותק
        אילנית
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3821

        @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        מישהו יודע למה מתי שמגדילים לדוגמא טקסט או צובעים אותו זה עושה מלא סימונים בצדדים
        והאם אפשר להוריד אותם ושזה יישאר מוגדל או צבוע? אשמח לתשובה מהירה תודה.

        הסימונים הללו לא אמורים לקרות אם תעשה את זה בדרך הנכןנה.
        נסה לעשות זאת שוב עם רווח.

        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
        #משפטשאהבתי.

        מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

          @Eti הם שינו את זה, אני שלחתי להם כבר כמה פעמים וזה השתנה
          זה אמור לכתב פנייתך התקבלה בהצלחה משהו בסגנון.......

          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
          #3822

          @מוכן-תמיד-לעזור צודק @אייצ-ית/ @צור אני מנסה לשלוח פניה לגבי סקר🙄 וזה כותב לי שגיאה וזה לא שולח

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אילניתא אילנית

            @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            מישהו יודע למה מתי שמגדילים לדוגמא טקסט או צובעים אותו זה עושה מלא סימונים בצדדים
            והאם אפשר להוריד אותם ושזה יישאר מוגדל או צבוע? אשמח לתשובה מהירה תודה.

            הסימונים הללו לא אמורים לקרות אם תעשה את זה בדרך הנכןנה.
            נסה לעשות זאת שוב עם רווח.

            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
            #3823

            @אילנית מה זאת אומרת רווח?
            ו @איזה-קטע הכוונה היא שמתי שאני מגדיל את הטקסט
            יש לי כל מיני סולמיות כוכביות וכו
            ואז רואים את זה בתצוגה מקדימה
            ואני לא מדבר על כוכביות של טקסט מודגש
            מקווה שהבנתם...

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            EtiE אפרתא 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

              @אילנית מה זאת אומרת רווח?
              ו @איזה-קטע הכוונה היא שמתי שאני מגדיל את הטקסט
              יש לי כל מיני סולמיות כוכביות וכו
              ואז רואים את זה בתצוגה מקדימה
              ואני לא מדבר על כוכביות של טקסט מודגש
              מקווה שהבנתם...

              EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3824

              @מוכן-תמיד-לעזור כל הסולמיות והכוכביות זה בגלל האפקטים שאתה שם על הטקסט. ובאמת הם לא אמורים להיראות.
              אז כנראה שיש איזו בעיה במה שכתבת, רווח מיותר וכדו'.
              תנסה למחוק את המילה ולשים את האפקט שוב.

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                @אילנית מה זאת אומרת רווח?
                ו @איזה-קטע הכוונה היא שמתי שאני מגדיל את הטקסט
                יש לי כל מיני סולמיות כוכביות וכו
                ואז רואים את זה בתצוגה מקדימה
                ואני לא מדבר על כוכביות של טקסט מודגש
                מקווה שהבנתם...

                אפרתא מנותק
                אפרתא מנותק
                אפרת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3825

                @מוכן-תמיד-לעזור יש גם דברים שאתה צריך לרדת שורה...כדי שזה יגדל או שזה יהיה בספויילר

                בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                אייל גלבוע

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  @מוכן-תמיד-לעזור צודק @אייצ-ית/ @צור אני מנסה לשלוח פניה לגבי סקר🙄 וזה כותב לי שגיאה וזה לא שולח

                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3826

                  @מוח-שליט-על-הלב ה צריך להיות ככה

                  Screenshot of Contact _ מקצב - פורום המוזיקה החרדי.jpg

                  @אייצ-ית שלחתי בקשר לווקאלי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמעון 2ש שמעון 2

                    @אילנית כן עזר
                    אבל לא שמשנה לי רק אני רוצה הסבר איך זה נהיה

                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                    #3827
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3828

                      ל @צוות-פיקוח האם אפשר לשלוח כאן נושא שברצוני לפתוח ולקבל ממכם כאן אישור או להפך?

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • בן מנחםב בן מנחם

                        יש לי משהוא להגיד אני ידגיש שאני התלבטתי ממש אם לכתוב את הפוסט אם זה לא מצא חן בעני מישהוא אז אפשר למחוק
                        יש לי בקשה שלי אישית ממש מפריע בעבר שאלתי אם אפשר לתת קישור של תהילים ואמרו לי שאי אפשר אני הבנתי וממש מבין שרוצים לשמור על נושאים אחידים בפורום ולא לזוז מהנושא המרכזי שהוא מוזיקה אבל יש לי בקשה אחרת האם שייך להשהות את הפורום לכמה שעות שהמשתמשים לא ישלחו דברים או כל דבר אחר מה שאתם חושבים כי אם כל הכבוד הנושאים כאן הם לא דברים של חובה ומדובר באחים שלנו שנרצחו ונפצעו ה ' ישמור וכבר דיי די נמאס חייבם להתעורר 😥
                        אם אי אפשר אני יכבד את ההחלטה ונגמור את הסיפור כאן ותמחקו את הנאמר כאן ....

                        ובהזדמנות זו אני יגיד תודה על הפורום המושלם הזה על הצוות הפיקוח שממש ראיתי עובדים 24 שעות אפילו באמצע הלילה על מנת שהפורום ישאר נקי ומותאם לציבור שלנו תודה תודה 👏

                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחם
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3829

                        @בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        אבל יש לי בקשה אחרת האם שייך להשהות את הפורום לכמה שעות שהמשתמשים לא ישלחו דברים או כל דבר אחר מה שאתם חושבים כי אם כל הכבוד הנושאים כאן הם לא דברים של חובה ומדובר באחים שלנו שנרצחו ונפצעו ה ' ישמור וכבר דיי די נמאס חייבם להתעורר

                        צוטט מתוך הפוסט שלי בעבר לצערי זה עדיין מתאים להיום מחשבה שלי ששיך לכל אחד ואחת מאיתנו המשתמשים בתקווה שה" יגיד די לצרותינו אמן צריך הרבה תפילות 😓 😩 😥

                        אני לא יודע אם זה בסדר לצטט את זה אם זה לא בסדר @צוות-פיקוח

                        בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • בן מנחםב בן מנחם

                          יש לי משהוא להגיד אני ידגיש שאני התלבטתי ממש אם לכתוב את הפוסט אם זה לא מצא חן בעני מישהוא אז אפשר למחוק
                          יש לי בקשה שלי אישית ממש מפריע בעבר שאלתי אם אפשר לתת קישור של תהילים ואמרו לי שאי אפשר אני הבנתי וממש מבין שרוצים לשמור על נושאים אחידים בפורום ולא לזוז מהנושא המרכזי שהוא מוזיקה אבל יש לי בקשה אחרת האם שייך להשהות את הפורום לכמה שעות שהמשתמשים לא ישלחו דברים או כל דבר אחר מה שאתם חושבים כי אם כל הכבוד הנושאים כאן הם לא דברים של חובה ומדובר באחים שלנו שנרצחו ונפצעו ה ' ישמור וכבר דיי די נמאס חייבם להתעורר 😥
                          אם אי אפשר אני יכבד את ההחלטה ונגמור את הסיפור כאן ותמחקו את הנאמר כאן ....

                          ובהזדמנות זו אני יגיד תודה על הפורום המושלם הזה על הצוות הפיקוח שממש ראיתי עובדים 24 שעות אפילו באמצע הלילה על מנת שהפורום ישאר נקי ומותאם לציבור שלנו תודה תודה 👏

                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3830

                          @בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          יש לי משהוא להגיד אני ידגיש שאני התלבטתי ממש אם לכתוב את הפוסט אם זה לא מצא חן בעני מישהוא אז אפשר למחוק
                          יש לי בקשה שלי אישית ממש מפריע בעבר שאלתי אם אפשר לתת קישור של תהילים ואמרו לי שאי אפשר אני הבנתי וממש מבין שרוצים לשמור על נושאים אחידים בפורום ולא לזוז מהנושא המרכזי שהוא מוזיקה אבל יש לי בקשה אחרת האם שייך להשהות את הפורום לכמה שעות שהמשתמשים לא ישלחו דברים או כל דבר אחר מה שאתם חושבים כי אם כל הכבוד הנושאים כאן הם לא דברים של חובה ומדובר באחים שלנו שנרצחו ונפצעו ה ' ישמור וכבר דיי די נמאס חייבם להתעורר 😥
                          אם אי אפשר אני יכבד את ההחלטה ונגמור את הסיפור כאן ותמחקו את הנאמר כאן ....

                          ובהזדמנות זו אני יגיד תודה על הפורום המושלם הזה על הצוות הפיקוח שממש ראיתי עובדים 24 שעות אפילו באמצע הלילה על מנת שהפורום ישאר נקי ומותאם לציבור שלנו תודה תודה 👏

                          צודק ב10000000000000%
                          @צוות-פיקוח קחו את זה לתשומת לבכם
                          אני מאמין שאתם מבינים את זה לבד
                          ותתייחסו לתגובה של @בן-מנחם
                          אני חושב שלהשהות את הפורום לא יעזור
                          אבל להגיד תהילים זה הכי לגיטימי שיש בעולם
                          והכי יעזור להוסיף זכויות,
                          ושבעז"ה לא יהיו עוד צרות בעמ"י

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3831
                            1. כשאני לוחץ על החיצים כדי לרדת לתחתית העמוד, הוא מגיע לתחילת העמוד (האחרון).
                            2. כשאני לוחץ על "פוסטים אחרונים", ואני רואה נושאים שפתחתי או פוסטים שלי,
                              זה עושה פרופיל אחר
                              דג.png

                            מוזיקה.
                            התרופה הטובה ביותר👌🎧

                            אילניתא שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • א.ה. 2א א.ה. 2
                              1. כשאני לוחץ על החיצים כדי לרדת לתחתית העמוד, הוא מגיע לתחילת העמוד (האחרון).
                              2. כשאני לוחץ על "פוסטים אחרונים", ואני רואה נושאים שפתחתי או פוסטים שלי,
                                זה עושה פרופיל אחר
                                דג.png
                              אילניתא מנותק
                              אילניתא מנותק
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3832

                              @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              1. כשאני לוחץ על החיצים כדי לרדת לתחתית העמוד, הוא מגיע לתחילת העמוד (האחרון).
                              2. כשאני לוחץ על "פוסטים אחרונים", ואני רואה נושאים שפתחתי או פוסטים שלי,
                                זה עושה פרופיל אחר
                                דג.png

                              ניסית לרענן?

                              "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                              #משפטשאהבתי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א.ה. 2א א.ה. 2
                                1. כשאני לוחץ על החיצים כדי לרדת לתחתית העמוד, הוא מגיע לתחילת העמוד (האחרון).
                                2. כשאני לוחץ על "פוסטים אחרונים", ואני רואה נושאים שפתחתי או פוסטים שלי,
                                  זה עושה פרופיל אחר
                                  דג.png
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3833

                                @א-ה-2 תנסה את זה
                                Screenshot of אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. _ מקצב - פורום המוזיקה החרדי.jpg

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יונמיוזיקי מנותק
                                  יונמיוזיקי מנותק
                                  יונמיוזיק
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3834

                                  למה שאני שולח פניה לניהול
                                  זה רושם לי שגיאה בשליחה

                                  שווה לכם לעקוב!
                                  חכם.gif

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                    למה שאני שולח פניה לניהול
                                    זה רושם לי שגיאה בשליחה

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3835

                                    @יונמיוזיק תרענן ותנסה עוד פעם, לרוב זה קורה פעם פעמים ואז זה נהיה מסודר!

                                    מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @יונמיוזיק תרענן ותנסה עוד פעם, לרוב זה קורה פעם פעמים ואז זה נהיה מסודר!

                                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                      מוכן תמיד לעזור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3836

                                      @שמעון-2 אני שלחתי כבר 10 פעמים ורעננתי וזה לא עוזר
                                      @צוות-פיקוח אשמח לעזרה.

                                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                        @שמעון-2 אני שלחתי כבר 10 פעמים ורעננתי וזה לא עוזר
                                        @צוות-פיקוח אשמח לעזרה.

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3837

                                        @מוכן-תמיד-לעזור באג תנסה להתנתק ולהתחבר או שתשלח מייל למייל של @ntz זה כתוב בחתימה שלו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • LOVE MEL מנותק
                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE ME
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3838

                                          איך אני עושה ספוילר זה אף פעם לא הולך לי
                                          למה?

                                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                          אילניתא שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול