דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 590.7k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #712

    נהרואי-אריאלי-הגבול-זה-השמים צלצול.mp3

    נהוראי-אריאלי-להרגיש-קרוב צלצול.mp3

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #713

      חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
      כל מילה בסלע.
      כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
      לא מפסיקה לשמוע.
      מחכה לעוד...😉

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

        חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
        כל מילה בסלע.
        כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
        לא מפסיקה לשמוע.
        מחכה לעוד...😉

        ה מנותק
        ה מנותק
        היא תשיח"ך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #714

        @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

        חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
        כל מילה בסלע.
        כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
        לא מפסיקה לשמוע.
        מחכה לעוד...😉

        תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

        היידה מיוזיק 0ה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ה היא תשיח"ך

          @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

          חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
          כל מילה בסלע.
          כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
          לא מפסיקה לשמוע.
          מחכה לעוד...😉

          תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

          היידה מיוזיק 0ה מנותק
          היידה מיוזיק 0ה מנותק
          היידה מיוזיק 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #715

          @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

          @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

          חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
          כל מילה בסלע.
          כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
          לא מפסיקה לשמוע.
          מחכה לעוד...😉

          תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

          מה הכוונה?
          הסתכלתי על שניהם.
          זה מה שעשה את זה מושלם....

          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
          (עקיבא תורג'מן)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ה היא תשיח"ך

            @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

            חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
            כל מילה בסלע.
            כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
            לא מפסיקה לשמוע.
            מחכה לעוד...😉

            תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #716

            @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

            תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

            קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
            אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

              תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

              קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
              אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

              ה מנותק
              ה מנותק
              היא תשיח"ך
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #717

              @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

              @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

              תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

              קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
              אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

              מזכיר את דדיה.

              לא זאת התכוונתי לומר, אלא
              שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
              ויש אנשים שמסתכלים על המילים
              ותלוי על מה אתה מסתכל

              היידה מיוזיק 0ה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ה היא תשיח"ך

                @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                מזכיר את דדיה.

                לא זאת התכוונתי לומר, אלא
                שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
                ויש אנשים שמסתכלים על המילים
                ותלוי על מה אתה מסתכל

                היידה מיוזיק 0ה מנותק
                היידה מיוזיק 0ה מנותק
                היידה מיוזיק 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #718

                @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                מזכיר את דדיה.

                דווקא הזכיר לי דמות מהעולם הכללי.
                אבל בוודאי שזה לא המקום...
                מה שכן שיר מרגש והכי חשוב מחזק!!!
                ואגב יש שירים שהמנגינה תופסת ויש שירים שהמילים מדברות...
                פה זה היה גם וגם.

                כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                (עקיבא תורג'מן)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ה היא תשיח"ך

                  @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                  @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                  תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                  קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                  אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                  מזכיר את דדיה.

                  לא זאת התכוונתי לומר, אלא
                  שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
                  ויש אנשים שמסתכלים על המילים
                  ותלוי על מה אתה מסתכל

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #719

                  @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                  @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                  @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                  תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                  קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                  אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                  מזכיר את דדיה.

                  באיזה קטע?....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
                    https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
                    אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
                    נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
                    בא לי כ"כ בזמן הנכון.
                    ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
                    @רבקה @aaa

                    לי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.

                    יעלהי מנותק
                    יעלהי מנותק
                    יעלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #720

                    @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                    נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
                    https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
                    אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
                    נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
                    בא לי כ"כ בזמן הנכון.
                    ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
                    @רבקה @aaa

                    לי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.

                    יש מצב לשמע להורדה?

                    אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                    אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                    (יהושע ריינולדס)

                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעלהי יעלה

                      @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                      נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
                      https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
                      אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
                      נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
                      בא לי כ"כ בזמן הנכון.
                      ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
                      @רבקה @aaa

                      לי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.

                      יש מצב לשמע להורדה?

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #721
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #722

                        @chagit03 נא לשים לב לא להעלות לאחר שהועלה למעלה הקובץ!

                        @יעלה פשוט תגללי למעלה.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מ.מ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #723
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רבקי כהןר מנותק
                            רבקי כהןר מנותק
                            רבקי כהן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #724

                            @רבקה יש עוד שירים שהוא אמור להוציא לאלבום?
                            ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                            מרבמ פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • רבקי כהןר רבקי כהן

                              @רבקה יש עוד שירים שהוא אמור להוציא לאלבום?
                              ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                              מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #725

                              עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • רבקי כהןר רבקי כהן

                                @רבקה יש עוד שירים שהוא אמור להוציא לאלבום?
                                ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #726

                                @רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:

                                ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                                "ללכת בלי לראות".

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מרבמ מרב

                                  עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום

                                  רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #727

                                  @מרב אמר בנהוראי אריאלי:

                                  כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו

                                  אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.

                                  יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  רבקי כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רבקהר רבקה

                                    @מרב אמר בנהוראי אריאלי:

                                    כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו

                                    אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.

                                    יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...

                                    רבקי כהןר מנותק
                                    רבקי כהןר מנותק
                                    רבקי כהן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #728

                                    @רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?

                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • רבקי כהןר רבקי כהן

                                      @רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #729

                                      @רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:

                                      @רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?

                                      יש לי את הרשות אבל אני לא אעשה את זה, כיוון שאני חושבת שהשיר הזה יש לו את המקום הראוי לו. חשבתי על זה כמה פעמים, אני רוצה לשמור אותו לרגע האחרון.

                                      שיהיה לכם זמן לחכות קצת. מה קרה... שיחרר שירים כל יומיים ורוצים כבר את האחרון? 😉

                                      תהנו מהשירים האחרונים... תעכלו אותם קודם חח...

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      רבקי כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • רבקהר רבקה

                                        @רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:

                                        @רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?

                                        יש לי את הרשות אבל אני לא אעשה את זה, כיוון שאני חושבת שהשיר הזה יש לו את המקום הראוי לו. חשבתי על זה כמה פעמים, אני רוצה לשמור אותו לרגע האחרון.

                                        שיהיה לכם זמן לחכות קצת. מה קרה... שיחרר שירים כל יומיים ורוצים כבר את האחרון? 😉

                                        תהנו מהשירים האחרונים... תעכלו אותם קודם חח...

                                        רבקי כהןר מנותק
                                        רבקי כהןר מנותק
                                        רבקי כהן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #730

                                        @רבקה ת'אמת ממש סקרנת....
                                        באיזה יום השיר יוצא?

                                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רבקי כהןר רבקי כהן

                                          @רבקה ת'אמת ממש סקרנת....
                                          באיזה יום השיר יוצא?

                                          רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                          #731

                                          @רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:

                                          באיזה יום השיר יוצא?

                                          זה סגור ולא סגור.

                                          אני אוסיף במידה וזה לא ברור בכללי: זה לא קשור אליי משום צומת....

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול