דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 208.4k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלומי 0ש מנותק
    שלומי 0ש מנותק
    שלומי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #329

    שיר באנגלית. נחמד... מזכיר את השירים באנגלית שלו אותו סגנון שומעים שזה איצי וולדנר
    אפשר את הקליפ להורדה?!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #330

      מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
      תודה

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מרבמ מרב

        מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
        תודה

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #331

        @מרב
        @ברוריה אמר ביעקב שוואקי:

        @מני-מני מעניין מה לגבי הפרדה לא כתוב על זה כלום

        @Chi אמר ביעקב שוואקי:

        @ברוריה בד"כ המופעים שלו מעורבים
        זה מה שזכור לי....

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @chagit03 בכיף!
          הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
          עומד על כתפי ענקים
          איך יכולנו בכלל להשוות
          לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
          אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
          אף דור לא ראה מעולם
          האם אתה יודע
          מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
          זה יכול להיות אתה ,
          זה יכול להיות אנחנו
          מה שאתה יכול לעשות ,
          זה מפואר
          העולם מחכה לראות
          זה יכול להיות אתה ,
          זה יכול להיות אנחנו
          אנחנו יודעים שזה נכון ,
          אנחנו צריכים לסמוך
          הכל תלוי בי היום ,
          איך שאתה להתנהג
          יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
          האם יש משהו שהיית משנה
          לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
          אין יותר לברוח
          העולם מחכה שתשמע את השיחה
          האם תבחר לשנות הכל?
          זה יכול להיות אתה ,
          זה יכול להיות אנחנו
          מה שאתה יכול לעשות ,
          זה מפואר
          העולם מחכה לראות
          זה יכול להיות אתה ,
          זה יכול להיות אנחנו
          אנחנו יודעים שזה נכון ,
          אנחנו צריכים לסמוך
          הכל תלוי בי
          תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
          כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
          לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
          אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
          כולם מקווים שאתה תהיה האחד

          טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

          A מנותק
          A מנותק
          Ayelet 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #332

          @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A Ayelet 0

            @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

            מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
            #333

            @Ayelet-0
            זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
            וזה יהיה המקור.

            The view is always the highest
            Standing on the shoulders of giants
            How could we even compare
            For wise and so pious elders
            But at this time the power of one man
            No generation has ever seen
            Do you know
            What can one pure act be?
            it could be you
            It could be us
            what you can do,
            It is magnificent
            The world is waiting to see
            it could be you
            It could be us
            We know it's true,
            We have to trust
            Everything depends on me today,
            the way you behave
            Could make tomorrow's front page
            Is there anything you would change?
            If you knew you were on the world stage?
            There is no more running away
            The world is waiting for you to hear the call
            Will you choose to change everything?
            it could be you
            It could be us
            what you can do,
            It is magnificent
            The world is waiting to see
            it could be you
            It could be us
            We know it's true,
            We have to trust
            It all depends on me
            Stop taking yourself for granted
            All the gifts you received were an act of kindness
            After can be felt around the planet
            There is no denying that you are so essential to the people you come from
            Everyone hopes you'll be the one

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מנאשששמ מנאששש

              @Ayelet-0
              זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
              וזה יהיה המקור.

              The view is always the highest
              Standing on the shoulders of giants
              How could we even compare
              For wise and so pious elders
              But at this time the power of one man
              No generation has ever seen
              Do you know
              What can one pure act be?
              it could be you
              It could be us
              what you can do,
              It is magnificent
              The world is waiting to see
              it could be you
              It could be us
              We know it's true,
              We have to trust
              Everything depends on me today,
              the way you behave
              Could make tomorrow's front page
              Is there anything you would change?
              If you knew you were on the world stage?
              There is no more running away
              The world is waiting for you to hear the call
              Will you choose to change everything?
              it could be you
              It could be us
              what you can do,
              It is magnificent
              The world is waiting to see
              it could be you
              It could be us
              We know it's true,
              We have to trust
              It all depends on me
              Stop taking yourself for granted
              All the gifts you received were an act of kindness
              After can be felt around the planet
              There is no denying that you are so essential to the people you come from
              Everyone hopes you'll be the one

              A מנותק
              A מנותק
              Ayelet 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #334

              @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A Ayelet 0

                @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                A מנותק
                A מנותק
                Ayelet 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #335
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלומי 0ש מנותק
                  שלומי 0ש מנותק
                  שלומי 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #336

                  יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                  מי שיכול שיעלה...

                  chagit03C ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • שלומי 0ש שלומי 0

                    יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                    מי שיכול שיעלה...

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #337

                    @שלומי-0 אמר ביעקב שוואקי:

                    יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                    מי שיכול שיעלה...

                    ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ראובן לנדאןר מנותק
                      ראובן לנדאןר מנותק
                      ראובן לנדאן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #338

                      unnamed.png

                      יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                      סקופרס י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                        unnamed.png

                        יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                        סקופרס מנותק
                        סקופרס מנותק
                        סקופר
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #339

                        יש קישור ליוטיוב לשיר החדש שלו "ברוך השם"?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלומי 0ש מנותק
                          שלומי 0ש מנותק
                          שלומי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #340

                          הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                          יהודי קדושי קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • שלומי 0ש שלומי 0

                            הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                            יהודי קדושי מנותק
                            יהודי קדושי מנותק
                            יהודי קדוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #341

                            @שלומי-0 יש מצב לעלות לפה?

                            שלומי 0ש קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #342

                              העליתי יותר למעלה
                              תגלגל ותראה...

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                                unnamed.png

                                יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יעל סוויסה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #343

                                @ראובן-לנדאן
                                מתי ההופעה?
                                אפשר פרטים נוספים

                                ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יהודי קדושי יהודי קדוש

                                  @שלומי-0 יש מצב לעלות לפה?

                                  שלומי 0ש מנותק
                                  שלומי 0ש מנותק
                                  שלומי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #344

                                  @יהודי-קדוש אין לי כקישור ליוטיוב יש את הקליפ בגוגל דרייב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלומי 0ש שלומי 0

                                    הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                                    קוקה קולהק מנותק
                                    קוקה קולהק מנותק
                                    קוקה קולה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
                                    #345

                                    @שלומי-0 לא הבנתי, יצא עוד שיר אחרי קידוש ה'?? לא מופיע כלום ביוטיוב

                                    שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #346

                                      למישהו יש אולי את האלבום מחרוזות האחרון שלו?

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • chagit03C chagit03

                                        למישהו יש אולי את האלבום מחרוזות האחרון שלו?

                                        מוזיקהמ מנותק
                                        מוזיקהמ מנותק
                                        מוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #347

                                        @chagit03 אמר ביעקב שוואקי:

                                        למישהו יש אולי את האלבום מחרוזות האחרון שלו?

                                        https://miktzav.com/topic/5307/%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94?_=1660586682568

                                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שלומי 0ש שלומי 0

                                          יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                          מי שיכול שיעלה...

                                          ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עולם קטן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #348

                                          @שלומי-0 יעקב_שוואקי_-_ברוך_השם.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול