דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 208.5k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    @chagit03 בכיף!
    הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
    עומד על כתפי ענקים
    איך יכולנו בכלל להשוות
    לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
    אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
    אף דור לא ראה מעולם
    האם אתה יודע
    מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
    זה יכול להיות אתה ,
    זה יכול להיות אנחנו
    מה שאתה יכול לעשות ,
    זה מפואר
    העולם מחכה לראות
    זה יכול להיות אתה ,
    זה יכול להיות אנחנו
    אנחנו יודעים שזה נכון ,
    אנחנו צריכים לסמוך
    הכל תלוי בי היום ,
    איך שאתה להתנהג
    יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
    האם יש משהו שהיית משנה
    לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
    אין יותר לברוח
    העולם מחכה שתשמע את השיחה
    האם תבחר לשנות הכל?
    זה יכול להיות אתה ,
    זה יכול להיות אנחנו
    מה שאתה יכול לעשות ,
    זה מפואר
    העולם מחכה לראות
    זה יכול להיות אתה ,
    זה יכול להיות אנחנו
    אנחנו יודעים שזה נכון ,
    אנחנו צריכים לסמוך
    הכל תלוי בי
    תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
    כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
    לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
    אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
    כולם מקווים שאתה תהיה האחד

    טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

    A מנותק
    A מנותק
    Ayelet 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #332

    @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A Ayelet 0

      @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

      מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
      #333

      @Ayelet-0
      זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
      וזה יהיה המקור.

      The view is always the highest
      Standing on the shoulders of giants
      How could we even compare
      For wise and so pious elders
      But at this time the power of one man
      No generation has ever seen
      Do you know
      What can one pure act be?
      it could be you
      It could be us
      what you can do,
      It is magnificent
      The world is waiting to see
      it could be you
      It could be us
      We know it's true,
      We have to trust
      Everything depends on me today,
      the way you behave
      Could make tomorrow's front page
      Is there anything you would change?
      If you knew you were on the world stage?
      There is no more running away
      The world is waiting for you to hear the call
      Will you choose to change everything?
      it could be you
      It could be us
      what you can do,
      It is magnificent
      The world is waiting to see
      it could be you
      It could be us
      We know it's true,
      We have to trust
      It all depends on me
      Stop taking yourself for granted
      All the gifts you received were an act of kindness
      After can be felt around the planet
      There is no denying that you are so essential to the people you come from
      Everyone hopes you'll be the one

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מנאשששמ מנאששש

        @Ayelet-0
        זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
        וזה יהיה המקור.

        The view is always the highest
        Standing on the shoulders of giants
        How could we even compare
        For wise and so pious elders
        But at this time the power of one man
        No generation has ever seen
        Do you know
        What can one pure act be?
        it could be you
        It could be us
        what you can do,
        It is magnificent
        The world is waiting to see
        it could be you
        It could be us
        We know it's true,
        We have to trust
        Everything depends on me today,
        the way you behave
        Could make tomorrow's front page
        Is there anything you would change?
        If you knew you were on the world stage?
        There is no more running away
        The world is waiting for you to hear the call
        Will you choose to change everything?
        it could be you
        It could be us
        what you can do,
        It is magnificent
        The world is waiting to see
        it could be you
        It could be us
        We know it's true,
        We have to trust
        It all depends on me
        Stop taking yourself for granted
        All the gifts you received were an act of kindness
        After can be felt around the planet
        There is no denying that you are so essential to the people you come from
        Everyone hopes you'll be the one

        A מנותק
        A מנותק
        Ayelet 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #334

        @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A Ayelet 0

          @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

          A מנותק
          A מנותק
          Ayelet 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #335
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלומי 0ש מנותק
            שלומי 0ש מנותק
            שלומי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #336

            יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
            מי שיכול שיעלה...

            chagit03C ע 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • שלומי 0ש שלומי 0

              יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
              מי שיכול שיעלה...

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #337

              @שלומי-0 אמר ביעקב שוואקי:

              יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
              מי שיכול שיעלה...

              ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן לנדאןר מנותק
                ראובן לנדאןר מנותק
                ראובן לנדאן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #338

                unnamed.png

                יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                סקופרס י 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                  unnamed.png

                  יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                  סקופרס מנותק
                  סקופרס מנותק
                  סקופר
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #339

                  יש קישור ליוטיוב לשיר החדש שלו "ברוך השם"?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #340

                    הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                    יהודי קדושי קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שלומי 0ש שלומי 0

                      הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                      יהודי קדושי מנותק
                      יהודי קדושי מנותק
                      יהודי קדוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #341

                      @שלומי-0 יש מצב לעלות לפה?

                      שלומי 0ש קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • chagit03C מנותק
                        chagit03C מנותק
                        chagit03
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #342

                        העליתי יותר למעלה
                        תגלגל ותראה...

                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                        (עדן מאירי)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                          unnamed.png

                          יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יעל סוויסה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #343

                          @ראובן-לנדאן
                          מתי ההופעה?
                          אפשר פרטים נוספים

                          ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יהודי קדושי יהודי קדוש

                            @שלומי-0 יש מצב לעלות לפה?

                            שלומי 0ש מנותק
                            שלומי 0ש מנותק
                            שלומי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #344

                            @יהודי-קדוש אין לי כקישור ליוטיוב יש את הקליפ בגוגל דרייב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלומי 0ש שלומי 0

                              הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולהק מנותק
                              קוקה קולה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
                              #345

                              @שלומי-0 לא הבנתי, יצא עוד שיר אחרי קידוש ה'?? לא מופיע כלום ביוטיוב

                              שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #346

                                למישהו יש אולי את האלבום מחרוזות האחרון שלו?

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • chagit03C chagit03

                                  למישהו יש אולי את האלבום מחרוזות האחרון שלו?

                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #347

                                  @chagit03 אמר ביעקב שוואקי:

                                  למישהו יש אולי את האלבום מחרוזות האחרון שלו?

                                  https://miktzav.com/topic/5307/%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94?_=1660586682568

                                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלומי 0ש שלומי 0

                                    יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                    מי שיכול שיעלה...

                                    ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עולם קטן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #348

                                    @שלומי-0 יעקב_שוואקי_-_ברוך_השם.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מיכל cמ מנותק
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל c
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #349
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • קוקה קולהק קוקה קולה

                                        @שלומי-0 לא הבנתי, יצא עוד שיר אחרי קידוש ה'?? לא מופיע כלום ביוטיוב

                                        שלומי 0ש מנותק
                                        שלומי 0ש מנותק
                                        שלומי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #350

                                        @קוקה-קולה רואים בקליפ אשה[ממש לשניות וגם לא ברור] לכן זה נחסם לך כנראה.העלו את זה למעלה.

                                        קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלומי 0ש שלומי 0

                                          @קוקה-קולה רואים בקליפ אשה[ממש לשניות וגם לא ברור] לכן זה נחסם לך כנראה.העלו את זה למעלה.

                                          קוקה קולהק מנותק
                                          קוקה קולהק מנותק
                                          קוקה קולה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #351

                                          @שלומי-0 אין לי נטפרי וזה לא חוסם לי נשים

                                          שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול