דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 590.4k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרתא מנותק
    אפרתא מנותק
    אפרת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #708

    אפשר את נעשה ונשמע להורדה וגם את השיר השני
    https://www.youtube.com/watch?v=XXVq8YT8SIY
    https://www.youtube.com/watch?v=mSbVexmWiHU

    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
    אייל גלבוע

    אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אפרתא אפרת

      אפשר את נעשה ונשמע להורדה וגם את השיר השני
      https://www.youtube.com/watch?v=XXVq8YT8SIY
      https://www.youtube.com/watch?v=mSbVexmWiHU

      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #709

      @אפרת את שניהם העלו כבר בשמע לכאן
      את ההופעה במגדל @chagit03 העלתה ממש לא מזמן, ואת נעשה ונשמע @רבקה העלתה
      פשוט תגללי ותראיי

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

      אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

        @אפרת את שניהם העלו כבר בשמע לכאן
        את ההופעה במגדל @chagit03 העלתה ממש לא מזמן, ואת נעשה ונשמע @רבקה העלתה
        פשוט תגללי ותראיי

        אפרתא מנותק
        אפרתא מנותק
        אפרת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #710

        @אין-על-מוזיקה את נעשה ונשמע אני לא רואה

        בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
        אייל גלבוע

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • רבקהר רבקה

          סקופ בלעדי מנהוראי אריאלי; שירים מתוך האלבום החדש!

          מאן דעביד לטב:
          נהוראי אריאלי - מאן דעביד לטב.mp3

          נעשה ונשמע:
          נהוראי אריאלי - נעשה ונשמע.mp3

          למי שנחסם, בהעברת קבצים:

          מאן דעביד לטב:
          https://send.magicode.me/send-file/file/0665fb2eafdd831cc4860790729****ae3e1242ebf09/view

          נעשה ונשמע:
          https://send.magicode.me/send-file/file/8c5e1d570f65b****7759befc14a1372e00ac0a9e958/view

          שירים מהממים!!!
          כל כך אריאלי, שגם אם היו מביאים לי רק את המנגינה הייתי אומרת למי שייך השיר...

          שווה שמיעה!

          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
          #711

          @אפרת הנה, זה היה לפני איזה שבוע, משו כזה, לכן לא מצאת, זה היה לדפדף הרבה (הנושא פה פעיל, מה לעשות 😉 )
          בבקשה

          @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

          נעשה ונשמע:
          נהוראי אריאלי - נעשה ונשמע.mp3

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #712

            נהרואי-אריאלי-הגבול-זה-השמים צלצול.mp3

            נהוראי-אריאלי-להרגיש-קרוב צלצול.mp3

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • היידה מיוזיק 0ה מנותק
              היידה מיוזיק 0ה מנותק
              היידה מיוזיק 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #713

              חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
              כל מילה בסלע.
              כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
              לא מפסיקה לשמוע.
              מחכה לעוד...😉

              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
              (עקיבא תורג'מן)

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
                כל מילה בסלע.
                כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
                לא מפסיקה לשמוע.
                מחכה לעוד...😉

                ה מנותק
                ה מנותק
                היא תשיח"ך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #714

                @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

                חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
                כל מילה בסלע.
                כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
                לא מפסיקה לשמוע.
                מחכה לעוד...😉

                תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                היידה מיוזיק 0ה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ה היא תשיח"ך

                  @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

                  חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
                  כל מילה בסלע.
                  כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
                  לא מפסיקה לשמוע.
                  מחכה לעוד...😉

                  תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                  היידה מיוזיק 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #715

                  @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                  @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

                  חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
                  כל מילה בסלע.
                  כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
                  לא מפסיקה לשמוע.
                  מחכה לעוד...😉

                  תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                  מה הכוונה?
                  הסתכלתי על שניהם.
                  זה מה שעשה את זה מושלם....

                  כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                  תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                  (עקיבא תורג'מן)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ה היא תשיח"ך

                    @היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:

                    חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
                    כל מילה בסלע.
                    כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
                    לא מפסיקה לשמוע.
                    מחכה לעוד...😉

                    תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #716

                    @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                    תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                    קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                    אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                      תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                      קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                      אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      היא תשיח"ך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #717

                      @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                      @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                      תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                      קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                      אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                      מזכיר את דדיה.

                      לא זאת התכוונתי לומר, אלא
                      שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
                      ויש אנשים שמסתכלים על המילים
                      ותלוי על מה אתה מסתכל

                      היידה מיוזיק 0ה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ה היא תשיח"ך

                        @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                        @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                        תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                        קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                        אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                        מזכיר את דדיה.

                        לא זאת התכוונתי לומר, אלא
                        שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
                        ויש אנשים שמסתכלים על המילים
                        ותלוי על מה אתה מסתכל

                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                        היידה מיוזיק 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #718

                        @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                        מזכיר את דדיה.

                        דווקא הזכיר לי דמות מהעולם הכללי.
                        אבל בוודאי שזה לא המקום...
                        מה שכן שיר מרגש והכי חשוב מחזק!!!
                        ואגב יש שירים שהמנגינה תופסת ויש שירים שהמילים מדברות...
                        פה זה היה גם וגם.

                        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                        (עקיבא תורג'מן)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ה היא תשיח"ך

                          @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                          @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                          תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                          קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                          אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                          מזכיר את דדיה.

                          לא זאת התכוונתי לומר, אלא
                          שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
                          ויש אנשים שמסתכלים על המילים
                          ותלוי על מה אתה מסתכל

                          תהילושת מנותק
                          תהילושת מנותק
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #719

                          @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                          @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                          @היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:

                          תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים

                          קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
                          אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!

                          מזכיר את דדיה.

                          באיזה קטע?....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
                            https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
                            אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
                            נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
                            בא לי כ"כ בזמן הנכון.
                            ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
                            @רבקה @aaa

                            לי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.

                            יעלהי מנותק
                            יעלהי מנותק
                            יעלה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #720

                            @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                            נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
                            https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
                            אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
                            נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
                            בא לי כ"כ בזמן הנכון.
                            ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
                            @רבקה @aaa

                            לי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.

                            יש מצב לשמע להורדה?

                            אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                            אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                            (יהושע ריינולדס)

                            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יעלהי יעלה

                              @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

                              נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
                              https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
                              אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
                              נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
                              בא לי כ"כ בזמן הנכון.
                              ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
                              @רבקה @aaa

                              לי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.

                              יש מצב לשמע להורדה?

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #721
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #722

                                @chagit03 נא לשים לב לא להעלות לאחר שהועלה למעלה הקובץ!

                                @יעלה פשוט תגללי למעלה.

                                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מ.מ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #723
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רבקי כהןר מנותק
                                    רבקי כהןר מנותק
                                    רבקי כהן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #724

                                    @רבקה יש עוד שירים שהוא אמור להוציא לאלבום?
                                    ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                                    מרבמ פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רבקי כהןר רבקי כהן

                                      @רבקה יש עוד שירים שהוא אמור להוציא לאלבום?
                                      ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                                      מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #725

                                      עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • רבקי כהןר רבקי כהן

                                        @רבקה יש עוד שירים שהוא אמור להוציא לאלבום?
                                        ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #726

                                        @רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:

                                        ואם כן, איך קוראים לשיר הבא שלו?

                                        "ללכת בלי לראות".

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מרבמ מרב

                                          עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום

                                          רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #727

                                          @מרב אמר בנהוראי אריאלי:

                                          כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו

                                          אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.

                                          יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          רבקי כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול