דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.5k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #100

    תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יאיר 2 0י יאיר 2 0

      תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

      נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #101

      @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

      SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נעמי16נ נעמי16

        @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

        SHIMIXS מנותק
        SHIMIXS מנותק
        SHIMIX
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
        #102

        אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
        AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
        אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
        אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
        וגם לBASSאותו דבר
        אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
        וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
        אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
        וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
        מקווה שהועלתי:

        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • SHIMIXS SHIMIX

          אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
          AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
          אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
          אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
          וגם לBASSאותו דבר
          אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
          וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
          אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
          וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
          מקווה שהועלתי:

          SHIMIXS מנותק
          SHIMIXS מנותק
          SHIMIX
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #103

          אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
          עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

          SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • SHIMIXS SHIMIX

            אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
            עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

            SHIMIX 0S מנותק
            SHIMIX 0S מנותק
            SHIMIX 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #104

            תעלה כמה שיותר

            SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • SHIMIX 0S SHIMIX 0

              תעלה כמה שיותר

              SHIMIXS מנותק
              SHIMIXS מנותק
              SHIMIX
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
              #105

              @SHIMIX-0
              SERUM
              https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
              SYLENTH
              https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
              AVENGER
              https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
              NEXUS 2
              https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
              NEXUS 3
              https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
              SPIRE
              https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
              קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
              וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
              {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

              SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
              4
              • SHIMIXS SHIMIX

                @SHIMIX-0
                SERUM
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                SYLENTH
                https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                AVENGER
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                NEXUS 2
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                NEXUS 3
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                SPIRE
                https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                SHIMIXS מנותק
                SHIMIXS מנותק
                SHIMIX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                #106

                אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                https://getintopc.com/
                נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • SHIMIXS SHIMIX

                  אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                  https://getintopc.com/
                  נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #107

                  @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                  יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                  SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • נעמי16נ נעמי16

                    @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #108

                    אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • למדןל מנותק
                      למדןל מנותק
                      למדן
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #109
                      פוסט זה נמחק!
                      SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • למדןל למדן

                        פוסט זה נמחק!

                        SHIMIXS מנותק
                        SHIMIXS מנותק
                        SHIMIX
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #110
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                        • נעמי16נ נעמי16

                          @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #111

                          @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                          זה בעצם חיקוי למנגינה של
                          ALAN WALKER.mp3 alan walker
                          שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                          טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • SHIMIXS SHIMIX

                            @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                            זה בעצם חיקוי למנגינה של
                            ALAN WALKER.mp3 alan walker
                            שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #112

                            @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • SHIMIXS SHIMIX

                              @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                              זה בעצם חיקוי למנגינה של
                              ALAN WALKER.mp3 alan walker
                              שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                              #113

                              @SHIMIX

                              @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                              זה בעצם חיקוי למנגינה של
                              ALAN WALKER.mp3 alan walker
                              שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                              זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                              https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                              הבנתי שאתה בונה עליו
                              יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                              טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @SHIMIX

                                @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                הבנתי שאתה בונה עליו
                                יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #114

                                @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @SHIMIX

                                  @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                  זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                  ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                  שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                  זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                  https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                  הבנתי שאתה בונה עליו
                                  יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                  SHIMIXS מנותק
                                  SHIMIXS מנותק
                                  SHIMIX
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                  #115

                                  @שמעון-2 כדאי לך להוריד את הודיאו הזה כי יש באמצע שירת נשים
                                  2: מה שהעלתי בניתי לבד עם אותם צלילים{שלקח שנים עד שמצאתי אותם}כמו במקור

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                    @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                    #116

                                    @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                    מה הפרןיקט?
                                    יש מה להוסיף על NCS

                                    לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                    https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                    וזה המקורי
                                    https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                    1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                    2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                      מה הפרןיקט?
                                      יש מה להוסיף על NCS

                                      לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                      https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                      וזה המקורי
                                      https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                      1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                      2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #117

                                      @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                      וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • SHIMIXS SHIMIX

                                        @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                        וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                        #118

                                        @SHIMIX
                                        לא נשמע לי
                                        זה בדיוק אותו דבר

                                        תכלס אתה גאוני!!

                                        SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • SHIMIXS SHIMIX

                                          @SHIMIX-0
                                          SERUM
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                          SYLENTH
                                          https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                          AVENGER
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                          NEXUS 2
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                          NEXUS 3
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                          SPIRE
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                          קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                          וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                          {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                          טכנאי קיובייס 12
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #119

                                          @SHIMIX אמר בFL STUDIO projects:

                                          @SHIMIX-0
                                          SERUM
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                          SYLENTH
                                          https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                          AVENGER
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                          NEXUS 2
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                          NEXUS 3
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                          SPIRE
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                          קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה

                                          תכתוב גם הכוונה להתקנה של ה- plug ins

                                          SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול