דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #538

    אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

    בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
    ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
    ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

    ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יענקבי יענקב

      @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
      כי נראה לי שזה של יונגרלעך
      "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
      ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
      אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
      אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

      Y מנותק
      Y מנותק
      yaakov
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #539

      @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
      ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

      "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y yaakov

        @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
        ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

        מ מנותק
        מ מנותק
        מחשב נייד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #540

        מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
        זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
        וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
        זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
        מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
        וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
        .2
        אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
        אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
        אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
        זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
        זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
        וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
        .3
        זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
        גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
        גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
        אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
        אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
        אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

        זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
        אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
        גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
        וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
        אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
        אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
        .4
        לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
        לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
        דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
        .1
        וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
        וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
        וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
        לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
        דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
        .2
        דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
        דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
        דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

        בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
        בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
        פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
        הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
        .3
        זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
        אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
        פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
        אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
        אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
        שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
        זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
        אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
        מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
        אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
        מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
        וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
        .4
        לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
        אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

        סליחה על הרווחים...

        "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הלב שליה מנותק
          הלב שליה מנותק
          הלב שלי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #541

          יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
          https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
          במקור של Jordan Smith
          מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
          https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
          https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
          https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

          נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מחשב נייד

            מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
            זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
            וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
            זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
            מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
            וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
            .2
            אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
            אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
            אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
            זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
            זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
            וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
            .3
            זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
            גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
            גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
            אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
            אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
            אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

            זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
            אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
            גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
            וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
            אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
            אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
            .4
            לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
            לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
            דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
            .1
            וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
            וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
            וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
            לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
            דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
            .2
            דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
            דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
            דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

            בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
            בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
            פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
            הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
            .3
            זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
            אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
            פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
            אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
            אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
            שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
            זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
            אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
            מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
            אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
            מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
            וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
            .4
            לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
            אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

            סליחה על הרווחים...

            Y מנותק
            Y מנותק
            yaakov
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #542

            @מחשב-נייד אלף תודות אין לך מושג כמה זמן חיפשתי את המילים באידיש הרבה הרבה ברכה והצלחה שכויח עצום!!!

            "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הלב שליה הלב שלי

              יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
              https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
              במקור של Jordan Smith
              מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
              https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
              https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
              https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

              נוינ מנותק
              נוינ מנותק
              נוי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
              #543

              @הלב-שלי קרדיט ל @פסנתר-כנף שהעלה/תה את זה בעבר
              כולל תרגום לעברית
              Only Love"

              How much more are we gonna take?
              How many nights do we have to lie awake?
              How many tears are we gonna cry?
              We can wish until the well runs dry

              But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
              And what if every good intentions only meant to go so far?

              Only love, only love can save us now
              Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
              Only love, can look inside a human heart
              And see us for who we are
              And who we are would be enough
              If only there was only love

              Only love
              Only love
              Only love

              How many lessons have we really learned?
              How many bridges could
              we cross instead of burn?
              Why do we find it hard to forgive
              Are we so blinded that its easy to forget

              Only love, only love can save us now
              Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
              Only love, can look inside a human heart
              And see us for who we are
              And who we are would be enough
              If only there was only love
              Only love
              Only love
              Only love
              Only love
              Only love
              Only love

              So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
              And what if every good intentions only meant to go so far?

              Only love, only love can save us now
              Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
              Only love, can look inside a human heart
              And see us for who we are
              And who we are would be enough
              If only there was only love

              כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
              כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
              כמה דמעות נבכה?
              אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

              אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
              ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

              רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
              למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
              רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
              וראה אותנו מי אנחנו
              ומי שאנחנו יספיק
              אם רק הייתה רק אהבה

              רק אהבה
              רק אהבה
              רק אהבה

              כמה שיעורים באמת למדנו?
              כמה גשרים יכולים
              אנחנו חוצים במקום לשרוף?
              מדוע אנו מתקשים לסלוח
              האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

              רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
              למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
              רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
              וראה אותנו מי אנחנו
              ומי שאנחנו יספיק
              אם רק הייתה רק אהבה
              רק אהבה
              רק אהבה
              רק אהבה
              רק אהבה
              רק אהבה
              רק אהבה

              אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
              ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

              רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
              למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
              רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
              וראה אותנו מי אנחנו
              ומי שאנחנו יספיק
              אם רק הייתה רק אהבה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • lealeL leale

                @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                התכוונתי לשיר הזה👇
                https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                א מנותק
                א מנותק
                אנונימית 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
                #544

                @leale
                I can’t stand this feeling inside
                It’s killing me killing me all the time
                Can’t stand this feeling no more
                Everytime I thought I had it figured out
                Another break another fall another doubt
                Why me? Why now? What for?
                Stop!
                Take a minute to breath
                No pain no gain put it on repeat
                ‘Cause this is how it goes
                Every time I fall
                I get I get back up again
                Every time I fall
                I get back up again
                Now I’m kinda getting used to this
                up and down life
                Doesn’t make it easy but I know it’s
                gonna be alright
                ‘Cause I’m up for the fight
                Won’t let this pain hold me down
                I just know I’m gonna make every day
                count
                This time I’m doing it right
                I just Stop!
                Take a minute to breath
                No pain no gain put it on repeat
                ‘Cause this is how it goes
                When I’m broken inside, no I’m not
                gonna hide
                I get up again
                And when there’s just nothing left,
                I’m gonna do my best
                to get up again
                תרגום:
                אני לא יכול לסבול את התחושה הזו בפנים
                זה הורג אותי הורג אותי כל הזמן
                לא יכול לסבול את התחושה הזו יותר
                בכל פעם שחשבתי שהבנתי את זה
                עוד הפסקה עוד נפילה ספק נוסף
                למה אני? למה עכשיו? בשביל מה?
                תפסיק!
                קח דקה לנשום
                ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                כי ככה זה הולך
                בכל פעם שאני נופל
                אני מבין שאני קם בחזרה
                בכל פעם שאני נופל
                אני קם בחזרה
                עכשיו אני די מתרגל לזה
                למעלה ולמטה בחיים
                זה לא מקל אבל אני יודע שכן
                יהיה בסדר
                כי אני מוכן לקרב
                לא אתן לכאב הזה לעצור אותי
                אני רק יודע שאני אעשה כל יום
                סְפִירָה
                הפעם אני עושה את זה נכון
                אני פשוט מפסיק!
                קח דקה לנשום
                ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                כי ככה זה הולך
                כשאני שבור מבפנים, לא אני לא
                הולך להסתיר
                אני קם שוב
                וכשפשוט לא נשאר כלום,
                אני אעשה כמיטב יכולתי
                לקום שוב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #545

                  אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                    אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #546

                    @מוכשרת-על

                    יושב אני לבד לא הכי רגוע
                    את האמת אני אגיד כמעט הייתי בטוח
                    היו כמה דברים שרציתי להגשים
                    מה אומר לכם זה לא הצליח לי
                    לא נכון לא הצליח
                    פשוט ה' יתברך כנראה חשב אחרת

                    אז אני רץ ברוח
                    עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
                    אפילו כשמלוח
                    מתוק לי כמו תפוח
                    לא תמיד אתה תבין
                    זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
                    אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

                    היו לי גם ימים ומכשולים בדרך
                    רכבתי עליהם ועליתי בערך
                    תקופות לא כל כך קלות
                    הייתי עם ה' והצלחתי כמו מלך
                    איזה ימים בזכותם אני עומד היום
                    איזה לילות הדמעות שירדו הרטיבו לי את הדרך

                    אז אני רץ ברוח
                    עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
                    אפילו כשמלוח
                    מתוק לי כמו תפוח
                    לא תמיד אתה תבין
                    זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
                    אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ט מנותק
                      ט מנותק
                      טובי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #547

                      אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                      תודה רבה!

                      EtiE נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טובי

                        אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                        תודה רבה!

                        EtiE מנותק
                        EtiE מנותק
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #548

                        @טובי
                        As I stand in candlelight
                        With my hands upon my eyes
                        There's a passion in my prayers
                        That rends the skies
                        For a mother's tears can shatter
                        Every gate that bars the way
                        All the heavens will echo those words that mothers say

                        וזכני וזכני
                        Take my children by the hand
                        Help them walk along Your way
                        May they never go astray
                        May they know You
                        As I know You
                        Oh, Hashem , accept my plea
                        Give me children who'll give nachas
                        To You and to me
                        וזכני

                        As I stand in candlelight
                        While my home is dark and still
                        There's a void inside my heart
                        I long to fill
                        Will I ever be mother
                        Will that blessing come my way
                        Will I stand by the candles
                        With gratitude and pray

                        וזכני וזכני

                        Take my children by the hand
                        Help them walk along Your way
                        May they never go astray
                        May they know You
                        As I know You
                        Oh, Hashem , accept my plea
                        Give me children who'll give nachas
                        To You and to me
                        וזכני

                        וזכני וזכני
                        יעדער איינער וויל דאס זעהן
                        בעטן מיר ביי דיר אצינד
                        נחת פון א יידיש/יעדע קינד
                        זרעא חיא וקיימא
                        און מ'לאזט א טרער דערצו
                        יעדער משפחה מיט די ברכה
                        וזכני

                        תרגום לעברית (נמצא גם בתוך הסרטון):

                        הנני עומדת לאור הנרות
                        מכסה את עיני
                        והעוצמה בתפילתי
                        קורעת את השמיים
                        כי דמעות של אם משברות
                        כל שער שחוסם
                        ובכל הרקיעים מהדהדות
                        אותן מילים שאימהות אומרות

                        וזכני

                        תחזיק ידיהם של ילדי
                        עזור להם ללכת בדרכך
                        ולעולם לא לסור ממנה
                        להכיר אותך
                        כפי שאני מכירה אותך
                        ה' שמע את תחנוני
                        תן לי בנים ונחת

                        וזכני

                        הנני עומדת לאור הנרות
                        בתוך בית חשוך וריק
                        את החלל בתוך ליבי
                        משתוקקת למלא
                        האם אהיה אי פעם לאם
                        האם תבוא עלי זאת הברכה
                        האם אתייצב ליד הנרות
                        בתודה ובתפילה

                        וזכני

                        כל אחד חפץ לראות זאת
                        מבקשים אנו כעת
                        נחת מכל ילד
                        זרעא חיא וקיימא
                        ומוזילים גם דמעה
                        שתזכה כל משפחה בברכת
                        וזכני

                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טובי

                          אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                          תודה רבה!

                          נוינ מנותק
                          נוינ מנותק
                          נוי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #549
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #550

                            פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                            ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                            אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                            אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            TALYT נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • LOVE MEL LOVE ME

                              פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                              ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                              אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                              אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                              #551

                              @LOVE-ME
                              יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                              ההתחלה של זה הולכת ככה:
                              אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                              ובחלום ראיתי מלאך
                              משמים בא אלי ואמר לי כך
                              באתי משמים וכו'

                              אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                              ברוריהב LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • LOVE MEL LOVE ME

                                פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                נוינ מנותק
                                נוינ מנותק
                                נוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                #552

                                זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                                מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                                מקווה שעזרתי בהצלחה
                                @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                                TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • TALYT TALY

                                  @LOVE-ME
                                  יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                                  ההתחלה של זה הולכת ככה:
                                  אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                                  ובחלום ראיתי מלאך
                                  משמים בא אלי ואמר לי כך
                                  באתי משמים וכו'

                                  אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                  #553

                                  @TALY זה לא ממש של הקינדרלעך אלא של עוזי חיטמן אם מותר להזכיר את השם שלו כאן והם גם שינו שם חלק מהמילים

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוינ נוי

                                    זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                                    מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                                    מקווה שעזרתי בהצלחה
                                    @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                                    TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #554

                                    @נוי @ברוריה
                                    אתם צודקות
                                    זה במקור לא של הקינדרלך
                                    אך היות והפורום כאן הוא פורום חרדי
                                    והמילים אצל הקינדרלך מעט שונות
                                    הזכרתי את הביצוע שלהם.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TALYT TALY

                                      @LOVE-ME
                                      יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                                      ההתחלה של זה הולכת ככה:
                                      אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                                      ובחלום ראיתי מלאך
                                      משמים בא אלי ואמר לי כך
                                      באתי משמים וכו'

                                      אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                                      LOVE MEL מנותק
                                      LOVE MEL מנותק
                                      LOVE ME
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                      #555

                                      @TALY כן זה זה
                                      אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                                      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LOVE MEL LOVE ME

                                        @TALY כן זה זה
                                        אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #556

                                        @LOVE-ME
                                        אלוקים שלי, רציתי שתדע
                                        חלום שחלמתי בלילה במיטה
                                        ובחלום ראיתי מלאך
                                        משמיים בא אלי ואמר לי כך
                                        באתי משמיים, עברתי נדודים
                                        לשאת ברכת שלום לכל הילדים
                                        לשאת ברכת שלום לכל הילדים

                                        וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                                        ויצאתי לחפש מעט שלום
                                        ולא היה מלאך ולא היה שלום
                                        הוא מזמן הלך ואני עם החלום

                                        אלוקים שלי, רציתי שתדע
                                        חלום שחלמתי בלילה במיטה
                                        ובחלום ראיתי מלח
                                        ממצולות הים עלה ואמר לי כך
                                        באתי מן המים, ממצולות הים
                                        לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם
                                        לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם

                                        וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                                        ויצאתי לחפש מעט שלום
                                        ולא היה מלאך ולא היה שלום
                                        הוא את הבשורה לקח ואני עם החלום

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #557

                                          אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          מוזיקה זה הדיבורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול