דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

    @שמעון-2 נתנאל עמר - נווד

    כל החיים במסע
    אני נווד (אני נווד)
    נווד נווד נווד
    לאן שהרוח תִקח
    כמו עלה - נע ונד

    בית א':
    מחשבות דחוסות, תיק גב
    מפתחות בסוויץ', דוושה
    פלאפון - מצב טיסה
    אין הודעות עד הודעה חדשה

    שלום ולא להתראות (עוד)
    חייב קצת שקט לפחות (או)
    מקום לסדר ת'מחשבות (בו)
    אפשר להתנתק, להתנקות
    גם אם מהצד נראה הולך בדד
    יש לי עתיד, תקווה, חלומות
    ואני לא לבד, יש לי ת'אחד
    סולו "סוֹלּוּ לְרוֹכֵב בָּעֲרָבוֹת"

    וכמעט שכבר נגמר לי הכח
    בעולם בלי מנוחה
    אז עזבתי והתחלתי לברוח
    רק כדי למצוא אותך

    פזמון:
    כל החיים במסע
    אני נווד (אני נווד)
    נווד נווד נווד
    לאן שהרוח תִקח
    כמו עלה - נע ונד

    הולך מפה לשם, משם לפה
    עובר ושב, הלוך חזור
    מהון להון, ל-On מ-Off
    תתחיל בדמיון כי אין לו סוף

    בית ב':
    "תן לי סימן" לחשתי בחדר
    כשיצאתי לדרך
    שה תמים - לא בעדר
    אין לי תרופה להקל על הסבל
    רק זורם למעבר
    הסכר (הבא)

    אבי ואמי עזבוני
    רעות מצאוני, שרים רדפוני חינם
    ובצומת דרכים
    מצאתי ת'שביל בשבילי ולא בשבילם
    אם זה כואב זה מרפא
    הכל תהליך והשלכות
    מה שכלוא בסוף ייצא
    להתפרק על דף ועט זה בעצם... להיבנות

    ושוב נופל למחשבות של "מה יהיה?"
    שורף שעות על תהיות קיומיות וזה
    אבל אין תשובה לכל השאלות
    רק לשחרר יותר, להבין פחות
    להרגיש, לנשום... לחיות

    פזמון

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #519

    @מוכן-תמיד-לעזור אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    נתנאל עמר - נווד
    כל החיים במסע
    אני נווד (אני נווד)
    נווד נווד נווד
    לאן שהרוח תִקח
    כמו עלה - נע ונד
    בית א':
    מחשבות דחוסות, תיק גב
    מפתחות בסוויץ', דוושה
    פלאפון - מצב טיסה
    אין הודעות עד הודעה חדשה
    שלום ולא להתראות (עוד)
    חייב קצת שקט לפחות (או)
    מקום לסדר ת'מחשבות (בו)
    אפשר להתנתק, להתנקות
    גם אם מהצד נראה הולך בדד
    יש לי עתיד, תקווה, חלומות
    ואני לא לבד, יש לי ת'אחד
    סולו "סוֹלּוּ לְרוֹכֵב בָּעֲרָבוֹת"
    וכמעט שכבר נגמר לי הכח
    בעולם בלי מנוחה
    אז עזבתי והתחלתי לברוח
    רק כדי למצוא אותך
    פזמון:
    כל החיים במסע
    אני נווד (אני נווד)
    נווד נווד נווד
    לאן שהרוח תִקח
    כמו עלה - נע ונד
    הולך מפה לשם, משם לפה
    עובר ושב, הלוך חזור
    מהון להון, ל-On מ-Off
    תתחיל בדמיון כי אין לו סוף
    בית ב':
    "תן לי סימן" לחשתי בחדר
    כשיצאתי לדרך
    שה תמים - לא בעדר
    אין לי תרופה להקל על הסבל
    רק זורם למעבר
    הסכר (הבא)
    אבי ואמי עזבוני
    רעות מצאוני, שרים רדפוני חינם
    ובצומת דרכים
    מצאתי ת'שביל בשבילי ולא בשבילם
    אם זה כואב זה מרפא
    הכל תהליך והשלכות
    מה שכלוא בסוף ייצא
    להתפרק על דף ועט זה בעצם... להיבנות
    ושוב נופל למחשבות של "מה יהיה?"
    שורף שעות על תהיות קיומיות וזה
    אבל אין תשובה לכל השאלות
    רק לשחרר יותר, להבין פחות
    להרגיש, לנשום... לחיות
    פזמון

    זה או שיר אחר?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי
      והמילים של נתנאל עמר נווד

      תמר החיה בסרטת מנותק
      תמר החיה בסרטת מנותק
      תמר החיה בסרט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #520

      @שמעון-2 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי

      המילים לשיר דיי?

      מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

        @שמעון-2 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי

        המילים לשיר דיי?

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #521

        @תמר-החיה-בסרט

        כן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה משהמ מנותק
          משה משהמ מנותק
          משה משה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #522

          בדחיפות מילים לפיוט של ברך עלינו של ציון יחזקאל או יצחק סונה
          תודה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • LOVE MEL מנותק
            LOVE MEL מנותק
            LOVE ME
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #523

            אפשר בבקשה
            את המילים ימים של שקט
            של ירון בר ?

            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • LOVE MEL LOVE ME

              אפשר בבקשה
              את המילים ימים של שקט
              של ירון בר ?

              ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #524

              @LOVE-ME
              "והחומה הזאת רועדת על מה היא מגנה
              בחוץ האש עולה בחדרים תפילה
              מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
              הילדים לא מבינים רוצים קצת נחמה

              תן לנו ימים של שקט עברנו כבר הכל
              רוצים שלווה רוצים לשבת שמש ים וחול
              בלב תקווה ואהבה ועוד היום גדול
              באמונה מתוך תפילה אתה הכל יכול

              והרוח עוד נושבת גם הרעש לא נרגע
              עוד אמא מבוהלת מביטה בדאגה
              מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
              האדמה כבר עייפה רוצה קצת נחמה".

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #525

                אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                  אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

                  N מנותק
                  N מנותק
                  netanelhareven
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #526

                  @יהודי-זה-הכי אין לנו זכות בכלל להתלונן
                  הכל טפו חמסה וברוך ה' כי:
                  החיים שלנו תותים!
                  שעות של תור בדואר, קשה לגמור פה תואר
                  והמצב בנוער, קשה לשיר כמו זוהר...
                  להתעורר בבוקר, להכנס לכושר
                  הדלק שוב ביוקר, והמוזה? היא בעוצר.
                  שחיתות בכל שבועיים, פיגוע כל יומיים
                  הארנונה בשמיים, והטסט בירושלים...
                  כשבעל הבית נושה, וגם הבוס נוקשה
                  אז הפכתי למורשה, לא הכל פררו רושה.
                  אבל אין לנו זכות בכלל להתלונן...
                  הילד קם בלילה, והאשה לא די לה
                  קונה כל מה שבא לה, קשה לשאוף למעלה
                  קשה לסגור ת'חודש, קשה לדבוק בקודש
                  חיים שלמים בלי שורש, אין עראק ויש יובש
                  הסוללה אוזלת, והתקרה נוזלת
                  המדינה גוזלת, והממשלה? פוזלת
                  שוטף פלוס שישים, העומס בכבישים
                  קשה עם המיסים, וכולנו אדישים
                  אז אין לנו זכות בכלל להתלונן...
                  טוב פתחנו פה ג'ורה
                  קיטרנו מספיק, כפינו טובה
                  עכשיו נחזור אחורה, אל הבסיס
                  זמן לומר תודה
                  תודה על הרוח, שאין לי זמן לנוח
                  תודה על השבת, על שני בנים ובת
                  תודה על כל היופי,
                  על הזכות לראות את מסי
                  על התיקון על המהות
                  תודה על הילדות!
                  אין לנו זכות בכלל להתלונן...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #527

                    מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                      מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

                      EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #528

                      @יהודי-זה-הכי
                      "תהיה כבר מאושר, אתה יודע
                      הדאגות רק מתחלפות במשמרות
                      אל תחפש תירוצים, אתה שומע
                      גם השמש זורחת מעל כל הרוחות
                      תשמור איתך זיכרון נוגע
                      שיאיר לך בלילות שלמים
                      שתוכל לחיות, להתגעגע
                      לצוף מעל המים, כשכולם נעלמים

                      תחייך
                      אל תשאל איך
                      אל תסתבך
                      תראה זה מזכך
                      תחייך
                      תרוץ, אל תלך
                      תן לזמן להישפך
                      הכל עוד יתהפך

                      תביט לעצב ישר לעיניים
                      ותראה שגם הוא מפחד
                      תהיה כבר מאושר עד השמיים
                      תבין שאתה לא בודד".

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נוינ מנותק
                        נוינ מנותק
                        נוי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                        #529

                        אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                        תודה!!
                        @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                        @LOVE-ME @תמר-7

                        נפלתי 🥀
                        כדי להרים את עצמי!!🌅

                        N תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • נוינ נוי

                          אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                          תודה!!
                          @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                          @LOVE-ME @תמר-7

                          N מנותק
                          N מנותק
                          netanelhareven
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #530

                          @נוי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          million years

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          It's my hope that I know You/
                          My desire that I show You/
                          Gratitude/ That I owe You/
                          Cause I was in that Klipas Nogah/
                          until You came and dusted off/
                          and revealed my spark/ I /
                          was searching for the essence of existence/
                          wanted to find You/ but I didn't see an entrance/
                          I came from a distance/ where everything was different/
                          I called out to You/ and You showed me that You listened/
                          from then we became best friends/
                          I gave my all to You and You showed me who I am/
                          I am/ staying by Your side/ to bask in Your light/
                          in Your mercy I reside/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          What is it I can give You/
                          What is it I can lift You/
                          When everything is Yours/
                          every time I walk straight there's another door/
                          to help me achieve everything I need and more/
                          more/ nothing more nothing less than/
                          going to and fro trying to hear that voice from heaven/
                          Your direction/ I climb/ but I fall flat like bread with no leaven/

                          Please come pick me up/
                          and never ever put me down/
                          Give me all Your love/
                          and bring the real me out/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          I won't let gooooo/ even in a Million Years/
                          there when I'm up/ There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          I won't let go/ even in a/ even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/ There when I'm down/
                          Sooooo I'm staying here/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          I won't let go/
                          even in a Million Years/
                          You're there when I'm up/
                          You're There when I'm down/
                          So I'm staying here/

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נוינ נוי

                            אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                            תודה!!
                            @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                            @LOVE-ME @תמר-7

                            תמר 7ת מנותק
                            תמר 7ת מנותק
                            תמר 7
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
                            #531

                            @נוי דרך אגב
                            אם את ממש צריכה דחוף מילים לשיר
                            פשוט תכתבי בגוגל את השיר
                            ואז יעלה לך מילות השיר
                            לדוגמא:
                            ‏‏צילום מסך (9).png ‏‏צילום מסך (10).png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • lealeL מנותק
                              lealeL מנותק
                              leale
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #532

                              אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                              תודה רבה!

                              בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • lealeL leale

                                אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                                תודה רבה!

                                בן מנחםב מנותק
                                בן מנחםב מנותק
                                בן מנחם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #533

                                @leale

                                I like to draw and paint
                                I like to wake up late
                                But I don't like to clean my room
                                I like when mommy bakes
                                The Challah and the cake
                                Sometimes I get to lick the spoon
                                I can get up and stand
                                If someone holds my hand
                                Then I can walk along my way
                                I like to talk to you
                                And when you listen to
                                Whatever I have got to say
                                We can all sing
                                We can all sing
                                We can all sing B'yachad, yachad
                                We're creating B'yachad
                                It's a special harmony
                                We can all sing
                                We can all sing
                                We can all sing B'yachad, yachad
                                We're creating B'yachad
                                It's a special harmony
                                I like to ride my bike
                                And I enjoy a hike
                                I play piano and I sing (oh, oh)
                                I love my family
                                Sometimes I'd rather be
                                Alone away from everything
                                I like to be with friends
                                And to connect with them
                                I like to feel that I belong (feel that I belong)
                                We aren't quite the same
                                But really that's okay
                                I know that we can get along
                                We can all sing
                                We can all sing
                                We can all sing B'yachad, yachad
                                We're creating B'yachad
                                It's a special harmony
                                We can all sing
                                We can all sing
                                We can all sing B'yachad, yachad
                                We're creating B'yachad
                                It's a special harmony
                                'Cause both you and I
                                See the same blue sky
                                We're under one star
                                Let's bridge the distances
                                Forget our differences
                                Wherever we are
                                Sometimes I'm really brave
                                Sometimes I feel afraid
                                And I don't always toe the line (oh, oh)
                                Sometimes I fall and then
                                I get back up again
                                Nobody's perfect all the time
                                I like when people see
                                The good I have in me
                                We all can give in our own way (give in our own way)
                                Let's spread the love around
                                Our differences don't count
                                Let's make the world a better place
                                We can all sing
                                We can all sing
                                We can all sing B'yachad, yachad
                                We're creating B'yachad
                                It's a special harmony
                                We can all sing (we can all sing)
                                We can all sing
                                We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                                We're creating B'yachad
                                It's a special harmony (it's a special)


                                אני אוהב לצייר ולצייר
                                I like to draw and paint

                                אני אוהב להתעורר מאוחר
                                I like to wake up late

                                אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                                But I don't like to clean my room

                                אני אוהב כשאמא אופה
                                I like when mommy bakes

                                החלה והעוגה
                                The Challah and the cake

                                לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                                Sometimes I get to lick the spoon
                                אני יכול לקום ולעמוד
                                I can get up and stand

                                אם מישהו יחזיק לי את היד
                                If someone holds my hand

                                אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                                Then I can walk along my way

                                אני אוהב לדבר איתך
                                I like to talk to you

                                וכשאתה שומע
                                And when you listen to

                                מה שיש לי להגיד
                                Whatever I have got to say
                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                We can all sing B'yachad, yachad

                                אנחנו יוצרים ביחד
                                We're creating B'yachad

                                זו הרמוניה מיוחדת
                                It's a special harmony
                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                We can all sing B'yachad, yachad

                                אנחנו יוצרים ביחד
                                We're creating B'yachad

                                זו הרמוניה מיוחדת
                                It's a special harmony
                                אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                                I like to ride my bike

                                ואני נהנה מטיול
                                And I enjoy a hike

                                אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                                I play piano and I sing (oh, oh)

                                אני אוהב את משפחתי
                                I love my family

                                לפעמים אני מעדיף להיות
                                Sometimes I'd rather be

                                לבד הרחק מהכל
                                Alone away from everything
                                אני אוהב להיות עם חברים
                                I like to be with friends

                                ולהתחבר אליהם
                                And to connect with them

                                אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                                I like to feel that I belong (feel that I belong)

                                אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                                We aren't quite the same

                                אבל באמת שזה בסדר
                                But really that's okay

                                אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                                I know that we can get along
                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                We can all sing B'yachad, yachad

                                אנחנו יוצרים ביחד
                                We're creating B'yachad

                                זו הרמוניה מיוחדת
                                It's a special harmony
                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                We can all sing B'yachad, yachad

                                אנחנו יוצרים ביחד
                                We're creating B'yachad

                                זו הרמוניה מיוחדת
                                It's a special harmony
                                כי גם אתה וגם אני
                                'Cause both you and I

                                ראה את אותם שמיים כחולים
                                See the same blue sky

                                אנחנו מתחת לכוכב אחד
                                We're under one star

                                בואו נגשר על המרחקים
                                Let's bridge the distances

                                תשכחו מההבדלים שלנו
                                Forget our differences

                                איפה שאנחנו נמצאים
                                Wherever we are
                                לפעמים אני ממש אמיץ
                                Sometimes I'm really brave

                                לפעמים אני מרגיש פחד
                                Sometimes I feel afraid

                                ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                                And I don't always toe the line (oh, oh)

                                לפעמים אני נופל ואז
                                Sometimes I fall and then

                                אני קם בחזרה
                                I get back up again

                                אף אחד לא מושלם כל הזמן
                                Nobody's perfect all the time
                                אני אוהב כשאנשים רואים
                                I like when people see

                                הטוב שיש בי
                                The good I have in me

                                כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                                We all can give in our own way (give in our own way)

                                בואו נפיץ את האהבה מסביב
                                Let's spread the love around

                                ההבדלים בינינו לא נחשבים
                                Our differences don't count

                                בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                                Let's make the world a better place
                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                We can all sing B'yachad, yachad

                                אנחנו יוצרים ביחד
                                We're creating B'yachad

                                זו הרמוניה מיוחדת
                                It's a special harmony
                                כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                                We can all sing (we can all sing)

                                כולנו יכולים לשיר
                                We can all sing

                                כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                                We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                                אנחנו יוצרים ביחד
                                We're creating B'yachad

                                זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                                It's a special harmony (it's a special)

                                בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                lealeL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • בן מנחםב בן מנחם

                                  @leale

                                  I like to draw and paint
                                  I like to wake up late
                                  But I don't like to clean my room
                                  I like when mommy bakes
                                  The Challah and the cake
                                  Sometimes I get to lick the spoon
                                  I can get up and stand
                                  If someone holds my hand
                                  Then I can walk along my way
                                  I like to talk to you
                                  And when you listen to
                                  Whatever I have got to say
                                  We can all sing
                                  We can all sing
                                  We can all sing B'yachad, yachad
                                  We're creating B'yachad
                                  It's a special harmony
                                  We can all sing
                                  We can all sing
                                  We can all sing B'yachad, yachad
                                  We're creating B'yachad
                                  It's a special harmony
                                  I like to ride my bike
                                  And I enjoy a hike
                                  I play piano and I sing (oh, oh)
                                  I love my family
                                  Sometimes I'd rather be
                                  Alone away from everything
                                  I like to be with friends
                                  And to connect with them
                                  I like to feel that I belong (feel that I belong)
                                  We aren't quite the same
                                  But really that's okay
                                  I know that we can get along
                                  We can all sing
                                  We can all sing
                                  We can all sing B'yachad, yachad
                                  We're creating B'yachad
                                  It's a special harmony
                                  We can all sing
                                  We can all sing
                                  We can all sing B'yachad, yachad
                                  We're creating B'yachad
                                  It's a special harmony
                                  'Cause both you and I
                                  See the same blue sky
                                  We're under one star
                                  Let's bridge the distances
                                  Forget our differences
                                  Wherever we are
                                  Sometimes I'm really brave
                                  Sometimes I feel afraid
                                  And I don't always toe the line (oh, oh)
                                  Sometimes I fall and then
                                  I get back up again
                                  Nobody's perfect all the time
                                  I like when people see
                                  The good I have in me
                                  We all can give in our own way (give in our own way)
                                  Let's spread the love around
                                  Our differences don't count
                                  Let's make the world a better place
                                  We can all sing
                                  We can all sing
                                  We can all sing B'yachad, yachad
                                  We're creating B'yachad
                                  It's a special harmony
                                  We can all sing (we can all sing)
                                  We can all sing
                                  We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                                  We're creating B'yachad
                                  It's a special harmony (it's a special)


                                  אני אוהב לצייר ולצייר
                                  I like to draw and paint

                                  אני אוהב להתעורר מאוחר
                                  I like to wake up late

                                  אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                                  But I don't like to clean my room

                                  אני אוהב כשאמא אופה
                                  I like when mommy bakes

                                  החלה והעוגה
                                  The Challah and the cake

                                  לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                                  Sometimes I get to lick the spoon
                                  אני יכול לקום ולעמוד
                                  I can get up and stand

                                  אם מישהו יחזיק לי את היד
                                  If someone holds my hand

                                  אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                                  Then I can walk along my way

                                  אני אוהב לדבר איתך
                                  I like to talk to you

                                  וכשאתה שומע
                                  And when you listen to

                                  מה שיש לי להגיד
                                  Whatever I have got to say
                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                  We can all sing B'yachad, yachad

                                  אנחנו יוצרים ביחד
                                  We're creating B'yachad

                                  זו הרמוניה מיוחדת
                                  It's a special harmony
                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                  We can all sing B'yachad, yachad

                                  אנחנו יוצרים ביחד
                                  We're creating B'yachad

                                  זו הרמוניה מיוחדת
                                  It's a special harmony
                                  אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                                  I like to ride my bike

                                  ואני נהנה מטיול
                                  And I enjoy a hike

                                  אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                                  I play piano and I sing (oh, oh)

                                  אני אוהב את משפחתי
                                  I love my family

                                  לפעמים אני מעדיף להיות
                                  Sometimes I'd rather be

                                  לבד הרחק מהכל
                                  Alone away from everything
                                  אני אוהב להיות עם חברים
                                  I like to be with friends

                                  ולהתחבר אליהם
                                  And to connect with them

                                  אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                                  I like to feel that I belong (feel that I belong)

                                  אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                                  We aren't quite the same

                                  אבל באמת שזה בסדר
                                  But really that's okay

                                  אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                                  I know that we can get along
                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                  We can all sing B'yachad, yachad

                                  אנחנו יוצרים ביחד
                                  We're creating B'yachad

                                  זו הרמוניה מיוחדת
                                  It's a special harmony
                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                  We can all sing B'yachad, yachad

                                  אנחנו יוצרים ביחד
                                  We're creating B'yachad

                                  זו הרמוניה מיוחדת
                                  It's a special harmony
                                  כי גם אתה וגם אני
                                  'Cause both you and I

                                  ראה את אותם שמיים כחולים
                                  See the same blue sky

                                  אנחנו מתחת לכוכב אחד
                                  We're under one star

                                  בואו נגשר על המרחקים
                                  Let's bridge the distances

                                  תשכחו מההבדלים שלנו
                                  Forget our differences

                                  איפה שאנחנו נמצאים
                                  Wherever we are
                                  לפעמים אני ממש אמיץ
                                  Sometimes I'm really brave

                                  לפעמים אני מרגיש פחד
                                  Sometimes I feel afraid

                                  ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                                  And I don't always toe the line (oh, oh)

                                  לפעמים אני נופל ואז
                                  Sometimes I fall and then

                                  אני קם בחזרה
                                  I get back up again

                                  אף אחד לא מושלם כל הזמן
                                  Nobody's perfect all the time
                                  אני אוהב כשאנשים רואים
                                  I like when people see

                                  הטוב שיש בי
                                  The good I have in me

                                  כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                                  We all can give in our own way (give in our own way)

                                  בואו נפיץ את האהבה מסביב
                                  Let's spread the love around

                                  ההבדלים בינינו לא נחשבים
                                  Our differences don't count

                                  בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                                  Let's make the world a better place
                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                  We can all sing B'yachad, yachad

                                  אנחנו יוצרים ביחד
                                  We're creating B'yachad

                                  זו הרמוניה מיוחדת
                                  It's a special harmony
                                  כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                                  We can all sing (we can all sing)

                                  כולנו יכולים לשיר
                                  We can all sing

                                  כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                                  We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                                  אנחנו יוצרים ביחד
                                  We're creating B'yachad

                                  זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                                  It's a special harmony (it's a special)

                                  lealeL מנותק
                                  lealeL מנותק
                                  leale
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #534

                                  @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                                  התכוונתי לשיר הזה👇
                                  https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S מנותק
                                    S מנותק
                                    shin
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #535

                                    מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                                    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                    https://www.youtube.com/@ishaishin

                                    בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S shin

                                      מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                                      בן מנחםב מנותק
                                      בן מנחםב מנותק
                                      בן מנחם
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #536

                                      @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


                                      חי על חבל הצלה
                                      Livin' on a lifeline

                                      נראה שהעולם לעולם לא משתנה
                                      The world doesn't ever seem to change

                                      מחפש את השמש
                                      Lookin' for the sunshine

                                      אבל אתה מרותק לגשם
                                      But you're caught up in the rain

                                      זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
                                      It's like your eyes are wide open but you cannot see

                                      אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
                                      You're watching life pass you by like 1, 2,3.
                                      הולכים בחורבן
                                      Walking in destruction

                                      רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
                                      The winds of life blur your vision

                                      כל ההרס
                                      All the devastation

                                      לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
                                      Forever feels like you're on the run.
                                      הגיע הזמן
                                      It's time

                                      אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
                                      No one else can set you free

                                      אתה סגור בפנים
                                      You're locked inside

                                      ורק לך יש את המפתח.
                                      And only you have got the key.
                                      אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                      We can be the fire in our own lives

                                      אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                      If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                      פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                      Open your world, set yourself free

                                      הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                                      Reach within your heart you just need to believe.

                                      אנחנו יכולים להיות הכוח
                                      We can be the power

                                      הכוח המניע של החיים
                                      The driving force of life

                                      קום והשמע את הרעם שלך
                                      Rise up and sound your thunder

                                      בוא לצפות בזריחה שלך
                                      Come watch your sunrise

                                      אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                      We can be anything, we're never too far

                                      אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                                      It's never too late to change who we are.
                                      כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
                                      When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

                                      יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
                                      Day in and day out, life's not worth the burn

                                      פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
                                      Just close your eyes and envision what you cannot see

                                      זה תלוי בך
                                      It's up to you

                                      הפוך את החלומות שלך למציאות.
                                      Make your dreams reality.
                                      אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                      We can be the fire in our own lives

                                      אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                      If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                      פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                      Open your world, set yourself free

                                      הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                                      Reach within your heart you just need to believe.

                                      אנחנו יכולים להיות הכוח
                                      We can be the power

                                      הכוח המניע של החיים
                                      The driving force of life

                                      קום והשמע את הרעם שלך
                                      Rise up and sound your thunder

                                      בוא לצפות בזריחה שלך
                                      Come watch your sunrise

                                      אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                      We can be anything, we're never too far

                                      אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                                      It's never too late to change who we are.
                                      וכשהכל מרגיש לא בסדר
                                      And when all feels wrong

                                      ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
                                      And you can't seem to bear the weight

                                      רק לנער את האבק
                                      Just shake the dust off

                                      רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
                                      Only He can call your fate

                                      הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
                                      He's your father, yes He loves you, child,

                                      יש לך, הכוח בפנים...
                                      You posses, the power inside...
                                      אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                      We can be the fire in our own lives

                                      אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                      If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                      פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                      Open your world, set yourself free

                                      הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
                                      Reach within your heart you just need to believe
                                      אנחנו יכולים להיות הכוח
                                      We can be the power

                                      הכוח המניע של החיים
                                      The driving force of life

                                      קום והשמע את הרעם שלך
                                      Rise up and sound your thunder

                                      בוא לצפות בזריחה שלך
                                      Come watch your sunrise

                                      אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                      We can be anything, we're never too far

                                      זה אף פעם לא מאוחר מדי
                                      It's never too late

                                      זה אף פעם לא מאוחר מדי
                                      It's never too late

                                      אף פעם לא מאוחר מדי
                                      Never too late

                                      לשנות את מי שאנחנו.
                                      To change who we are.

                                      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ליביל מנותק
                                        ליביל מנותק
                                        ליבי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #537

                                        את המילים של השיר 'בשצף קצף' של אברומי פלאם, אפשר? {כולל האנגלית}
                                        תודה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #538

                                          אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

                                          בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                                          ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                                          ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

                                          ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול