דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • lealeL leale

    אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
    תודה רבה!

    בן מנחםב מנותק
    בן מנחםב מנותק
    בן מנחם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #533

    @leale

    I like to draw and paint
    I like to wake up late
    But I don't like to clean my room
    I like when mommy bakes
    The Challah and the cake
    Sometimes I get to lick the spoon
    I can get up and stand
    If someone holds my hand
    Then I can walk along my way
    I like to talk to you
    And when you listen to
    Whatever I have got to say
    We can all sing
    We can all sing
    We can all sing B'yachad, yachad
    We're creating B'yachad
    It's a special harmony
    We can all sing
    We can all sing
    We can all sing B'yachad, yachad
    We're creating B'yachad
    It's a special harmony
    I like to ride my bike
    And I enjoy a hike
    I play piano and I sing (oh, oh)
    I love my family
    Sometimes I'd rather be
    Alone away from everything
    I like to be with friends
    And to connect with them
    I like to feel that I belong (feel that I belong)
    We aren't quite the same
    But really that's okay
    I know that we can get along
    We can all sing
    We can all sing
    We can all sing B'yachad, yachad
    We're creating B'yachad
    It's a special harmony
    We can all sing
    We can all sing
    We can all sing B'yachad, yachad
    We're creating B'yachad
    It's a special harmony
    'Cause both you and I
    See the same blue sky
    We're under one star
    Let's bridge the distances
    Forget our differences
    Wherever we are
    Sometimes I'm really brave
    Sometimes I feel afraid
    And I don't always toe the line (oh, oh)
    Sometimes I fall and then
    I get back up again
    Nobody's perfect all the time
    I like when people see
    The good I have in me
    We all can give in our own way (give in our own way)
    Let's spread the love around
    Our differences don't count
    Let's make the world a better place
    We can all sing
    We can all sing
    We can all sing B'yachad, yachad
    We're creating B'yachad
    It's a special harmony
    We can all sing (we can all sing)
    We can all sing
    We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
    We're creating B'yachad
    It's a special harmony (it's a special)


    אני אוהב לצייר ולצייר
    I like to draw and paint

    אני אוהב להתעורר מאוחר
    I like to wake up late

    אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
    But I don't like to clean my room

    אני אוהב כשאמא אופה
    I like when mommy bakes

    החלה והעוגה
    The Challah and the cake

    לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
    Sometimes I get to lick the spoon
    אני יכול לקום ולעמוד
    I can get up and stand

    אם מישהו יחזיק לי את היד
    If someone holds my hand

    אז אני יכול ללכת בדרך שלי
    Then I can walk along my way

    אני אוהב לדבר איתך
    I like to talk to you

    וכשאתה שומע
    And when you listen to

    מה שיש לי להגיד
    Whatever I have got to say
    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
    We can all sing B'yachad, yachad

    אנחנו יוצרים ביחד
    We're creating B'yachad

    זו הרמוניה מיוחדת
    It's a special harmony
    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
    We can all sing B'yachad, yachad

    אנחנו יוצרים ביחד
    We're creating B'yachad

    זו הרמוניה מיוחדת
    It's a special harmony
    אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
    I like to ride my bike

    ואני נהנה מטיול
    And I enjoy a hike

    אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
    I play piano and I sing (oh, oh)

    אני אוהב את משפחתי
    I love my family

    לפעמים אני מעדיף להיות
    Sometimes I'd rather be

    לבד הרחק מהכל
    Alone away from everything
    אני אוהב להיות עם חברים
    I like to be with friends

    ולהתחבר אליהם
    And to connect with them

    אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
    I like to feel that I belong (feel that I belong)

    אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
    We aren't quite the same

    אבל באמת שזה בסדר
    But really that's okay

    אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
    I know that we can get along
    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
    We can all sing B'yachad, yachad

    אנחנו יוצרים ביחד
    We're creating B'yachad

    זו הרמוניה מיוחדת
    It's a special harmony
    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
    We can all sing B'yachad, yachad

    אנחנו יוצרים ביחד
    We're creating B'yachad

    זו הרמוניה מיוחדת
    It's a special harmony
    כי גם אתה וגם אני
    'Cause both you and I

    ראה את אותם שמיים כחולים
    See the same blue sky

    אנחנו מתחת לכוכב אחד
    We're under one star

    בואו נגשר על המרחקים
    Let's bridge the distances

    תשכחו מההבדלים שלנו
    Forget our differences

    איפה שאנחנו נמצאים
    Wherever we are
    לפעמים אני ממש אמיץ
    Sometimes I'm really brave

    לפעמים אני מרגיש פחד
    Sometimes I feel afraid

    ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
    And I don't always toe the line (oh, oh)

    לפעמים אני נופל ואז
    Sometimes I fall and then

    אני קם בחזרה
    I get back up again

    אף אחד לא מושלם כל הזמן
    Nobody's perfect all the time
    אני אוהב כשאנשים רואים
    I like when people see

    הטוב שיש בי
    The good I have in me

    כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
    We all can give in our own way (give in our own way)

    בואו נפיץ את האהבה מסביב
    Let's spread the love around

    ההבדלים בינינו לא נחשבים
    Our differences don't count

    בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
    Let's make the world a better place
    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
    We can all sing B'yachad, yachad

    אנחנו יוצרים ביחד
    We're creating B'yachad

    זו הרמוניה מיוחדת
    It's a special harmony
    כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
    We can all sing (we can all sing)

    כולנו יכולים לשיר
    We can all sing

    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
    We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

    אנחנו יוצרים ביחד
    We're creating B'yachad

    זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
    It's a special harmony (it's a special)

    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

    lealeL תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • בן מנחםב בן מנחם

      @leale

      I like to draw and paint
      I like to wake up late
      But I don't like to clean my room
      I like when mommy bakes
      The Challah and the cake
      Sometimes I get to lick the spoon
      I can get up and stand
      If someone holds my hand
      Then I can walk along my way
      I like to talk to you
      And when you listen to
      Whatever I have got to say
      We can all sing
      We can all sing
      We can all sing B'yachad, yachad
      We're creating B'yachad
      It's a special harmony
      We can all sing
      We can all sing
      We can all sing B'yachad, yachad
      We're creating B'yachad
      It's a special harmony
      I like to ride my bike
      And I enjoy a hike
      I play piano and I sing (oh, oh)
      I love my family
      Sometimes I'd rather be
      Alone away from everything
      I like to be with friends
      And to connect with them
      I like to feel that I belong (feel that I belong)
      We aren't quite the same
      But really that's okay
      I know that we can get along
      We can all sing
      We can all sing
      We can all sing B'yachad, yachad
      We're creating B'yachad
      It's a special harmony
      We can all sing
      We can all sing
      We can all sing B'yachad, yachad
      We're creating B'yachad
      It's a special harmony
      'Cause both you and I
      See the same blue sky
      We're under one star
      Let's bridge the distances
      Forget our differences
      Wherever we are
      Sometimes I'm really brave
      Sometimes I feel afraid
      And I don't always toe the line (oh, oh)
      Sometimes I fall and then
      I get back up again
      Nobody's perfect all the time
      I like when people see
      The good I have in me
      We all can give in our own way (give in our own way)
      Let's spread the love around
      Our differences don't count
      Let's make the world a better place
      We can all sing
      We can all sing
      We can all sing B'yachad, yachad
      We're creating B'yachad
      It's a special harmony
      We can all sing (we can all sing)
      We can all sing
      We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
      We're creating B'yachad
      It's a special harmony (it's a special)


      אני אוהב לצייר ולצייר
      I like to draw and paint

      אני אוהב להתעורר מאוחר
      I like to wake up late

      אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
      But I don't like to clean my room

      אני אוהב כשאמא אופה
      I like when mommy bakes

      החלה והעוגה
      The Challah and the cake

      לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
      Sometimes I get to lick the spoon
      אני יכול לקום ולעמוד
      I can get up and stand

      אם מישהו יחזיק לי את היד
      If someone holds my hand

      אז אני יכול ללכת בדרך שלי
      Then I can walk along my way

      אני אוהב לדבר איתך
      I like to talk to you

      וכשאתה שומע
      And when you listen to

      מה שיש לי להגיד
      Whatever I have got to say
      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
      We can all sing B'yachad, yachad

      אנחנו יוצרים ביחד
      We're creating B'yachad

      זו הרמוניה מיוחדת
      It's a special harmony
      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
      We can all sing B'yachad, yachad

      אנחנו יוצרים ביחד
      We're creating B'yachad

      זו הרמוניה מיוחדת
      It's a special harmony
      אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
      I like to ride my bike

      ואני נהנה מטיול
      And I enjoy a hike

      אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
      I play piano and I sing (oh, oh)

      אני אוהב את משפחתי
      I love my family

      לפעמים אני מעדיף להיות
      Sometimes I'd rather be

      לבד הרחק מהכל
      Alone away from everything
      אני אוהב להיות עם חברים
      I like to be with friends

      ולהתחבר אליהם
      And to connect with them

      אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
      I like to feel that I belong (feel that I belong)

      אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
      We aren't quite the same

      אבל באמת שזה בסדר
      But really that's okay

      אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
      I know that we can get along
      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
      We can all sing B'yachad, yachad

      אנחנו יוצרים ביחד
      We're creating B'yachad

      זו הרמוניה מיוחדת
      It's a special harmony
      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
      We can all sing B'yachad, yachad

      אנחנו יוצרים ביחד
      We're creating B'yachad

      זו הרמוניה מיוחדת
      It's a special harmony
      כי גם אתה וגם אני
      'Cause both you and I

      ראה את אותם שמיים כחולים
      See the same blue sky

      אנחנו מתחת לכוכב אחד
      We're under one star

      בואו נגשר על המרחקים
      Let's bridge the distances

      תשכחו מההבדלים שלנו
      Forget our differences

      איפה שאנחנו נמצאים
      Wherever we are
      לפעמים אני ממש אמיץ
      Sometimes I'm really brave

      לפעמים אני מרגיש פחד
      Sometimes I feel afraid

      ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
      And I don't always toe the line (oh, oh)

      לפעמים אני נופל ואז
      Sometimes I fall and then

      אני קם בחזרה
      I get back up again

      אף אחד לא מושלם כל הזמן
      Nobody's perfect all the time
      אני אוהב כשאנשים רואים
      I like when people see

      הטוב שיש בי
      The good I have in me

      כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
      We all can give in our own way (give in our own way)

      בואו נפיץ את האהבה מסביב
      Let's spread the love around

      ההבדלים בינינו לא נחשבים
      Our differences don't count

      בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
      Let's make the world a better place
      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
      We can all sing B'yachad, yachad

      אנחנו יוצרים ביחד
      We're creating B'yachad

      זו הרמוניה מיוחדת
      It's a special harmony
      כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
      We can all sing (we can all sing)

      כולנו יכולים לשיר
      We can all sing

      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
      We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

      אנחנו יוצרים ביחד
      We're creating B'yachad

      זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
      It's a special harmony (it's a special)

      lealeL מנותק
      lealeL מנותק
      leale
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #534

      @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
      התכוונתי לשיר הזה👇
      https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S מנותק
        S מנותק
        shin
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #535

        מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shin

          מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

          בן מנחםב מנותק
          בן מנחםב מנותק
          בן מנחם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #536

          @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


          חי על חבל הצלה
          Livin' on a lifeline

          נראה שהעולם לעולם לא משתנה
          The world doesn't ever seem to change

          מחפש את השמש
          Lookin' for the sunshine

          אבל אתה מרותק לגשם
          But you're caught up in the rain

          זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
          It's like your eyes are wide open but you cannot see

          אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
          You're watching life pass you by like 1, 2,3.
          הולכים בחורבן
          Walking in destruction

          רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
          The winds of life blur your vision

          כל ההרס
          All the devastation

          לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
          Forever feels like you're on the run.
          הגיע הזמן
          It's time

          אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
          No one else can set you free

          אתה סגור בפנים
          You're locked inside

          ורק לך יש את המפתח.
          And only you have got the key.
          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
          We can be the fire in our own lives

          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
          If we just climb a little higher, lift up our eyes

          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
          Open your world, set yourself free

          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
          Reach within your heart you just need to believe.

          אנחנו יכולים להיות הכוח
          We can be the power

          הכוח המניע של החיים
          The driving force of life

          קום והשמע את הרעם שלך
          Rise up and sound your thunder

          בוא לצפות בזריחה שלך
          Come watch your sunrise

          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
          We can be anything, we're never too far

          אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
          It's never too late to change who we are.
          כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
          When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

          יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
          Day in and day out, life's not worth the burn

          פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
          Just close your eyes and envision what you cannot see

          זה תלוי בך
          It's up to you

          הפוך את החלומות שלך למציאות.
          Make your dreams reality.
          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
          We can be the fire in our own lives

          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
          If we just climb a little higher, lift up our eyes

          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
          Open your world, set yourself free

          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
          Reach within your heart you just need to believe.

          אנחנו יכולים להיות הכוח
          We can be the power

          הכוח המניע של החיים
          The driving force of life

          קום והשמע את הרעם שלך
          Rise up and sound your thunder

          בוא לצפות בזריחה שלך
          Come watch your sunrise

          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
          We can be anything, we're never too far

          אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
          It's never too late to change who we are.
          וכשהכל מרגיש לא בסדר
          And when all feels wrong

          ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
          And you can't seem to bear the weight

          רק לנער את האבק
          Just shake the dust off

          רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
          Only He can call your fate

          הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
          He's your father, yes He loves you, child,

          יש לך, הכוח בפנים...
          You posses, the power inside...
          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
          We can be the fire in our own lives

          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
          If we just climb a little higher, lift up our eyes

          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
          Open your world, set yourself free

          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
          Reach within your heart you just need to believe
          אנחנו יכולים להיות הכוח
          We can be the power

          הכוח המניע של החיים
          The driving force of life

          קום והשמע את הרעם שלך
          Rise up and sound your thunder

          בוא לצפות בזריחה שלך
          Come watch your sunrise

          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
          We can be anything, we're never too far

          זה אף פעם לא מאוחר מדי
          It's never too late

          זה אף פעם לא מאוחר מדי
          It's never too late

          אף פעם לא מאוחר מדי
          Never too late

          לשנות את מי שאנחנו.
          To change who we are.

          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ליביל מנותק
            ליביל מנותק
            ליבי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #537

            את המילים של השיר 'בשצף קצף' של אברומי פלאם, אפשר? {כולל האנגלית}
            תודה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #538

              אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

              בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
              ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
              ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

              ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יענקבי יענקב

                @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
                כי נראה לי שזה של יונגרלעך
                "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
                ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
                אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
                אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

                Y מנותק
                Y מנותק
                yaakov
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #539

                @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y yaakov

                  @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                  ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מחשב נייד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #540

                  מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                  זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                  וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                  זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                  מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                  וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                  .2
                  אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                  אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                  אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                  זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                  זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                  וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                  .3
                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                  גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                  אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                  אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                  אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                  גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                  וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                  אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                  אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                  .4
                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                  דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                  .1
                  וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                  וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                  וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                  לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                  דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                  .2
                  דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                  דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                  דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                  בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                  בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                  פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                  הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                  .3
                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                  פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                  אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                  אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                  שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                  מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                  אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                  מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                  וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                  .4
                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                  אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                  סליחה על הרווחים...

                  "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הלב שליה מנותק
                    הלב שליה מנותק
                    הלב שלי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #541

                    יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                    https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                    במקור של Jordan Smith
                    מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                    https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                    https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                    https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מחשב נייד

                      מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                      זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                      וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                      זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                      מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                      וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                      .2
                      אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                      אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                      אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                      זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                      זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                      וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                      .3
                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                      גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                      גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                      אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                      אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                      אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                      אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                      גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                      וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                      אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                      אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                      .4
                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                      דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                      .1
                      וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                      וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                      וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                      לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                      דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                      .2
                      דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                      דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                      דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                      בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                      בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                      פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                      הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                      .3
                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                      אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                      פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                      אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                      אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                      שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                      אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                      מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                      אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                      מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                      וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                      .4
                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                      אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                      סליחה על הרווחים...

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yaakov
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #542

                      @מחשב-נייד אלף תודות אין לך מושג כמה זמן חיפשתי את המילים באידיש הרבה הרבה ברכה והצלחה שכויח עצום!!!

                      "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הלב שליה הלב שלי

                        יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                        https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                        במקור של Jordan Smith
                        מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                        https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                        https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                        https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                        נוינ מנותק
                        נוינ מנותק
                        נוי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                        #543

                        @הלב-שלי קרדיט ל @פסנתר-כנף שהעלה/תה את זה בעבר
                        כולל תרגום לעברית
                        Only Love"

                        How much more are we gonna take?
                        How many nights do we have to lie awake?
                        How many tears are we gonna cry?
                        We can wish until the well runs dry

                        But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                        And what if every good intentions only meant to go so far?

                        Only love, only love can save us now
                        Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                        Only love, can look inside a human heart
                        And see us for who we are
                        And who we are would be enough
                        If only there was only love

                        Only love
                        Only love
                        Only love

                        How many lessons have we really learned?
                        How many bridges could
                        we cross instead of burn?
                        Why do we find it hard to forgive
                        Are we so blinded that its easy to forget

                        Only love, only love can save us now
                        Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                        Only love, can look inside a human heart
                        And see us for who we are
                        And who we are would be enough
                        If only there was only love
                        Only love
                        Only love
                        Only love
                        Only love
                        Only love
                        Only love

                        So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                        And what if every good intentions only meant to go so far?

                        Only love, only love can save us now
                        Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                        Only love, can look inside a human heart
                        And see us for who we are
                        And who we are would be enough
                        If only there was only love

                        כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                        כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                        כמה דמעות נבכה?
                        אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                        אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                        ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                        רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                        למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                        רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                        וראה אותנו מי אנחנו
                        ומי שאנחנו יספיק
                        אם רק הייתה רק אהבה

                        רק אהבה
                        רק אהבה
                        רק אהבה

                        כמה שיעורים באמת למדנו?
                        כמה גשרים יכולים
                        אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                        מדוע אנו מתקשים לסלוח
                        האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                        רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                        למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                        רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                        וראה אותנו מי אנחנו
                        ומי שאנחנו יספיק
                        אם רק הייתה רק אהבה
                        רק אהבה
                        רק אהבה
                        רק אהבה
                        רק אהבה
                        רק אהבה
                        רק אהבה

                        אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                        ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                        רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                        למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                        רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                        וראה אותנו מי אנחנו
                        ומי שאנחנו יספיק
                        אם רק הייתה רק אהבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • lealeL leale

                          @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                          התכוונתי לשיר הזה👇
                          https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אנונימית 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
                          #544

                          @leale
                          I can’t stand this feeling inside
                          It’s killing me killing me all the time
                          Can’t stand this feeling no more
                          Everytime I thought I had it figured out
                          Another break another fall another doubt
                          Why me? Why now? What for?
                          Stop!
                          Take a minute to breath
                          No pain no gain put it on repeat
                          ‘Cause this is how it goes
                          Every time I fall
                          I get I get back up again
                          Every time I fall
                          I get back up again
                          Now I’m kinda getting used to this
                          up and down life
                          Doesn’t make it easy but I know it’s
                          gonna be alright
                          ‘Cause I’m up for the fight
                          Won’t let this pain hold me down
                          I just know I’m gonna make every day
                          count
                          This time I’m doing it right
                          I just Stop!
                          Take a minute to breath
                          No pain no gain put it on repeat
                          ‘Cause this is how it goes
                          When I’m broken inside, no I’m not
                          gonna hide
                          I get up again
                          And when there’s just nothing left,
                          I’m gonna do my best
                          to get up again
                          תרגום:
                          אני לא יכול לסבול את התחושה הזו בפנים
                          זה הורג אותי הורג אותי כל הזמן
                          לא יכול לסבול את התחושה הזו יותר
                          בכל פעם שחשבתי שהבנתי את זה
                          עוד הפסקה עוד נפילה ספק נוסף
                          למה אני? למה עכשיו? בשביל מה?
                          תפסיק!
                          קח דקה לנשום
                          ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                          כי ככה זה הולך
                          בכל פעם שאני נופל
                          אני מבין שאני קם בחזרה
                          בכל פעם שאני נופל
                          אני קם בחזרה
                          עכשיו אני די מתרגל לזה
                          למעלה ולמטה בחיים
                          זה לא מקל אבל אני יודע שכן
                          יהיה בסדר
                          כי אני מוכן לקרב
                          לא אתן לכאב הזה לעצור אותי
                          אני רק יודע שאני אעשה כל יום
                          סְפִירָה
                          הפעם אני עושה את זה נכון
                          אני פשוט מפסיק!
                          קח דקה לנשום
                          ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                          כי ככה זה הולך
                          כשאני שבור מבפנים, לא אני לא
                          הולך להסתיר
                          אני קם שוב
                          וכשפשוט לא נשאר כלום,
                          אני אעשה כמיטב יכולתי
                          לקום שוב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #545

                            אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

                            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                              אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #546

                              @מוכשרת-על

                              יושב אני לבד לא הכי רגוע
                              את האמת אני אגיד כמעט הייתי בטוח
                              היו כמה דברים שרציתי להגשים
                              מה אומר לכם זה לא הצליח לי
                              לא נכון לא הצליח
                              פשוט ה' יתברך כנראה חשב אחרת

                              אז אני רץ ברוח
                              עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
                              אפילו כשמלוח
                              מתוק לי כמו תפוח
                              לא תמיד אתה תבין
                              זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
                              אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

                              היו לי גם ימים ומכשולים בדרך
                              רכבתי עליהם ועליתי בערך
                              תקופות לא כל כך קלות
                              הייתי עם ה' והצלחתי כמו מלך
                              איזה ימים בזכותם אני עומד היום
                              איזה לילות הדמעות שירדו הרטיבו לי את הדרך

                              אז אני רץ ברוח
                              עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
                              אפילו כשמלוח
                              מתוק לי כמו תפוח
                              לא תמיד אתה תבין
                              זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
                              אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ט מנותק
                                ט מנותק
                                טובי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #547

                                אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                                תודה רבה!

                                EtiE נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טובי

                                  אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                                  תודה רבה!

                                  EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #548

                                  @טובי
                                  As I stand in candlelight
                                  With my hands upon my eyes
                                  There's a passion in my prayers
                                  That rends the skies
                                  For a mother's tears can shatter
                                  Every gate that bars the way
                                  All the heavens will echo those words that mothers say

                                  וזכני וזכני
                                  Take my children by the hand
                                  Help them walk along Your way
                                  May they never go astray
                                  May they know You
                                  As I know You
                                  Oh, Hashem , accept my plea
                                  Give me children who'll give nachas
                                  To You and to me
                                  וזכני

                                  As I stand in candlelight
                                  While my home is dark and still
                                  There's a void inside my heart
                                  I long to fill
                                  Will I ever be mother
                                  Will that blessing come my way
                                  Will I stand by the candles
                                  With gratitude and pray

                                  וזכני וזכני

                                  Take my children by the hand
                                  Help them walk along Your way
                                  May they never go astray
                                  May they know You
                                  As I know You
                                  Oh, Hashem , accept my plea
                                  Give me children who'll give nachas
                                  To You and to me
                                  וזכני

                                  וזכני וזכני
                                  יעדער איינער וויל דאס זעהן
                                  בעטן מיר ביי דיר אצינד
                                  נחת פון א יידיש/יעדע קינד
                                  זרעא חיא וקיימא
                                  און מ'לאזט א טרער דערצו
                                  יעדער משפחה מיט די ברכה
                                  וזכני

                                  תרגום לעברית (נמצא גם בתוך הסרטון):

                                  הנני עומדת לאור הנרות
                                  מכסה את עיני
                                  והעוצמה בתפילתי
                                  קורעת את השמיים
                                  כי דמעות של אם משברות
                                  כל שער שחוסם
                                  ובכל הרקיעים מהדהדות
                                  אותן מילים שאימהות אומרות

                                  וזכני

                                  תחזיק ידיהם של ילדי
                                  עזור להם ללכת בדרכך
                                  ולעולם לא לסור ממנה
                                  להכיר אותך
                                  כפי שאני מכירה אותך
                                  ה' שמע את תחנוני
                                  תן לי בנים ונחת

                                  וזכני

                                  הנני עומדת לאור הנרות
                                  בתוך בית חשוך וריק
                                  את החלל בתוך ליבי
                                  משתוקקת למלא
                                  האם אהיה אי פעם לאם
                                  האם תבוא עלי זאת הברכה
                                  האם אתייצב ליד הנרות
                                  בתודה ובתפילה

                                  וזכני

                                  כל אחד חפץ לראות זאת
                                  מבקשים אנו כעת
                                  נחת מכל ילד
                                  זרעא חיא וקיימא
                                  ומוזילים גם דמעה
                                  שתזכה כל משפחה בברכת
                                  וזכני

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט טובי

                                    אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                                    תודה רבה!

                                    נוינ מנותק
                                    נוינ מנותק
                                    נוי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #549
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • LOVE MEL מנותק
                                      LOVE MEL מנותק
                                      LOVE ME
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #550

                                      פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                      ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                      אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                      אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                      TALYT נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LOVE MEL LOVE ME

                                        פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                        ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                        אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                        אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #551

                                        @LOVE-ME
                                        יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                                        ההתחלה של זה הולכת ככה:
                                        אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                                        ובחלום ראיתי מלאך
                                        משמים בא אלי ואמר לי כך
                                        באתי משמים וכו'

                                        אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                                        ברוריהב LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • LOVE MEL LOVE ME

                                          פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                          ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                          אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                          אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                          נוינ מנותק
                                          נוינ מנותק
                                          נוי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                          #552

                                          זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                                          מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                                          מקווה שעזרתי בהצלחה
                                          @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול