דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.4k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHIMIXS SHIMIX

    @נעמי16 לא, מה שירד נמצא שם
    אבל כל מיני חבילות הרחבה שמתקינים לבד
    אני אשים פה כמה קישורים לחבילות טובות של אפקטים
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-sounds-of-kshmr-vol-4-splice-edition-free-download-1078335/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-chords-of-kshmr-wav-sound-samples-download-7030031/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/symphony-orchestra-loops-by-kshmr-7-skies-free-download-1243632/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-of-kshmr-vol-1-free-download-9202184/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/symphony-orchestra-loops-by-kshmr-7-skies-free-download-1243632/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-of-kshmr-vol-123-free-download-1572520/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-edm-essentials-vol-1-wav-free-download/

    נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #89

    @SHIMIX עוד לפני החבילות הרחבה אני צריכה להבין איך אני מוסיפה את הבסיסיים.....

    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
      #90

      אתם יכולים לעזור לי עם זה???. אני כבר שעתיים מנסה לסדר את זה ולא מצליח.
      c1a6d216-395c-4966-afcf-91e40ac0babf-image.png

      שווה לכם לעקוב!
      חכם.gif

      נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #91

        אם איזה פלאגינים אתה משתמש? (SHIMIX) תודה.

        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

          אתם יכולים לעזור לי עם זה???. אני כבר שעתיים מנסה לסדר את זה ולא מצליח.
          c1a6d216-395c-4966-afcf-91e40ac0babf-image.png

          נעמי16נ מנותק
          נעמי16נ מנותק
          נעמי16
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #92

          @יונמיוזיק תנסה אולי להוריד שוב.
          אני גם הורדתי את התוכנה והצלחתי לחלץ ולהתקין בלי בעיות.
          או שתנסה את הקישור השני ששמו כאן לתוכנה.

          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נעמי16נ נעמי16

            @יונמיוזיק תנסה אולי להוריד שוב.
            אני גם הורדתי את התוכנה והצלחתי לחלץ ולהתקין בלי בעיות.
            או שתנסה את הקישור השני ששמו כאן לתוכנה.

            יונמיוזיקי מנותק
            יונמיוזיקי מנותק
            יונמיוזיק
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #93

            @נעמי16 הורדתי כבר פעמיים וזה עושה לי את זה.
            הקישור השני ששמו כאן זה תוכנה אחרת.

            שווה לכם לעקוב!
            חכם.gif

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #94

              @SHIMIX
              אתה יכול לעלות עוד מנגינות שיצרת?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                אם איזה פלאגינים אתה משתמש? (SHIMIX) תודה.

                למדןל מנותק
                למדןל מנותק
                למדן
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #95

                @טכנאי-קיובייס-12
                שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                קניית כלי נגינה
                ביט-פלוס
                יוטיוב

                טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • למדןל למדן

                  @טכנאי-קיובייס-12
                  שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                  סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                  ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #96

                  @למדן אמר בFL STUDIO:

                  @טכנאי-קיובייס-12
                  שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                  סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                  ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                  אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                    @למדן אמר בFL STUDIO:

                    @טכנאי-קיובייס-12
                    שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                    סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                    ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                    אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #97

                    @טכנאי-קיובייס-12
                    🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
                    וגם פלאגינים

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • למדןל למדן

                      @טכנאי-קיובייס-12
                      🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
                      וגם פלאגינים

                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIX
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #98

                      יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
                      1.mp3 .
                      אפילו שם לא ידעתי מה לתת
                      {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

                      הי אנשים אני שימי
                      אשמח לעזור
                      הערוץ שלי
                      https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                      טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • SHIMIXS SHIMIX

                        יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
                        1.mp3 .
                        אפילו שם לא ידעתי מה לתת
                        {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #99

                        @SHIMIX זה ז'אנר חדש ... 😜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יאיר 2 0י מנותק
                          יאיר 2 0י מנותק
                          יאיר 2 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #100

                          תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                            תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #101

                            @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

                            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                            SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נעמי16נ נעמי16

                              @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIX
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                              #102

                              אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                              AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                              אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                              אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                              וגם לBASSאותו דבר
                              אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                              וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                              אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                              וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                              מקווה שהועלתי:

                              הי אנשים אני שימי
                              אשמח לעזור
                              הערוץ שלי
                              https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                              SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • SHIMIXS SHIMIX

                                אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                                AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                                אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                                אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                                וגם לBASSאותו דבר
                                אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                                וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                                אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                                וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                                מקווה שהועלתי:

                                SHIMIXS מנותק
                                SHIMIXS מנותק
                                SHIMIX
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #103

                                אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                                עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                                הי אנשים אני שימי
                                אשמח לעזור
                                הערוץ שלי
                                https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • SHIMIXS SHIMIX

                                  אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                                  עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                                  SHIMIX 0S מנותק
                                  SHIMIX 0S מנותק
                                  SHIMIX 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #104

                                  תעלה כמה שיותר

                                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • SHIMIX 0S SHIMIX 0

                                    תעלה כמה שיותר

                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIX
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                    #105

                                    @SHIMIX-0
                                    SERUM
                                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                    SYLENTH
                                    https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                    AVENGER
                                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                    NEXUS 2
                                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                    NEXUS 3
                                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                    SPIRE
                                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                    קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                    וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                    {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                    הי אנשים אני שימי
                                    אשמח לעזור
                                    הערוץ שלי
                                    https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                    SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • SHIMIXS SHIMIX

                                      @SHIMIX-0
                                      SERUM
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                      SYLENTH
                                      https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                      AVENGER
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                      NEXUS 2
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                      NEXUS 3
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                      SPIRE
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                      קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                      וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                      {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                      #106

                                      אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                                      https://getintopc.com/
                                      נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                                      הי אנשים אני שימי
                                      אשמח לעזור
                                      הערוץ שלי
                                      https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                      נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • SHIMIXS SHIMIX

                                        אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                                        https://getintopc.com/
                                        נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #107

                                        @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                        SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נעמי16נ נעמי16

                                          @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIX
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #108

                                          אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                                          הי אנשים אני שימי
                                          אשמח לעזור
                                          הערוץ שלי
                                          https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול