דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.6k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHIMIXS SHIMIX

    אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
    עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

    SHIMIX 0S מנותק
    SHIMIX 0S מנותק
    SHIMIX 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #104

    תעלה כמה שיותר

    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • SHIMIX 0S SHIMIX 0

      תעלה כמה שיותר

      SHIMIXS מנותק
      SHIMIXS מנותק
      SHIMIX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
      #105

      @SHIMIX-0
      SERUM
      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
      SYLENTH
      https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
      AVENGER
      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
      NEXUS 2
      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
      NEXUS 3
      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
      SPIRE
      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
      קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
      וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
      {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

      SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • SHIMIXS SHIMIX

        @SHIMIX-0
        SERUM
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
        SYLENTH
        https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
        AVENGER
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
        NEXUS 2
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
        NEXUS 3
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
        SPIRE
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
        קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
        וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
        {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

        SHIMIXS מנותק
        SHIMIXS מנותק
        SHIMIX
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
        #106

        אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
        https://getintopc.com/
        נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

        נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • SHIMIXS SHIMIX

          אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
          https://getintopc.com/
          נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

          נעמי16נ מנותק
          נעמי16נ מנותק
          נעמי16
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #107

          @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

          SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • נעמי16נ נעמי16

            @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

            SHIMIXS מנותק
            SHIMIXS מנותק
            SHIMIX
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #108

            אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • למדןל מנותק
              למדןל מנותק
              למדן
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #109
              פוסט זה נמחק!
              SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • למדןל למדן

                פוסט זה נמחק!

                SHIMIXS מנותק
                SHIMIXS מנותק
                SHIMIX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #110
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                • נעמי16נ נעמי16

                  @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIX
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #111

                  @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                  זה בעצם חיקוי למנגינה של
                  ALAN WALKER.mp3 alan walker
                  שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                  טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • SHIMIXS SHIMIX

                    @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                    זה בעצם חיקוי למנגינה של
                    ALAN WALKER.mp3 alan walker
                    שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #112

                    @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • SHIMIXS SHIMIX

                      @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                      זה בעצם חיקוי למנגינה של
                      ALAN WALKER.mp3 alan walker
                      שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                      #113

                      @SHIMIX

                      @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                      זה בעצם חיקוי למנגינה של
                      ALAN WALKER.mp3 alan walker
                      שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                      זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                      https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                      הבנתי שאתה בונה עליו
                      יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                      טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @SHIMIX

                        @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                        זה בעצם חיקוי למנגינה של
                        ALAN WALKER.mp3 alan walker
                        שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                        זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                        https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                        הבנתי שאתה בונה עליו
                        יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #114

                        @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @SHIMIX

                          @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                          זה בעצם חיקוי למנגינה של
                          ALAN WALKER.mp3 alan walker
                          שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                          זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                          https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                          הבנתי שאתה בונה עליו
                          יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                          #115

                          @שמעון-2 כדאי לך להוריד את הודיאו הזה כי יש באמצע שירת נשים
                          2: מה שהעלתי בניתי לבד עם אותם צלילים{שלקח שנים עד שמצאתי אותם}כמו במקור

                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                            @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                            #116

                            @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                            מה הפרןיקט?
                            יש מה להוסיף על NCS

                            לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                            https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                            וזה המקורי
                            https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                            1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                            2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                            SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                              מה הפרןיקט?
                              יש מה להוסיף על NCS

                              לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                              https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                              וזה המקורי
                              https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                              1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                              2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIX
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #117

                              @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                              וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • SHIMIXS SHIMIX

                                @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                #118

                                @SHIMIX
                                לא נשמע לי
                                זה בדיוק אותו דבר

                                תכלס אתה גאוני!!

                                SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • SHIMIXS SHIMIX

                                  @SHIMIX-0
                                  SERUM
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                  SYLENTH
                                  https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                  AVENGER
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                  NEXUS 2
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                  NEXUS 3
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                  SPIRE
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                  קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                  וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                  {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #119

                                  @SHIMIX אמר בFL STUDIO projects:

                                  @SHIMIX-0
                                  SERUM
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                  SYLENTH
                                  https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                  AVENGER
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                  NEXUS 2
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                  NEXUS 3
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                  SPIRE
                                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                  קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה

                                  תכתוב גם הכוונה להתקנה של ה- plug ins

                                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @SHIMIX
                                    לא נשמע לי
                                    זה בדיוק אותו דבר

                                    תכלס אתה גאוני!!

                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIX
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #120
                                    פוסט זה נמחק!
                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                      @SHIMIX אמר בFL STUDIO projects:

                                      @SHIMIX-0
                                      SERUM
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                      SYLENTH
                                      https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                      AVENGER
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                      NEXUS 2
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                      NEXUS 3
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                      SPIRE
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                      קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה

                                      תכתוב גם הכוונה להתקנה של ה- plug ins

                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #121

                                      @טכנאי-קיובייס-12
                                      בכל הורדה יש סרטון הדרכה איך מתקינים אותו

                                      טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • SHIMIXS SHIMIX

                                        פוסט זה נמחק!

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                        #122

                                        @SHIMIX לפי חוקי הפורום אין לכתוב תודה ולכן לזה יש לייק
                                        וגם לא כותבים שני פוסטים רצופים

                                        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @SHIMIX לפי חוקי הפורום אין לכתוב תודה ולכן לזה יש לייק
                                          וגם לא כותבים שני פוסטים רצופים

                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIX
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                          #123

                                          @שמעון-2 על התודה לא ידעתי וקראתי את החוקים ואת המדריכים
                                          ולגבי 2 הפוסטים אחד היה מיועד לך והשני היה מיועד ל
                                          @טכנאי-קיובייס-12

                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול