דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.5k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #94

    @SHIMIX
    אתה יכול לעלות עוד מנגינות שיצרת?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

      אם איזה פלאגינים אתה משתמש? (SHIMIX) תודה.

      למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #95

      @טכנאי-קיובייס-12
      שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
      סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
      ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

      טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • למדןל למדן

        @טכנאי-קיובייס-12
        שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
        סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
        ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #96

        @למדן אמר בFL STUDIO:

        @טכנאי-קיובייס-12
        שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
        סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
        ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

        אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

          @למדן אמר בFL STUDIO:

          @טכנאי-קיובייס-12
          שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
          סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
          ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

          אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

          למדןל מנותק
          למדןל מנותק
          למדן
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #97

          @טכנאי-קיובייס-12
          🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
          וגם פלאגינים

          SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • למדןל למדן

            @טכנאי-קיובייס-12
            🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
            וגם פלאגינים

            SHIMIXS מנותק
            SHIMIXS מנותק
            SHIMIX
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #98

            יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
            1.mp3 .
            אפילו שם לא ידעתי מה לתת
            {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

            טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • SHIMIXS SHIMIX

              יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
              1.mp3 .
              אפילו שם לא ידעתי מה לתת
              {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #99

              @SHIMIX זה ז'אנר חדש ... 😜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #100

                תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                  תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #101

                  @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

                  יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נעמי16נ נעמי16

                    @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                    #102

                    אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                    AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                    אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                    אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                    וגם לBASSאותו דבר
                    אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                    וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                    אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                    וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                    מקווה שהועלתי:

                    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • SHIMIXS SHIMIX

                      אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                      AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                      אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                      אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                      וגם לBASSאותו דבר
                      אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                      וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                      אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                      וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                      מקווה שהועלתי:

                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIX
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #103

                      אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                      עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                      SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • SHIMIXS SHIMIX

                        אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                        עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                        SHIMIX 0S מנותק
                        SHIMIX 0S מנותק
                        SHIMIX 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #104

                        תעלה כמה שיותר

                        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • SHIMIX 0S SHIMIX 0

                          תעלה כמה שיותר

                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                          #105

                          @SHIMIX-0
                          SERUM
                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                          SYLENTH
                          https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                          AVENGER
                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                          NEXUS 2
                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                          NEXUS 3
                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                          SPIRE
                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                          קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                          וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                          {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                          SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • SHIMIXS SHIMIX

                            @SHIMIX-0
                            SERUM
                            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                            SYLENTH
                            https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                            AVENGER
                            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                            NEXUS 2
                            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                            NEXUS 3
                            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                            SPIRE
                            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                            קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                            וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                            {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                            SHIMIXS מנותק
                            SHIMIXS מנותק
                            SHIMIX
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                            #106

                            אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                            https://getintopc.com/
                            נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                            נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • SHIMIXS SHIMIX

                              אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                              https://getintopc.com/
                              נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                              נעמי16נ מנותק
                              נעמי16נ מנותק
                              נעמי16
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #107

                              @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                              יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                              SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • נעמי16נ נעמי16

                                @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                                SHIMIXS מנותק
                                SHIMIXS מנותק
                                SHIMIX
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #108

                                אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • למדןל מנותק
                                  למדןל מנותק
                                  למדן
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #109
                                  פוסט זה נמחק!
                                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למדןל למדן

                                    פוסט זה נמחק!

                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIX
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #110
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                                    • נעמי16נ נעמי16

                                      @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #111

                                      @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                      זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                      ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                      שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                      טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • SHIMIXS SHIMIX

                                        @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                        זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                        ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                        שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                        טכנאי קיובייס 12
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #112

                                        @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • SHIMIXS SHIMIX

                                          @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                          זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                          ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                          שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                          #113

                                          @SHIMIX

                                          @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                          זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                          ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                          שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                          זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                          https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                          הבנתי שאתה בונה עליו
                                          יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                          טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול