דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.5k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHIMIXS SHIMIX

    יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
    1.mp3 .
    אפילו שם לא ידעתי מה לתת
    {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    @SHIMIX זה ז'אנר חדש ... 😜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

      נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

        תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

        נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נעמי16נ נעמי16

          @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

          SHIMIXS מנותק
          SHIMIXS מנותק
          SHIMIX
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
          #102

          אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
          AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
          אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
          אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
          וגם לBASSאותו דבר
          אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
          וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
          אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
          וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
          מקווה שהועלתי:

          SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • SHIMIXS SHIMIX

            אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
            AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
            אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
            אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
            וגם לBASSאותו דבר
            אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
            וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
            אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
            וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
            מקווה שהועלתי:

            SHIMIXS מנותק
            SHIMIXS מנותק
            SHIMIX
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #103

            אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
            עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

            SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • SHIMIXS SHIMIX

              אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
              עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

              SHIMIX 0S מנותק
              SHIMIX 0S מנותק
              SHIMIX 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              תעלה כמה שיותר

              SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • SHIMIX 0S SHIMIX 0

                תעלה כמה שיותר

                SHIMIXS מנותק
                SHIMIXS מנותק
                SHIMIX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                #105

                @SHIMIX-0
                SERUM
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                SYLENTH
                https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                AVENGER
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                NEXUS 2
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                NEXUS 3
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                SPIRE
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • SHIMIXS SHIMIX

                  @SHIMIX-0
                  SERUM
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                  SYLENTH
                  https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                  AVENGER
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                  NEXUS 2
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                  NEXUS 3
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                  SPIRE
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                  קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                  וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                  {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIX
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                  #106

                  אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                  https://getintopc.com/
                  נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                  נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • SHIMIXS SHIMIX

                    אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                    https://getintopc.com/
                    נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                    נעמי16נ מנותק
                    נעמי16נ מנותק
                    נעמי16
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #107

                    @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                    SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • נעמי16נ נעמי16

                      @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIX
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #109
                        פוסט זה נמחק!
                        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • למדןל למדן

                          פוסט זה נמחק!

                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #110
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                          • נעמי16נ נעמי16

                            @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                            SHIMIXS מנותק
                            SHIMIXS מנותק
                            SHIMIX
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #111

                            @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                            זה בעצם חיקוי למנגינה של
                            ALAN WALKER.mp3 alan walker
                            שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                            טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • SHIMIXS SHIMIX

                              @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                              זה בעצם חיקוי למנגינה של
                              ALAN WALKER.mp3 alan walker
                              שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • SHIMIXS SHIMIX

                                @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                #113

                                @SHIMIX

                                @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                הבנתי שאתה בונה עליו
                                יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @SHIMIX

                                  @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                  זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                  ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                  שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                  זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                  https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                  הבנתי שאתה בונה עליו
                                  יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #114

                                  @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @SHIMIX

                                    @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                    זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                    ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                    שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                    זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                    https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                    הבנתי שאתה בונה עליו
                                    יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIX
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                    #115

                                    @שמעון-2 כדאי לך להוריד את הודיאו הזה כי יש באמצע שירת נשים
                                    2: מה שהעלתי בניתי לבד עם אותם צלילים{שלקח שנים עד שמצאתי אותם}כמו במקור

                                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                      @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                      #116

                                      @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                      מה הפרןיקט?
                                      יש מה להוסיף על NCS

                                      לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                      https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                      וזה המקורי
                                      https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                      1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                      2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                      SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                        מה הפרןיקט?
                                        יש מה להוסיף על NCS

                                        לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                        https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                        וזה המקורי
                                        https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                        1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                        2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIX
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #117

                                        @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                        וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • SHIMIXS SHIMIX

                                          @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                          וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                          #118

                                          @SHIMIX
                                          לא נשמע לי
                                          זה בדיוק אותו דבר

                                          תכלס אתה גאוני!!

                                          SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול