דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?

מה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
114 פוסטים 44 כותבים 7.7k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחות קטנהא מנותק
    אחות קטנהא מנותק
    אחות קטנה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    @נעמי16 @היידה-מיוזיק-0 @מיאה-ב נדמה לי שלא הבנתם אותי נתתי דוג של הצד השני בכוונה כי אתן טענתן על הרדוד אז אני רק אומרת שיש כאלה שמפריע להם העומק יתר וגם ציינתי שזה לא קשור לפופ (בשביל העניין אני גם לא כ"כ אוהבת את שיריו של שפירא אבל בגלל הקצב ולא בגלל המילים)
    ובקשר לפלד ובן ארזה השירים שלהם מובנים הרבה יותר משל ישי (לדעתי לפחות)
    ועם את אומרת לנקות את הראש אז דווקא אז אני אבחר לשמוע את שירים בסגנון הרבה יותר קליל ממה שאני שומעת בדר"כ כי שירים עמוקים לא מנקים לי את הראש הם רק מרגיזים אותי
    אבל כמובן שזה עניין של טעם
    אני באופן אישי חושבת שהאמריקאים ששרים בעברית צריכים להבין את מה שהם שרים ולהשתדל להגות את המילים נכון

    החיים מנגינה!
    התדעו להלחינה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • שלומי 0ש שלומי 0

      @yaakov בערי שר הרבה יותר טוב בעיברית מאשר הרבה אמריקאים כמו ליינר ושפירא וטישלר
      אפילו שהוא אמריקאי ועוד חסידי יש לו משהו ברסלבי ספרדי[שאני לא יודע מאיפה] בשירה העיברית שלו כמו המחרוזות הישראליות שלו ועוד קאברים בעיברית ושירים שלו כמו גשר צר. יחד. חג שמח. איפה כולם. ואיפה.[עם חיים ישראל] הוא נשמע לא פחות טוב מחיים בעיברית שמה זה פשוט מדהים שהוא חסיד אמריקאי וחיים מזרחי ישראלי ואין הבדל בעיברית[אולי קצת]
      ליפא שר די טוב בעיברית.

      Y מנותק
      Y מנותק
      yaakov
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      @שלומי-0 בערי ברעסלעבער וזה הסיבה על מה שאמרת וגם אני חושב ככה הוא באמת שר מאוד טוב בעברית נראה לי בגלל שהוא למד במיר בארץ ישראל תקופה מאוד ארוכה אולי משם העברית הטובה שלו, ליפא שר טוב בעברית אני לא יודע מאיפה הוא פשוט יודע!

      "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • אינספריישןא אינספריישן

        @איילת פריד הוא אמריקאי מדורי דורות.
        במקור אבריימל פרידמן
        כשהרבי מחב"ד אמר לו להתחיל לשיר הוא התייבש וקיצץ את השם בשביל להישאר אלמוני

        הטעויות הכי נוראיות הן של פרחי מיאמי
        כלה נאה - NAE וחסודו

        הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אינספריישןא אינספריישן

          @איילת פריד הוא אמריקאי מדורי דורות.
          במקור אבריימל פרידמן
          כשהרבי מחב"ד אמר לו להתחיל לשיר הוא התייבש וקיצץ את השם בשביל להישאר אלמוני

          הטעויות הכי נוראיות הן של פרחי מיאמי
          כלה נאה - NAE וחסודו

          הלב שליה מנותק
          הלב שליה מנותק
          הלב שלי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #102

          וואו איזה נושא טוב!!
          @אינספריישן אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

          הטעויות הכי נוראיות הן של פרחי מיאמי
          כלה נאה - NAE וחסודו

          זה לא טעות, זה לפי ההגיה הליטאית של הקמץ!!
          ובקשר לזמרים אמריקאים שמקשקשים מילים בעברית,
          הכי בלט לי הקטע הזה בדיסק האחרון של שמחה ליינר ומי ששמע תדיסק יודע כל מה אני מדברת.
          הוא ממש לא מבין עברית וקשה לו בראיונות, יש לו גם בשיר 'כל הכבוד' טעות נוראית: "שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו..."
          שלא תטעו, אני ממש אוהבת את השירים שלו, הוא זמר מולטי מטורף מבחינתי, אבל זה כן מעצבן לשמוע את זה.

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #103

            תלוי איזה זמרים.
            יש את מרדכי שפירא, בני פרידמן, יעקב שוואקי, אברהם פריד וכל ענקי הזמר האלו שבאמת אין בהם בעיה כששרים בעברית (וגם נראלי לזמרים חסידיים כמו ליפא)
            אבל יש זמרים שהמבטא שלהם מציק! כמו דוד שפירא, משה טישלר וכו...
            לא יודעת מה איתכם אבל לי המבטא האמריקאי בכללי נשמע תינוקי יותר וזה מציק לי... קצת.

            Y תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • איזה קטעא איזה קטע

              תלוי איזה זמרים.
              יש את מרדכי שפירא, בני פרידמן, יעקב שוואקי, אברהם פריד וכל ענקי הזמר האלו שבאמת אין בהם בעיה כששרים בעברית (וגם נראלי לזמרים חסידיים כמו ליפא)
              אבל יש זמרים שהמבטא שלהם מציק! כמו דוד שפירא, משה טישלר וכו...
              לא יודעת מה איתכם אבל לי המבטא האמריקאי בכללי נשמע תינוקי יותר וזה מציק לי... קצת.

              Y מנותק
              Y מנותק
              yaakov
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              @איזה-קטע אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

              מרדכי שפירא

              מכל מי שאמרת אין באמת מבטא אבל לו יש בהחלט

              "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

              איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y yaakov

                @איזה-קטע אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

                מרדכי שפירא

                מכל מי שאמרת אין באמת מבטא אבל לו יש בהחלט

                איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הלב שליה הלב שלי

                  וואו איזה נושא טוב!!
                  @אינספריישן אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

                  הטעויות הכי נוראיות הן של פרחי מיאמי
                  כלה נאה - NAE וחסודו

                  זה לא טעות, זה לפי ההגיה הליטאית של הקמץ!!
                  ובקשר לזמרים אמריקאים שמקשקשים מילים בעברית,
                  הכי בלט לי הקטע הזה בדיסק האחרון של שמחה ליינר ומי ששמע תדיסק יודע כל מה אני מדברת.
                  הוא ממש לא מבין עברית וקשה לו בראיונות, יש לו גם בשיר 'כל הכבוד' טעות נוראית: "שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו..."
                  שלא תטעו, אני ממש אוהבת את השירים שלו, הוא זמר מולטי מטורף מבחינתי, אבל זה כן מעצבן לשמוע את זה.

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #106

                  @הלב-שלי התלונה על ליינר לא ממש מוצדקת, כי לא הוא כתב את השיר.
                  חוצמזה אני כן יכולה להבין את הטקסט
                  שהקב"ה בחר בנו, פסיק, ואז הוא נותן ראיה - ''ורוממתנו'', סוג של כתיבה מעניינת..
                  אבל כן, יש לו טעויות מביכות ממש בישרה.
                  אבל ייאמר לשבחו שהוא הולך ומשתפר מפעם לפעם, זוכרת את הראיון לאלבום הבכורה שלו, הוא לא ידע מילה בעברית. מילה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • איזה קטעא איזה קטע

                    תלוי איזה זמרים.
                    יש את מרדכי שפירא, בני פרידמן, יעקב שוואקי, אברהם פריד וכל ענקי הזמר האלו שבאמת אין בהם בעיה כששרים בעברית (וגם נראלי לזמרים חסידיים כמו ליפא)
                    אבל יש זמרים שהמבטא שלהם מציק! כמו דוד שפירא, משה טישלר וכו...
                    לא יודעת מה איתכם אבל לי המבטא האמריקאי בכללי נשמע תינוקי יותר וזה מציק לי... קצת.

                    תהילושת מנותק
                    תהילושת מנותק
                    תהילוש
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #107

                    @איזה-קטע אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

                    ליפא

                    כמדומני שליפא היה גר בישראל ואז עבר לחול, לכן יש לו עברית טובה.

                    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • תהילושת תהילוש

                      @איזה-קטע אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

                      ליפא

                      כמדומני שליפא היה גר בישראל ואז עבר לחול, לכן יש לו עברית טובה.

                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      @תהילוש מה?
                      הוא נולד בחו"ל......

                      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נעמי16נ נעמי16

                        @תהילוש מה?
                        הוא נולד בחו"ל......

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #109

                        @נעמי16 אמר במה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?:

                        נולד

                        ?
                        דיברתי על מגורים.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוינ מנותק
                          נוינ מנותק
                          נוי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                          #110

                          בעבר פתחתי פה נושא שנקרא "גויים מנסים לשיר שירים יהודיים"
                          https://miktzav.com/topic/1505/%D7%92%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9D/47
                          ובו ישנם שני חלקים שבהם נתנו לגויים לשמוע שירים יהודיים ולנסות לשיר אותם
                          ( לא תפסיקו לצחוק🤣🤣🤣)
                          וגם עשינו תחרות בין המשתמשים מי הצליח לזהות הכי הרבה שירים
                          נ.ב שימו 💓יש נושא נפרד לתגובות .

                          נפלתי 🥀
                          כדי להרים את עצמי!!🌅

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסט
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                            #111

                            אני חושב שזה תלוי בזמר ששר
                            דיברו פה על 'שמחה ליינר' שהוא באמת תותח ונותן צבע לשיר
                            אבל יש כאלו שמנסים להוסיף ולפעמים זה גורע ,
                            אבל בסה''כ זה חמוד לשמוע את זה ממבט שונה אפי' אם זה פחות מהשיר המקורי .

                            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרת הרוקש מנותק
                              שרת הרוקש מנותק
                              שרת הרוק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              אתם מבלבלים פה בין מבטא אמריקאי, למבטא יידישאי.

                              ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שרת הרוקש שרת הרוק

                                אתם מבלבלים פה בין מבטא אמריקאי, למבטא יידישאי.

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #113

                                @שרת-הרוק אני חושבת שזה תלוי בזמרים לא לכל הזמרים המבטא יפה...

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shin
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #114

                                  לפי מה שאני מבין האמריקאים ממש אוהבים את זה. אז גם מי שלא הכי אוהב תנו להם...
                                  כמו שהם נותנים לנו לדבר באנגלית ישראלית ולהרוס הכל 🙂

                                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול