דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #525

    אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

      אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

      N מנותק
      N מנותק
      netanelhareven
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #526

      @יהודי-זה-הכי אין לנו זכות בכלל להתלונן
      הכל טפו חמסה וברוך ה' כי:
      החיים שלנו תותים!
      שעות של תור בדואר, קשה לגמור פה תואר
      והמצב בנוער, קשה לשיר כמו זוהר...
      להתעורר בבוקר, להכנס לכושר
      הדלק שוב ביוקר, והמוזה? היא בעוצר.
      שחיתות בכל שבועיים, פיגוע כל יומיים
      הארנונה בשמיים, והטסט בירושלים...
      כשבעל הבית נושה, וגם הבוס נוקשה
      אז הפכתי למורשה, לא הכל פררו רושה.
      אבל אין לנו זכות בכלל להתלונן...
      הילד קם בלילה, והאשה לא די לה
      קונה כל מה שבא לה, קשה לשאוף למעלה
      קשה לסגור ת'חודש, קשה לדבוק בקודש
      חיים שלמים בלי שורש, אין עראק ויש יובש
      הסוללה אוזלת, והתקרה נוזלת
      המדינה גוזלת, והממשלה? פוזלת
      שוטף פלוס שישים, העומס בכבישים
      קשה עם המיסים, וכולנו אדישים
      אז אין לנו זכות בכלל להתלונן...
      טוב פתחנו פה ג'ורה
      קיטרנו מספיק, כפינו טובה
      עכשיו נחזור אחורה, אל הבסיס
      זמן לומר תודה
      תודה על הרוח, שאין לי זמן לנוח
      תודה על השבת, על שני בנים ובת
      תודה על כל היופי,
      על הזכות לראות את מסי
      על התיקון על המהות
      תודה על הילדות!
      אין לנו זכות בכלל להתלונן...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #527

        מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

          מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

          EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #528

          @יהודי-זה-הכי
          "תהיה כבר מאושר, אתה יודע
          הדאגות רק מתחלפות במשמרות
          אל תחפש תירוצים, אתה שומע
          גם השמש זורחת מעל כל הרוחות
          תשמור איתך זיכרון נוגע
          שיאיר לך בלילות שלמים
          שתוכל לחיות, להתגעגע
          לצוף מעל המים, כשכולם נעלמים

          תחייך
          אל תשאל איך
          אל תסתבך
          תראה זה מזכך
          תחייך
          תרוץ, אל תלך
          תן לזמן להישפך
          הכל עוד יתהפך

          תביט לעצב ישר לעיניים
          ותראה שגם הוא מפחד
          תהיה כבר מאושר עד השמיים
          תבין שאתה לא בודד".

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • נוינ מנותק
            נוינ מנותק
            נוי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
            #529

            אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
            תודה!!
            @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
            @LOVE-ME @תמר-7

            נפלתי 🥀
            כדי להרים את עצמי!!🌅

            N תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • נוינ נוי

              אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
              תודה!!
              @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
              @LOVE-ME @תמר-7

              N מנותק
              N מנותק
              netanelhareven
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #530

              @נוי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              million years

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              It's my hope that I know You/
              My desire that I show You/
              Gratitude/ That I owe You/
              Cause I was in that Klipas Nogah/
              until You came and dusted off/
              and revealed my spark/ I /
              was searching for the essence of existence/
              wanted to find You/ but I didn't see an entrance/
              I came from a distance/ where everything was different/
              I called out to You/ and You showed me that You listened/
              from then we became best friends/
              I gave my all to You and You showed me who I am/
              I am/ staying by Your side/ to bask in Your light/
              in Your mercy I reside/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              What is it I can give You/
              What is it I can lift You/
              When everything is Yours/
              every time I walk straight there's another door/
              to help me achieve everything I need and more/
              more/ nothing more nothing less than/
              going to and fro trying to hear that voice from heaven/
              Your direction/ I climb/ but I fall flat like bread with no leaven/

              Please come pick me up/
              and never ever put me down/
              Give me all Your love/
              and bring the real me out/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              I won't let gooooo/ even in a Million Years/
              there when I'm up/ There when I'm down/
              So I'm staying here/

              I won't let go/ even in a/ even in a Million Years/
              You're there when I'm up/ There when I'm down/
              Sooooo I'm staying here/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              I won't let go/
              even in a Million Years/
              You're there when I'm up/
              You're There when I'm down/
              So I'm staying here/

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נוינ נוי

                אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                תודה!!
                @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                @LOVE-ME @תמר-7

                תמר 7ת מנותק
                תמר 7ת מנותק
                תמר 7
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
                #531

                @נוי דרך אגב
                אם את ממש צריכה דחוף מילים לשיר
                פשוט תכתבי בגוגל את השיר
                ואז יעלה לך מילות השיר
                לדוגמא:
                ‏‏צילום מסך (9).png ‏‏צילום מסך (10).png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • lealeL מנותק
                  lealeL מנותק
                  leale
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #532

                  אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                  תודה רבה!

                  בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • lealeL leale

                    אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                    תודה רבה!

                    בן מנחםב מנותק
                    בן מנחםב מנותק
                    בן מנחם
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #533

                    @leale

                    I like to draw and paint
                    I like to wake up late
                    But I don't like to clean my room
                    I like when mommy bakes
                    The Challah and the cake
                    Sometimes I get to lick the spoon
                    I can get up and stand
                    If someone holds my hand
                    Then I can walk along my way
                    I like to talk to you
                    And when you listen to
                    Whatever I have got to say
                    We can all sing
                    We can all sing
                    We can all sing B'yachad, yachad
                    We're creating B'yachad
                    It's a special harmony
                    We can all sing
                    We can all sing
                    We can all sing B'yachad, yachad
                    We're creating B'yachad
                    It's a special harmony
                    I like to ride my bike
                    And I enjoy a hike
                    I play piano and I sing (oh, oh)
                    I love my family
                    Sometimes I'd rather be
                    Alone away from everything
                    I like to be with friends
                    And to connect with them
                    I like to feel that I belong (feel that I belong)
                    We aren't quite the same
                    But really that's okay
                    I know that we can get along
                    We can all sing
                    We can all sing
                    We can all sing B'yachad, yachad
                    We're creating B'yachad
                    It's a special harmony
                    We can all sing
                    We can all sing
                    We can all sing B'yachad, yachad
                    We're creating B'yachad
                    It's a special harmony
                    'Cause both you and I
                    See the same blue sky
                    We're under one star
                    Let's bridge the distances
                    Forget our differences
                    Wherever we are
                    Sometimes I'm really brave
                    Sometimes I feel afraid
                    And I don't always toe the line (oh, oh)
                    Sometimes I fall and then
                    I get back up again
                    Nobody's perfect all the time
                    I like when people see
                    The good I have in me
                    We all can give in our own way (give in our own way)
                    Let's spread the love around
                    Our differences don't count
                    Let's make the world a better place
                    We can all sing
                    We can all sing
                    We can all sing B'yachad, yachad
                    We're creating B'yachad
                    It's a special harmony
                    We can all sing (we can all sing)
                    We can all sing
                    We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                    We're creating B'yachad
                    It's a special harmony (it's a special)


                    אני אוהב לצייר ולצייר
                    I like to draw and paint

                    אני אוהב להתעורר מאוחר
                    I like to wake up late

                    אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                    But I don't like to clean my room

                    אני אוהב כשאמא אופה
                    I like when mommy bakes

                    החלה והעוגה
                    The Challah and the cake

                    לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                    Sometimes I get to lick the spoon
                    אני יכול לקום ולעמוד
                    I can get up and stand

                    אם מישהו יחזיק לי את היד
                    If someone holds my hand

                    אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                    Then I can walk along my way

                    אני אוהב לדבר איתך
                    I like to talk to you

                    וכשאתה שומע
                    And when you listen to

                    מה שיש לי להגיד
                    Whatever I have got to say
                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                    We can all sing B'yachad, yachad

                    אנחנו יוצרים ביחד
                    We're creating B'yachad

                    זו הרמוניה מיוחדת
                    It's a special harmony
                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                    We can all sing B'yachad, yachad

                    אנחנו יוצרים ביחד
                    We're creating B'yachad

                    זו הרמוניה מיוחדת
                    It's a special harmony
                    אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                    I like to ride my bike

                    ואני נהנה מטיול
                    And I enjoy a hike

                    אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                    I play piano and I sing (oh, oh)

                    אני אוהב את משפחתי
                    I love my family

                    לפעמים אני מעדיף להיות
                    Sometimes I'd rather be

                    לבד הרחק מהכל
                    Alone away from everything
                    אני אוהב להיות עם חברים
                    I like to be with friends

                    ולהתחבר אליהם
                    And to connect with them

                    אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                    I like to feel that I belong (feel that I belong)

                    אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                    We aren't quite the same

                    אבל באמת שזה בסדר
                    But really that's okay

                    אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                    I know that we can get along
                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                    We can all sing B'yachad, yachad

                    אנחנו יוצרים ביחד
                    We're creating B'yachad

                    זו הרמוניה מיוחדת
                    It's a special harmony
                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                    We can all sing B'yachad, yachad

                    אנחנו יוצרים ביחד
                    We're creating B'yachad

                    זו הרמוניה מיוחדת
                    It's a special harmony
                    כי גם אתה וגם אני
                    'Cause both you and I

                    ראה את אותם שמיים כחולים
                    See the same blue sky

                    אנחנו מתחת לכוכב אחד
                    We're under one star

                    בואו נגשר על המרחקים
                    Let's bridge the distances

                    תשכחו מההבדלים שלנו
                    Forget our differences

                    איפה שאנחנו נמצאים
                    Wherever we are
                    לפעמים אני ממש אמיץ
                    Sometimes I'm really brave

                    לפעמים אני מרגיש פחד
                    Sometimes I feel afraid

                    ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                    And I don't always toe the line (oh, oh)

                    לפעמים אני נופל ואז
                    Sometimes I fall and then

                    אני קם בחזרה
                    I get back up again

                    אף אחד לא מושלם כל הזמן
                    Nobody's perfect all the time
                    אני אוהב כשאנשים רואים
                    I like when people see

                    הטוב שיש בי
                    The good I have in me

                    כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                    We all can give in our own way (give in our own way)

                    בואו נפיץ את האהבה מסביב
                    Let's spread the love around

                    ההבדלים בינינו לא נחשבים
                    Our differences don't count

                    בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                    Let's make the world a better place
                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                    We can all sing B'yachad, yachad

                    אנחנו יוצרים ביחד
                    We're creating B'yachad

                    זו הרמוניה מיוחדת
                    It's a special harmony
                    כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                    We can all sing (we can all sing)

                    כולנו יכולים לשיר
                    We can all sing

                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                    We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                    אנחנו יוצרים ביחד
                    We're creating B'yachad

                    זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                    It's a special harmony (it's a special)

                    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                    lealeL תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בן מנחםב בן מנחם

                      @leale

                      I like to draw and paint
                      I like to wake up late
                      But I don't like to clean my room
                      I like when mommy bakes
                      The Challah and the cake
                      Sometimes I get to lick the spoon
                      I can get up and stand
                      If someone holds my hand
                      Then I can walk along my way
                      I like to talk to you
                      And when you listen to
                      Whatever I have got to say
                      We can all sing
                      We can all sing
                      We can all sing B'yachad, yachad
                      We're creating B'yachad
                      It's a special harmony
                      We can all sing
                      We can all sing
                      We can all sing B'yachad, yachad
                      We're creating B'yachad
                      It's a special harmony
                      I like to ride my bike
                      And I enjoy a hike
                      I play piano and I sing (oh, oh)
                      I love my family
                      Sometimes I'd rather be
                      Alone away from everything
                      I like to be with friends
                      And to connect with them
                      I like to feel that I belong (feel that I belong)
                      We aren't quite the same
                      But really that's okay
                      I know that we can get along
                      We can all sing
                      We can all sing
                      We can all sing B'yachad, yachad
                      We're creating B'yachad
                      It's a special harmony
                      We can all sing
                      We can all sing
                      We can all sing B'yachad, yachad
                      We're creating B'yachad
                      It's a special harmony
                      'Cause both you and I
                      See the same blue sky
                      We're under one star
                      Let's bridge the distances
                      Forget our differences
                      Wherever we are
                      Sometimes I'm really brave
                      Sometimes I feel afraid
                      And I don't always toe the line (oh, oh)
                      Sometimes I fall and then
                      I get back up again
                      Nobody's perfect all the time
                      I like when people see
                      The good I have in me
                      We all can give in our own way (give in our own way)
                      Let's spread the love around
                      Our differences don't count
                      Let's make the world a better place
                      We can all sing
                      We can all sing
                      We can all sing B'yachad, yachad
                      We're creating B'yachad
                      It's a special harmony
                      We can all sing (we can all sing)
                      We can all sing
                      We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                      We're creating B'yachad
                      It's a special harmony (it's a special)


                      אני אוהב לצייר ולצייר
                      I like to draw and paint

                      אני אוהב להתעורר מאוחר
                      I like to wake up late

                      אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                      But I don't like to clean my room

                      אני אוהב כשאמא אופה
                      I like when mommy bakes

                      החלה והעוגה
                      The Challah and the cake

                      לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                      Sometimes I get to lick the spoon
                      אני יכול לקום ולעמוד
                      I can get up and stand

                      אם מישהו יחזיק לי את היד
                      If someone holds my hand

                      אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                      Then I can walk along my way

                      אני אוהב לדבר איתך
                      I like to talk to you

                      וכשאתה שומע
                      And when you listen to

                      מה שיש לי להגיד
                      Whatever I have got to say
                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                      We can all sing B'yachad, yachad

                      אנחנו יוצרים ביחד
                      We're creating B'yachad

                      זו הרמוניה מיוחדת
                      It's a special harmony
                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                      We can all sing B'yachad, yachad

                      אנחנו יוצרים ביחד
                      We're creating B'yachad

                      זו הרמוניה מיוחדת
                      It's a special harmony
                      אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                      I like to ride my bike

                      ואני נהנה מטיול
                      And I enjoy a hike

                      אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                      I play piano and I sing (oh, oh)

                      אני אוהב את משפחתי
                      I love my family

                      לפעמים אני מעדיף להיות
                      Sometimes I'd rather be

                      לבד הרחק מהכל
                      Alone away from everything
                      אני אוהב להיות עם חברים
                      I like to be with friends

                      ולהתחבר אליהם
                      And to connect with them

                      אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                      I like to feel that I belong (feel that I belong)

                      אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                      We aren't quite the same

                      אבל באמת שזה בסדר
                      But really that's okay

                      אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                      I know that we can get along
                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                      We can all sing B'yachad, yachad

                      אנחנו יוצרים ביחד
                      We're creating B'yachad

                      זו הרמוניה מיוחדת
                      It's a special harmony
                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                      We can all sing B'yachad, yachad

                      אנחנו יוצרים ביחד
                      We're creating B'yachad

                      זו הרמוניה מיוחדת
                      It's a special harmony
                      כי גם אתה וגם אני
                      'Cause both you and I

                      ראה את אותם שמיים כחולים
                      See the same blue sky

                      אנחנו מתחת לכוכב אחד
                      We're under one star

                      בואו נגשר על המרחקים
                      Let's bridge the distances

                      תשכחו מההבדלים שלנו
                      Forget our differences

                      איפה שאנחנו נמצאים
                      Wherever we are
                      לפעמים אני ממש אמיץ
                      Sometimes I'm really brave

                      לפעמים אני מרגיש פחד
                      Sometimes I feel afraid

                      ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                      And I don't always toe the line (oh, oh)

                      לפעמים אני נופל ואז
                      Sometimes I fall and then

                      אני קם בחזרה
                      I get back up again

                      אף אחד לא מושלם כל הזמן
                      Nobody's perfect all the time
                      אני אוהב כשאנשים רואים
                      I like when people see

                      הטוב שיש בי
                      The good I have in me

                      כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                      We all can give in our own way (give in our own way)

                      בואו נפיץ את האהבה מסביב
                      Let's spread the love around

                      ההבדלים בינינו לא נחשבים
                      Our differences don't count

                      בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                      Let's make the world a better place
                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                      We can all sing B'yachad, yachad

                      אנחנו יוצרים ביחד
                      We're creating B'yachad

                      זו הרמוניה מיוחדת
                      It's a special harmony
                      כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                      We can all sing (we can all sing)

                      כולנו יכולים לשיר
                      We can all sing

                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                      We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                      אנחנו יוצרים ביחד
                      We're creating B'yachad

                      זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                      It's a special harmony (it's a special)

                      lealeL מנותק
                      lealeL מנותק
                      leale
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #534

                      @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                      התכוונתי לשיר הזה👇
                      https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S מנותק
                        S מנותק
                        shin
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #535

                        מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                        בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shin

                          מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                          בן מנחםב מנותק
                          בן מנחםב מנותק
                          בן מנחם
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #536

                          @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


                          חי על חבל הצלה
                          Livin' on a lifeline

                          נראה שהעולם לעולם לא משתנה
                          The world doesn't ever seem to change

                          מחפש את השמש
                          Lookin' for the sunshine

                          אבל אתה מרותק לגשם
                          But you're caught up in the rain

                          זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
                          It's like your eyes are wide open but you cannot see

                          אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
                          You're watching life pass you by like 1, 2,3.
                          הולכים בחורבן
                          Walking in destruction

                          רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
                          The winds of life blur your vision

                          כל ההרס
                          All the devastation

                          לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
                          Forever feels like you're on the run.
                          הגיע הזמן
                          It's time

                          אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
                          No one else can set you free

                          אתה סגור בפנים
                          You're locked inside

                          ורק לך יש את המפתח.
                          And only you have got the key.
                          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                          We can be the fire in our own lives

                          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                          If we just climb a little higher, lift up our eyes

                          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                          Open your world, set yourself free

                          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                          Reach within your heart you just need to believe.

                          אנחנו יכולים להיות הכוח
                          We can be the power

                          הכוח המניע של החיים
                          The driving force of life

                          קום והשמע את הרעם שלך
                          Rise up and sound your thunder

                          בוא לצפות בזריחה שלך
                          Come watch your sunrise

                          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                          We can be anything, we're never too far

                          אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                          It's never too late to change who we are.
                          כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
                          When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

                          יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
                          Day in and day out, life's not worth the burn

                          פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
                          Just close your eyes and envision what you cannot see

                          זה תלוי בך
                          It's up to you

                          הפוך את החלומות שלך למציאות.
                          Make your dreams reality.
                          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                          We can be the fire in our own lives

                          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                          If we just climb a little higher, lift up our eyes

                          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                          Open your world, set yourself free

                          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                          Reach within your heart you just need to believe.

                          אנחנו יכולים להיות הכוח
                          We can be the power

                          הכוח המניע של החיים
                          The driving force of life

                          קום והשמע את הרעם שלך
                          Rise up and sound your thunder

                          בוא לצפות בזריחה שלך
                          Come watch your sunrise

                          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                          We can be anything, we're never too far

                          אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                          It's never too late to change who we are.
                          וכשהכל מרגיש לא בסדר
                          And when all feels wrong

                          ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
                          And you can't seem to bear the weight

                          רק לנער את האבק
                          Just shake the dust off

                          רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
                          Only He can call your fate

                          הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
                          He's your father, yes He loves you, child,

                          יש לך, הכוח בפנים...
                          You posses, the power inside...
                          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                          We can be the fire in our own lives

                          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                          If we just climb a little higher, lift up our eyes

                          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                          Open your world, set yourself free

                          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
                          Reach within your heart you just need to believe
                          אנחנו יכולים להיות הכוח
                          We can be the power

                          הכוח המניע של החיים
                          The driving force of life

                          קום והשמע את הרעם שלך
                          Rise up and sound your thunder

                          בוא לצפות בזריחה שלך
                          Come watch your sunrise

                          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                          We can be anything, we're never too far

                          זה אף פעם לא מאוחר מדי
                          It's never too late

                          זה אף פעם לא מאוחר מדי
                          It's never too late

                          אף פעם לא מאוחר מדי
                          Never too late

                          לשנות את מי שאנחנו.
                          To change who we are.

                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ליביל מנותק
                            ליביל מנותק
                            ליבי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #537

                            את המילים של השיר 'בשצף קצף' של אברומי פלאם, אפשר? {כולל האנגלית}
                            תודה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #538

                              אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

                              בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                              ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                              ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

                              ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יענקבי יענקב

                                @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
                                כי נראה לי שזה של יונגרלעך
                                "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
                                ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
                                אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
                                אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yaakov
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #539

                                @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                                ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                                "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y yaakov

                                  @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                                  ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מחשב נייד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #540

                                  מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                                  זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                                  וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                                  זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                                  מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                                  וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                                  .2
                                  אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                                  אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                                  אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                                  זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                                  זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                                  וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                                  .3
                                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                  גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                                  גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                                  אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                                  אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                                  אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                  אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                                  גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                  וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                                  אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                                  אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                                  .4
                                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                  דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                                  .1
                                  וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                                  וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                                  וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                                  לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                                  דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                                  .2
                                  דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                                  דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                                  דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                                  בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                                  בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                                  פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                                  הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                                  .3
                                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                  אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                  פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                                  אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                                  אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                                  שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                  אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                  מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                  אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                                  מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                                  וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                                  .4
                                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                                  אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                                  סליחה על הרווחים...

                                  "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הלב שליה מנותק
                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שלי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #541

                                    יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                                    https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                                    במקור של Jordan Smith
                                    מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                                    https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                                    https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                                    https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מחשב נייד

                                      מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                                      זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                                      וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                                      זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                                      מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                                      וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                                      .2
                                      אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                                      אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                                      אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                                      זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                                      זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                                      וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                                      .3
                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                                      גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                                      אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                                      אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                                      אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                                      גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                      וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                                      אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                                      אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                                      .4
                                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                      דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                                      .1
                                      וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                                      וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                                      וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                                      לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                                      דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                                      .2
                                      דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                                      דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                                      דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                                      בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                                      בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                                      פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                                      הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                                      .3
                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                      פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                                      אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                                      אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                                      שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                      מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                      אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                                      מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                                      וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                                      .4
                                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                                      אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                                      סליחה על הרווחים...

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      yaakov
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #542

                                      @מחשב-נייד אלף תודות אין לך מושג כמה זמן חיפשתי את המילים באידיש הרבה הרבה ברכה והצלחה שכויח עצום!!!

                                      "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הלב שליה הלב שלי

                                        יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                                        https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                                        במקור של Jordan Smith
                                        מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                                        https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                                        https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                                        https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                                        נוינ מנותק
                                        נוינ מנותק
                                        נוי
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                        #543

                                        @הלב-שלי קרדיט ל @פסנתר-כנף שהעלה/תה את זה בעבר
                                        כולל תרגום לעברית
                                        Only Love"

                                        How much more are we gonna take?
                                        How many nights do we have to lie awake?
                                        How many tears are we gonna cry?
                                        We can wish until the well runs dry

                                        But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                                        And what if every good intentions only meant to go so far?

                                        Only love, only love can save us now
                                        Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                                        Only love, can look inside a human heart
                                        And see us for who we are
                                        And who we are would be enough
                                        If only there was only love

                                        Only love
                                        Only love
                                        Only love

                                        How many lessons have we really learned?
                                        How many bridges could
                                        we cross instead of burn?
                                        Why do we find it hard to forgive
                                        Are we so blinded that its easy to forget

                                        Only love, only love can save us now
                                        Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                                        Only love, can look inside a human heart
                                        And see us for who we are
                                        And who we are would be enough
                                        If only there was only love
                                        Only love
                                        Only love
                                        Only love
                                        Only love
                                        Only love
                                        Only love

                                        So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                                        And what if every good intentions only meant to go so far?

                                        Only love, only love can save us now
                                        Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                                        Only love, can look inside a human heart
                                        And see us for who we are
                                        And who we are would be enough
                                        If only there was only love

                                        כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                                        כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                                        כמה דמעות נבכה?
                                        אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                                        אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                                        ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                                        רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                                        למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                                        רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                                        וראה אותנו מי אנחנו
                                        ומי שאנחנו יספיק
                                        אם רק הייתה רק אהבה

                                        רק אהבה
                                        רק אהבה
                                        רק אהבה

                                        כמה שיעורים באמת למדנו?
                                        כמה גשרים יכולים
                                        אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                                        מדוע אנו מתקשים לסלוח
                                        האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                                        רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                                        למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                                        רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                                        וראה אותנו מי אנחנו
                                        ומי שאנחנו יספיק
                                        אם רק הייתה רק אהבה
                                        רק אהבה
                                        רק אהבה
                                        רק אהבה
                                        רק אהבה
                                        רק אהבה
                                        רק אהבה

                                        אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                                        ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                                        רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                                        למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                                        רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                                        וראה אותנו מי אנחנו
                                        ומי שאנחנו יספיק
                                        אם רק הייתה רק אהבה

                                        נפלתי 🥀
                                        כדי להרים את עצמי!!🌅

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • lealeL leale

                                          @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                                          התכוונתי לשיר הזה👇
                                          https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אנונימית 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
                                          #544

                                          @leale
                                          I can’t stand this feeling inside
                                          It’s killing me killing me all the time
                                          Can’t stand this feeling no more
                                          Everytime I thought I had it figured out
                                          Another break another fall another doubt
                                          Why me? Why now? What for?
                                          Stop!
                                          Take a minute to breath
                                          No pain no gain put it on repeat
                                          ‘Cause this is how it goes
                                          Every time I fall
                                          I get I get back up again
                                          Every time I fall
                                          I get back up again
                                          Now I’m kinda getting used to this
                                          up and down life
                                          Doesn’t make it easy but I know it’s
                                          gonna be alright
                                          ‘Cause I’m up for the fight
                                          Won’t let this pain hold me down
                                          I just know I’m gonna make every day
                                          count
                                          This time I’m doing it right
                                          I just Stop!
                                          Take a minute to breath
                                          No pain no gain put it on repeat
                                          ‘Cause this is how it goes
                                          When I’m broken inside, no I’m not
                                          gonna hide
                                          I get up again
                                          And when there’s just nothing left,
                                          I’m gonna do my best
                                          to get up again
                                          תרגום:
                                          אני לא יכול לסבול את התחושה הזו בפנים
                                          זה הורג אותי הורג אותי כל הזמן
                                          לא יכול לסבול את התחושה הזו יותר
                                          בכל פעם שחשבתי שהבנתי את זה
                                          עוד הפסקה עוד נפילה ספק נוסף
                                          למה אני? למה עכשיו? בשביל מה?
                                          תפסיק!
                                          קח דקה לנשום
                                          ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                                          כי ככה זה הולך
                                          בכל פעם שאני נופל
                                          אני מבין שאני קם בחזרה
                                          בכל פעם שאני נופל
                                          אני קם בחזרה
                                          עכשיו אני די מתרגל לזה
                                          למעלה ולמטה בחיים
                                          זה לא מקל אבל אני יודע שכן
                                          יהיה בסדר
                                          כי אני מוכן לקרב
                                          לא אתן לכאב הזה לעצור אותי
                                          אני רק יודע שאני אעשה כל יום
                                          סְפִירָה
                                          הפעם אני עושה את זה נכון
                                          אני פשוט מפסיק!
                                          קח דקה לנשום
                                          ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                                          כי ככה זה הולך
                                          כשאני שבור מבפנים, לא אני לא
                                          הולך להסתיר
                                          אני קם שוב
                                          וכשפשוט לא נשאר כלום,
                                          אני אעשה כמיטב יכולתי
                                          לקום שוב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול