דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ט מנותק
    ט מנותק
    טובי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #547

    אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
    תודה רבה!

    EtiE נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ט טובי

      אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
      תודה רבה!

      EtiE מנותק
      EtiE מנותק
      Eti
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #548

      @טובי
      As I stand in candlelight
      With my hands upon my eyes
      There's a passion in my prayers
      That rends the skies
      For a mother's tears can shatter
      Every gate that bars the way
      All the heavens will echo those words that mothers say

      וזכני וזכני
      Take my children by the hand
      Help them walk along Your way
      May they never go astray
      May they know You
      As I know You
      Oh, Hashem , accept my plea
      Give me children who'll give nachas
      To You and to me
      וזכני

      As I stand in candlelight
      While my home is dark and still
      There's a void inside my heart
      I long to fill
      Will I ever be mother
      Will that blessing come my way
      Will I stand by the candles
      With gratitude and pray

      וזכני וזכני

      Take my children by the hand
      Help them walk along Your way
      May they never go astray
      May they know You
      As I know You
      Oh, Hashem , accept my plea
      Give me children who'll give nachas
      To You and to me
      וזכני

      וזכני וזכני
      יעדער איינער וויל דאס זעהן
      בעטן מיר ביי דיר אצינד
      נחת פון א יידיש/יעדע קינד
      זרעא חיא וקיימא
      און מ'לאזט א טרער דערצו
      יעדער משפחה מיט די ברכה
      וזכני

      תרגום לעברית (נמצא גם בתוך הסרטון):

      הנני עומדת לאור הנרות
      מכסה את עיני
      והעוצמה בתפילתי
      קורעת את השמיים
      כי דמעות של אם משברות
      כל שער שחוסם
      ובכל הרקיעים מהדהדות
      אותן מילים שאימהות אומרות

      וזכני

      תחזיק ידיהם של ילדי
      עזור להם ללכת בדרכך
      ולעולם לא לסור ממנה
      להכיר אותך
      כפי שאני מכירה אותך
      ה' שמע את תחנוני
      תן לי בנים ונחת

      וזכני

      הנני עומדת לאור הנרות
      בתוך בית חשוך וריק
      את החלל בתוך ליבי
      משתוקקת למלא
      האם אהיה אי פעם לאם
      האם תבוא עלי זאת הברכה
      האם אתייצב ליד הנרות
      בתודה ובתפילה

      וזכני

      כל אחד חפץ לראות זאת
      מבקשים אנו כעת
      נחת מכל ילד
      זרעא חיא וקיימא
      ומוזילים גם דמעה
      שתזכה כל משפחה בברכת
      וזכני

      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ט טובי

        אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
        תודה רבה!

        נוינ מנותק
        נוינ מנותק
        נוי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #549
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LOVE MEL מנותק
          LOVE MEL מנותק
          LOVE ME
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #550

          פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
          ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
          אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

          אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

          TALYT נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • LOVE MEL LOVE ME

            פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
            ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
            אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

            אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
            #551

            @LOVE-ME
            יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

            ההתחלה של זה הולכת ככה:
            אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
            ובחלום ראיתי מלאך
            משמים בא אלי ואמר לי כך
            באתי משמים וכו'

            אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

            ברוריהב LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • LOVE MEL LOVE ME

              פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
              ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
              אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

              אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

              נוינ מנותק
              נוינ מנותק
              נוי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
              #552

              זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
              מבוגרים בעיקר מכירים אותו
              מקווה שעזרתי בהצלחה
              @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • TALYT TALY

                @LOVE-ME
                יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                ההתחלה של זה הולכת ככה:
                אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                ובחלום ראיתי מלאך
                משמים בא אלי ואמר לי כך
                באתי משמים וכו'

                אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #553

                @TALY זה לא ממש של הקינדרלעך אלא של עוזי חיטמן אם מותר להזכיר את השם שלו כאן והם גם שינו שם חלק מהמילים

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נוינ נוי

                  זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                  מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                  מקווה שעזרתי בהצלחה
                  @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                  TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #554

                  @נוי @ברוריה
                  אתם צודקות
                  זה במקור לא של הקינדרלך
                  אך היות והפורום כאן הוא פורום חרדי
                  והמילים אצל הקינדרלך מעט שונות
                  הזכרתי את הביצוע שלהם.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TALYT TALY

                    @LOVE-ME
                    יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                    ההתחלה של זה הולכת ככה:
                    אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                    ובחלום ראיתי מלאך
                    משמים בא אלי ואמר לי כך
                    באתי משמים וכו'

                    אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                    #555

                    @TALY כן זה זה
                    אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • LOVE MEL LOVE ME

                      @TALY כן זה זה
                      אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #556

                      @LOVE-ME
                      אלוקים שלי, רציתי שתדע
                      חלום שחלמתי בלילה במיטה
                      ובחלום ראיתי מלאך
                      משמיים בא אלי ואמר לי כך
                      באתי משמיים, עברתי נדודים
                      לשאת ברכת שלום לכל הילדים
                      לשאת ברכת שלום לכל הילדים

                      וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                      ויצאתי לחפש מעט שלום
                      ולא היה מלאך ולא היה שלום
                      הוא מזמן הלך ואני עם החלום

                      אלוקים שלי, רציתי שתדע
                      חלום שחלמתי בלילה במיטה
                      ובחלום ראיתי מלח
                      ממצולות הים עלה ואמר לי כך
                      באתי מן המים, ממצולות הים
                      לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם
                      לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם

                      וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                      ויצאתי לחפש מעט שלום
                      ולא היה מלאך ולא היה שלום
                      הוא את הבשורה לקח ואני עם החלום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #557

                        אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        מוזיקה זה הדיבורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #558

                          מישהו יודע על אתר שנותניים שם מילים לשירים?

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                            מישהו יודע על אתר שנותניים שם מילים לשירים?

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #559

                            @מוזיקה-זה-הדיבור http://www.cmusic.co.il/Lyrics/

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                              אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #560

                              @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                              שמעון 2ש יהודי זה הכיי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #561

                                @מוזיקה-זה-הדיבור במקור של אייל גולן צבוע בלבן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                  @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #562

                                  @מוזיקה-זה-הדיבור של אייל גולן במקור

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #563

                                    אפשר תרגום לשיר עוסקים בתורה ובמצוות של שרולי גרין ומלך פרנק לעברית תודה רבה

                                    hadasH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                      אפשר תרגום לשיר עוסקים בתורה ובמצוות של שרולי גרין ומלך פרנק לעברית תודה רבה

                                      hadasH מנותק
                                      hadasH מנותק
                                      hadas
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #564

                                      @מוזיקה-זה-הדיבור אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      וסקים בתורה ובמצוות של שרולי גרין ומלך פרנק

                                      מילים
                                      איך בין עוסק אין תורה אין מצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      איך בין עוסק אין תורה אין
                                      מצוות
                                      איך בין עוסק אין תורה אין מצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      איך בין עוסק אין תורה אין מצוות

                                      איך בין ציגעבינדען
                                      צי די תורה
                                      וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      אה אה אה אה אה
                                      איך בין ציגעבינדען
                                      צי די תורה
                                      וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      אה אה אה אה אה

                                      אנטשילדיגט איך קען נישט צי קימען
                                      איך בין פארנימען
                                      כבין זייער ביזי

                                      איך בין פארבינדען מיט די תורה וועגען דעים בין איך פארנימען מיט טוען מצוות

                                      אזויפיל מענטשען זענען מיט גוטע זאכען פארנימען,
                                      איך מיין משיח מעג שוין קימען, באשעפער טוע מיט מיר מיט שטימען, שיק עם שוין, די האסט די קרוין, די ביזט בעל הבית, די שופר בלאז,

                                      איך בין ציגעבינדען
                                      צי די תורה
                                      וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      עוסקים בתורה ובמצוות
                                      אה אה אה אה אה

                                      😂 לא הבנתי כלום

                                      מוזיקה זה הדיבורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • hadasH hadas

                                        @מוזיקה-זה-הדיבור אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        וסקים בתורה ובמצוות של שרולי גרין ומלך פרנק

                                        מילים
                                        איך בין עוסק אין תורה אין מצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        איך בין עוסק אין תורה אין
                                        מצוות
                                        איך בין עוסק אין תורה אין מצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        איך בין עוסק אין תורה אין מצוות

                                        איך בין ציגעבינדען
                                        צי די תורה
                                        וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        אה אה אה אה אה
                                        איך בין ציגעבינדען
                                        צי די תורה
                                        וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        אה אה אה אה אה

                                        אנטשילדיגט איך קען נישט צי קימען
                                        איך בין פארנימען
                                        כבין זייער ביזי

                                        איך בין פארבינדען מיט די תורה וועגען דעים בין איך פארנימען מיט טוען מצוות

                                        אזויפיל מענטשען זענען מיט גוטע זאכען פארנימען,
                                        איך מיין משיח מעג שוין קימען, באשעפער טוע מיט מיר מיט שטימען, שיק עם שוין, די האסט די קרוין, די ביזט בעל הבית, די שופר בלאז,

                                        איך בין ציגעבינדען
                                        צי די תורה
                                        וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        עוסקים בתורה ובמצוות
                                        אה אה אה אה אה

                                        😂 לא הבנתי כלום

                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #565

                                        @hadas איפה התרגום?

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                          @hadas איפה התרגום?

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #566

                                          @מוזיקה-זה-הדיבור
                                          מילים
                                          איך בין עוסק אין תורה אין מצוות אני עוסק בתורה ובמצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות עוסקים בתורה ובמצוות

                                          איך בין עוסק אין תורה אין מצוות
                                          איך בין עוסק אין תורה אין מצוות אני עוסק בתורה ובמצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות עוסקים בתורה ובמצוות
                                          איך בין עוסק אין תורה אין מצוות אני עוסק בתורה ובמצוות

                                          איך בין ציגעבינדען אני מחובר
                                          צי די תורה לתורה
                                          וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות ובגלל זה אני עסוק בלעשות תורה ומצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות
                                          אה אה אה אה אה
                                          איך בין ציגעבינדען אני מחובר
                                          צי די תורה לתורה
                                          וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות ובגלל זה אני עסוק בלעשות תורה ומצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות
                                          אה אה אה אה אה

                                          אנטשילדיגט איך קען נישט צי קימען סליחה אני לא יכול להגיע
                                          איך בין פארנימען אני עסוק
                                          כבין זייער ביזי אני מאוד עסוק
                                          איך בין פארבינדען מיט די תורה וועגען דעים בין איך פארנימען מיט טוען מצוות אני מחובר עם התורה והמצוות ובגלל זה אני עסוק בלעשות תורה ומצוות

                                          אזויפיל מענטשען זענען מיט גוטע זאכען פארנימען, כזה הרבה אנשים עם דברים טובים עסוקים
                                          איך מיין משיח מעג שוין קימען, באשעפער טוע מיט מיר מיט שטימען, שיק עם שוין, די האסט די קרוין, די ביזט בעל הבית, די שופר בלאז,
                                          אני חושב שמשיח יכול כבר להגיע השם עשה איתי טובה תשלח אותו כבר יש לך את הכתר אתה בעל הבית ובשופר תתקע כבר
                                          איך בין ציגעבינדען אני מחובר
                                          צי די תורה
                                          וועגען דעים בין איך פארנימען טוען מצוות ובגלל זה אני עסוק בלעשות תורה ומצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות
                                          עוסקים בתורה ובמצוות

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול