נהוראי אריאלי
-
חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
כל מילה בסלע.
כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
לא מפסיקה לשמוע.
מחכה לעוד...
-
חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
כל מילה בסלע.
כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
לא מפסיקה לשמוע.
מחכה לעוד...
@היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:
חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
כל מילה בסלע.
כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
לא מפסיקה לשמוע.
מחכה לעוד...
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
-
@היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:
חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
כל מילה בסלע.
כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
לא מפסיקה לשמוע.
מחכה לעוד...
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
@היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:
חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
כל מילה בסלע.
כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
לא מפסיקה לשמוע.
מחכה לעוד...
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
מה הכוונה?
הסתכלתי על שניהם.
זה מה שעשה את זה מושלם.... -
@היידה-מיוזיק-0 אמר בנהוראי אריאלי:
חייבת להגיד שהשיר "הגבול זה השמיים" ריגש אותי בטירוף.
כל מילה בסלע.
כל השירים שלו יפים, אבל זה נגע בי יותר מכולם.
לא מפסיקה לשמוע.
מחכה לעוד...
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!! -
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!מזכיר את דדיה.
לא זאת התכוונתי לומר, אלא
שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
ויש אנשים שמסתכלים על המילים
ותלוי על מה אתה מסתכל -
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!מזכיר את דדיה.
לא זאת התכוונתי לומר, אלא
שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
ויש אנשים שמסתכלים על המילים
ותלוי על מה אתה מסתכל@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
מזכיר את דדיה.
דווקא הזכיר לי דמות מהעולם הכללי.
אבל בוודאי שזה לא המקום...
מה שכן שיר מרגש והכי חשוב מחזק!!!
ואגב יש שירים שהמנגינה תופסת ויש שירים שהמילים מדברות...
פה זה היה גם וגם. -
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!מזכיר את דדיה.
לא זאת התכוונתי לומר, אלא
שיש אנשים שמסתכלים על המנגינה
ויש אנשים שמסתכלים על המילים
ותלוי על מה אתה מסתכל@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
@היא-תשיח-ך אמר בנהוראי אריאלי:
תלוי אם את מסתכלת על השירה או המילים
קודם המילים הם אלו שנותנות רושם ראשוני לשיר!!
אבל בהחלט גם הביצוע שלו. זה אחד השירים הטובים שלו!!מזכיר את דדיה.
באיזה קטע?....
-
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
יש מצב לשמע להורדה?
-
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
יש מצב לשמע להורדה?
-
עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום
-
-
עד עתה יצאו לו 4 שירים הוא אמור להוציא את השיר האחרון שאין לי שמץ איך ניקרא השיר כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו אבל מה שאני יודעת שנהוראי אמר שעד סוף שבוע יצא כל האלבום
@מרב אמר בנהוראי אריאלי:
כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו
אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.
יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...
-
@מרב אמר בנהוראי אריאלי:
כי גם בזמן אויר הם לא הספיקו לשדר אותו
אני שמחה שלא שידרו אותו... זה שיר כל כך נדיר ששווה לחכות לו גם שנתיים. הצפייה תהפוך את זה למה שזה באמת.
יש למה לחכות. שיר מושלם. כי השירים החארונים היו טובים - אבל הוא שקול כנגד כולם...
-
@רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:
@רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?
יש לי את הרשות אבל אני לא אעשה את זה, כיוון שאני חושבת שהשיר הזה יש לו את המקום הראוי לו. חשבתי על זה כמה פעמים, אני רוצה לשמור אותו לרגע האחרון.
שיהיה לכם זמן לחכות קצת. מה קרה... שיחרר שירים כל יומיים ורוצים כבר את האחרון?

תהנו מהשירים האחרונים... תעכלו אותם קודם חח...
-
@רבקי-כהן אמר בנהוראי אריאלי:
@רבקה את תעלי את זה לכאן ליפני שמשחררים אותו?
יש לי את הרשות אבל אני לא אעשה את זה, כיוון שאני חושבת שהשיר הזה יש לו את המקום הראוי לו. חשבתי על זה כמה פעמים, אני רוצה לשמור אותו לרגע האחרון.
שיהיה לכם זמן לחכות קצת. מה קרה... שיחרר שירים כל יומיים ורוצים כבר את האחרון?

תהנו מהשירים האחרונים... תעכלו אותם קודם חח...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות