נהוראי אריאלי
-
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
יש מצב לשמע להורדה?
-
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
יש מצב לשמע להורדה?
-
עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום
-
-
עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום
@מרב אמר בנהוראי אריאלי:
כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו
אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.
יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...
-
@מרב אמר בנהוראי אריאלי:
כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו
אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.
יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...
-
@רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:
@רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?
יש לי את הרשות אבל אני לא אעשה את זה, כיוון שאני חושבת שהשיר הזה יש לו את המקום הראוי לו. חשבתי על זה כמה פעמים, אני רוצה לשמור אותו לרגע האחרון.
שיהיה לכם זמן לחכות קצת. מה קרה... שיחרר שירים כל יומיים ורוצים כבר את האחרון?

תהנו מהשירים האחרונים... תעכלו אותם קודם חח...
-
@רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:
@רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?
יש לי את הרשות אבל אני לא אעשה את זה, כיוון שאני חושבת שהשיר הזה יש לו את המקום הראוי לו. חשבתי על זה כמה פעמים, אני רוצה לשמור אותו לרגע האחרון.
שיהיה לכם זמן לחכות קצת. מה קרה... שיחרר שירים כל יומיים ורוצים כבר את האחרון?

תהנו מהשירים האחרונים... תעכלו אותם קודם חח...
-
מישהו יודע מתי יוצא השיר האחרון של האלבום?????
-
מישהו יודע מתי יוצא השיר האחרון של האלבום?????
@אחת-ויחידה כנראה יצא בסוף בין הזמנים
-
@אחת-ויחידה כנראה יצא בסוף בין הזמנים
@דודו-בלוקה שזה אומר שבוע הבא כאילו?
-
@דודו-בלוקה שזה אומר שבוע הבא כאילו?
@אחת-ויחידה מסתמא.....
-
מישהו יודע מתי יוצא השיר האחרון של האלבום?????
-
-
נהוראי אריאלי משיק סינגל אחרון לאלבומו, 'ללכת בלי לראות'.
להורדה:
נהוראי אריאלי - ללכת בלי לראות.mp3
לחסומים:
https://send.magicode.me/send-file/file/b33d5ba10acec****3f7b471a2ed30380eacee99c71e/view
שיר מרגש ממש!!!!
אני התחברתי מאד, שומעת כבר הרבה זמן בלי להפסיק... מאמינה שכולכם תתחברו ליצירה הזו. פשוט אי אפשר שלא. שיר נדיר!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות